Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen surkea provoilija

Vierailija
28.04.2018 |

Muutamaan olen onnistunut saamaan kaksi sivua, mutta aika harvakseltaan on vastattu. Harmittaa olla kirjallisesti näin kömpelö. Miten ikäerohullu, äitipuoli- ja anoppiprovot saavatkin niin paljon vastauksia? Minusta nuo eivät ole kovin kummoisia edes. Miesjuttuja olen huono keksimään.

Toi ketju, asioita, joita teistä ei uskoisi päällepäin on mun, mutta se ei ole provo. Sen suosio yllätti. Mutta olisin halunnut edes yhden suositun provon tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, et siis onnistu pääsemään ihon alle.

Yritä nyt hyvä trolli muistaa kohderyhmäsi. Kyllä sinä vielä kolmeen sivuun pääset.

Vierailija
2/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa? Koita vapauttaa mielesi ja anna sen vain tulla itsestään. Joogaaminen auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
5/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miesten sukkahousuja

Vierailija
6/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset yrittävät niin liikaa, että huomaa ihan väkisin väännetyksi. Toisissa olisi potentiaalia, mutta jokin turha yksityiskohta vedetään liiallisuuksiin. Jotkut eivät yritä kunnolla. Toiset ovat vain tylsiä, vaikka ei provoksi tunnistaisi.

Vierailija
7/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sen varmaan tunnistaa helposti, että onko hyvä provo syntymässä, että se on helppo keksiä ja se tarina tulee mieleen luontevasti. Itsekin haluaisin osata kunnolla. En ole yrittänyt edes, kuin varmaan kerran, juuri yllämainittujen tekijöiden, hyvän provon edellytysten, puuttuessa.

Vierailija
8/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras provo? Sen jauhen liha -juttu vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme