Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 31 ja ihan viime aikoina olen alkanut tuntemaan itseni hyvin mummo/tätimäiseksi :/

Vierailija
28.04.2018 |

Mitä ihmettä on tapahtunut? Mielestäni pysyn trendeissä mukana samalla tavalla kuin ennenkin eli jotenkuten, olen saman painoinen ja kasvot näyttää melko samalta kuin pari vuotta sitten (olen ottanut botoxia/filleriä ja auttoivat aika hyvin). Ihmettelen että nyt jotenkin... Ääneni tuntuu vähän muuttuneelta ehkä tai puhetyylini? Tai ehkä mun juttuihin on tullut vähän sellainen tätimäinen päättäväisyys?
Onko teillä selitystä tälle tai ketään, jolle olisi käynyt sama?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saman ikänen mies. Kaikkea säkin pohdit...ja ihan turhaan. 81-vuotiaana aattelet, että olit nyt vasta pikkutyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä botoxia meni vähän äänihuuliinkin ja muutti äänen tätimäisemmäksi? Ja pikkiriikkisen aivoihin jähmeyttämään ajatuksia ja sanoja?

Vierailija
4/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saman ikänen mies. Kaikkea säkin pohdit...ja ihan turhaan. 81-vuotiaana aattelet, että olit nyt vasta pikkutyttö.

Kuulostat ihan papparaiselta - ap

Vierailija
5/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kasvoni näyttävät ihan samalta kuin pari vuotta sitten. Olen myös 31-vuotias, enkä ole ottanut botoxia tai mitään fillereitä. Ei normaali kolmekymppinen parissa vuodessa rupsahda.

Vierailija
6/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tätimäisyydessä on?

Vierailija
7/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan papparaiselta - ap

Mielummin tämmönen henkisesti vähän kypsempi, kuin tollanen omaan puhetapaansa ja tätimäisyyteensä huomiota kiinnittävä turhaan vinkuva tuuliviiri =)

Vierailija
8/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Botox korjaa kaiken.

Vierailija
9/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kasvoni näyttävät ihan samalta kuin pari vuotta sitten. Olen myös 31-vuotias, enkä ole ottanut botoxia tai mitään fillereitä. Ei normaali kolmekymppinen parissa vuodessa rupsahda.

Itse asiassa sairastuin vakavasti 27-vuotiaana enkä ole sen jälkeen ollut oikein kunnossa. Olen saattanut sen johdosta rupsahtaa aiemmin, mutta kukapa tietää. Ap

Vierailija
10/12 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Voi sitä parissakin vuodessa muuttua aika nopeasti. Itselle kävi ’romahdus’ 33v. Sen jälkeen näytinkin aika samalta ennen kuin nelikymppisenä ’ongelmat’ alkoivat.

Vierailija
11/12 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisimmät vuotesi ovat takana ja luonto alkaa näyttämään sen kehossasi. Naisilla aika normaalia muuttua mummomman näköiseksi jo siinä kolmenkympin hujakoilla.

Jos lapset on jo tehty ja olet löytänyt kumppanin, joka ei välitä ulkonäöstäsi niin ei mitään hätää.

Vierailija
12/12 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmällisimmät vuotesi ovat takana ja luonto alkaa näyttämään sen kehossasi. Naisilla aika normaalia muuttua mummomman näköiseksi jo siinä kolmenkympin hujakoilla.

Jos lapset on jo tehty ja olet löytänyt kumppanin, joka ei välitä ulkonäöstäsi niin ei mitään hätää.

Olen saanut vain yhden lapsen, kumppania ei ole ja ulkonäkö on itselleni tärkeä. Haluaisin harrastaa seksiä vielä monien kumppaneiden kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi