Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, kuinka monta kirjaa olette lukeneet tänä vuonna?

Vierailija
28.04.2018 |

Jos jaksat, kerro myös kirjojen nimet ja vaikka lyhyt mielipide.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.  7 - 10 kirjaa viikossa.

Vierailija
42/45 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukenut olen 50 kappaletta.

Mistä kirjasta olet lukenut nuo 50 kappaletta. Onko vielä monta jäljellä, ennen kuin pääset loppuun asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone

Poika raidallisessa pyjamassa

Poika vuoren huipulla

Edgan Allan Poen novellikokoelma

Shanghain tyttäret

Nukketyttö

Olen lukenut noista pari ennestään jo. Novellikokoelman muun muassa. Mutta rakastan sitä.:)

Vierailija
44/45 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, pitäisi avata kirjaston omat sivut, jotta voisi sieltä katsoa montako on tänä vuonna tullut lainattua. Käyn kirjastossa parin viikon välein ja lainailen kerrallaan 4-7 kirjaa. Kolme olen tainnut tänä vuonna itse ostaa.

Vierailija
45/45 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettepa paljon! Minäkin tykkään lukea, mutta kirja/viikko on arkena maksimivauhtini ja sekin vain, jos on oikein hyvä lukuvaihde silmässä. Tänä vuonna olen lukenut vasta Ishiguron Haudatun jättiläisen ja Bradleyn Kolmasti naukui kirjava kissa -dekkarin. Välissä olen taistellut ponnettomasti Ruiz Zafónin Henkien labyrintin kanssa, ja siitä on luettuna 340 sivua eli alle puolet. Luin myös lähes kokonaan ystävän käsikirjoituksen (loppu jäi lukematta ennen kommenttikierrosta) ja tällä hetkellä luen toisen ystävän romaanikässäriä, jonka saan tänään loppuun.

Haluaisin lukea enemmän, mutta tuntuu, että keskittyminen on huonontunut ja helposti vain jää Netflix-koukkuun. Toki töissäkin on käytävä. Saisin lukuaikaa lisää, jos voisin työmatkalla lukea bussissa, mutta siitä tulee yrjö olo. Jokin äänikirjapalvelu on ostoharkinnassa. Mikäs niistä on hyvä? Book beat?