Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joka kodissa pakko olla jotain vierasvaraa?

Vierailija
28.04.2018 |

Minulle tupsahtivat yllättäen kylään sukulaisnainen lapsineen. Hän oli luvannut lapsille, että saavat luonani herkkuja. Minulla ei ollut yhtään mitään vierasvaraa missään kaapissa koska tapanani ei ole pitää sellaisia juttuja.

No, lapset alkoivat sitten kitisemään ja itkemään kun minulta ei löytynytkään äitinsä lupaamia karkkeja tai keksejä. Hätäpäissäni sitten tein ruisritareita mutta nekään eivät kelvanneet lapsille.

Poislähtiessä sukulaisnainen haukkui minua huonoksi emännäksi kun en tajua edes keksipakettia kaappiini varata yllätysvieraiden varalle. Lapsia ruisritarit epäilyttävät koska ne eivät olleet köyhiä ritareita. Hillokin oli Önosin kevytpuolukkahilloa, jota syön kaaliruokien kanssa. Itse pidän ruisritareista ja puolukkahillosta.

Pitääkö minun nyt alkaa sitten pitämään kaapissa vaikka vohvelipakettia vaiko kestää yllätysvieraiden sättimistä ja itkua jne?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/47 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tarjolla vain sitä mitä itsekin arkisin nautimme, eli kaljaa ja sipsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/47 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pystyisi säilyttämään mitään hyvää vierasvarana. Kadehdin niitä jotka voivat pitää vaikka jotain keksipakettia hyllyssä ilman, että ajattelee sitä sitten koko ajan ja sortuu lopulta itse herkuttelemaan.

Onneksi ei vieraita edes paljon käy ja kauppa on lähellä, joten jos vain etukäteen ilmoitetaan tulosta, niin saisin nopeasi hommattua kyllä jotain.

Vierailija
45/47 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/47 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keksipaketti hyvä aina olla. 

Olihan nämä vierailut jo 80-luvulla hiukan väkinäisiä, sanoin ettei voi mennä jollei ole mukana tuliaisia.

Ei sitten mentykään ja yhteydenpito katkesi tyystin jonkin ajan päästä.

En jaksanut kun aina ikävät puheenaiheet.

Vierailija
47/47 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva suku. En avaisi edes ovea tuollaisille oman elämänsä sankareille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi