Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka värejä rakastavan viisikymppisen olisi soveliasta pukeutua?

Vierailija
28.04.2018 |

Olen siisteissä sisätöissä. Vinkatkaa minulle ikäiselleni sopivia vaatteita ja tapoja pukeutua siten, etteivät ihmiset luule minua huomionkipeäksi hepsankeikaksi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään värit eivät ole kiellettyjä, jos tyyli on aikuisen naisen, eikä teinitytön.

Vierailija
22/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Gugdrun Sjödenille ostoksille.

On myös verkkokauppa.

Olen käynyt katsomassa hänen kauppaansa ja tyyli ei iske minuun laisinkaan. Minuun ei iske kovin etnoinen tyyli. Mieluummin selkeämpiä vaatekappaleita mutta ilman etnokuvioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi käyttää värejä.

Esim. mieluisan värinen värikäs paitapusero farkkujen ja neutraalin jakun kanssa. Kengät ja laukut voi olla sähäkät.

Hiuksiin tai silmälaseihin en laittaisi mitään räikeää.

Usein ihmisen omat värit iän myötä haalistuu, eikä ne suomalaisilla yleensä kovin vahvat ole muutenkaan - murretut värit usein sopii ihoon ja silmiin paremmin kuin räikeät.

Minulla on luonnostaan tummanruskea tukka ja ruskeat silmät. Harmaita ei ole vielä kampaaja löytänyt. Muuten kulmakarvat ovat kyllä kasvaneet sellaiseksi, että seassa on pitkiä ja jäykkiä karvoja. Leikkaan ne ja laitan ojennukseen kulmakarvavahalla.

Näytän sairaalta murretuissa väreissä. Beige trenssi oli hukkaostos. Siksi käytän mieluummin pitkää farkkutakkiani.

Muuten meikiksi riittää Lumenen nestemäinen poskiväri ja sävytetyt huulirasvat.l

Vierailija
24/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45, ja parasta tässä iässä oikeasti on se, että saa tehdä ja pukeutua ihan miten vaan, eikä muiden mielipiteitä tarvitse miettiä.

Vierailija
25/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään värit eivät ole kiellettyjä, jos tyyli on aikuisen naisen, eikä teinitytön.

Ihmiset tuijottavat herkästi jos pukeutuu värikkäästi. Eilen minulla oli kirkkaanpunainen mekko, kirkkaanpunaiset saappaat, tummansininen nahkasalkku, siniset lukulasit ja pitkä sininen farkkutakki sekä sähkönsiniset hanskat.

Vierailija
26/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi käyttää värejä.

Esim. mieluisan värinen värikäs paitapusero farkkujen ja neutraalin jakun kanssa. Kengät ja laukut voi olla sähäkät.

Hiuksiin tai silmälaseihin en laittaisi mitään räikeää.

Usein ihmisen omat värit iän myötä haalistuu, eikä ne suomalaisilla yleensä kovin vahvat ole muutenkaan - murretut värit usein sopii ihoon ja silmiin paremmin kuin räikeät.

Olen käyttänyt viimeaikoina paljon kirkkaanvihreää bleiseriä yhdistettynä vihreävalkoraitaiseen puseroon ja turkooseihin farkkuihin. Niiden kanssa siniset kengät, salkku ja turkoosi takki.

Vierailija
27/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tuijottavat herkästi jos pukeutuu värikkäästi. Eilen minulla oli kirkkaanpunainen mekko, kirkkaanpunaiset saappaat, tummansininen nahkasalkku, siniset lukulasit ja pitkä sininen farkkutakki sekä sähkönsiniset hanskat.

Jos värikkäästi pukeutuminen tarkoittaa kuvailemaasi, ei kuulosta yhtään pahalta. Päinvastoin.

Eri asia olisi punainen takki, keltaiset housut ja violetti pusero. Jos pysyt yhdessä tai kahdessa värissä, se on ihan tyylikästä.

Vierailija
28/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet (olemme) jo siinä iässä, että voimme pukeutua miten vaan. Onko tytärtä tai ystävätärtä, jolta saisi rehellisen mielipiteen, jos et itse tiedä? Onhan se tietty noloa näyttää ylikypsältä teiniltä, mutta mitä väliä.

Teini on ihan viimenen jolta kysyä pukeutumisneuvoja.

Nykyteineillä ei ole hajuakaan tyylistä: Jättiperse ahdettuna lycrahousuihin ja viiden sentin irtoripset!

Vierailija
29/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Ennen seuraavaa provoa muista, että lukulaseja käytetään nimensä mukaisesti lukiessa.

Vierailija
30/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos värikkäästi pukeutuminen tarkoittaa kuvailemaasi, ei kuulosta yhtään pahalta. Päinvastoin.

Eri asia olisi punainen takki, keltaiset housut ja violetti pusero. Jos pysyt yhdessä tai kahdessa värissä, se on ihan tyylikästä.

Mutta ihmiset tuijottavat siitä huolimatta.

Vierailija
31/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Ennen seuraavaa provoa muista, että lukulaseja käytetään nimensä mukaisesti lukiessa.

Minä ainakin pidän niitä koko ajan ketjussa kaulassa koska en näe lukea tekstiviestejä jne ilman laseja. Se on paljon helpompaa kuin jatkuvasti kaivaa laseja taskusta, laukusta jne.

Vierailija
32/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä viisikymppisen pitää tuollaisia miettiä? En minä ainakaan. Pukeudun just niin kuin haluan ja mikä mielestäni sopii lievästi ylipainoiselle kropalleni.

N51

Vierailija
33/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viisikymppisen jo pitäis tyylinsä tietää. Pukeudu vaatteisiin, missä viihdyt ja katso peiliin ennen ulos lähtöä.

Vierailija
34/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä viisikymppisen pitää tuollaisia miettiä? En minä ainakaan. Pukeudun just niin kuin haluan ja mikä mielestäni sopii lievästi ylipainoiselle kropalleni.

N51

No, tuijottavat ihmiset. Jotenkin vaikuttaa, että minun pitäisi olla värittömämpi koska olen kypsässä iässä oleva nainen.

Vierailija
35/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tullut mieleenkään ,että värien käyttö ei sovi viisikymppiselle. Joskus näkee kahdeksankymppisiä ihanissa pastelliväreissä , jokainen saa nauttia väreistä.

Kuningatar Elisabeth on hyvä esimerkki. Eikös hän ole jo yli 90 vee ja käyttää pastellivärejä sekä voimakkaan pinkkiä, oranssia, keltaista ja mitä vaan.

Vierailija
36/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sua nuorempi, 40v mutta haluaiasin ostaa keltaisen kynähameen ja yhdistää sen johonkin värikkääseen yläosaan, en osaa sanoa mikä väri olisi paras.

Vierailija
37/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Advanced Style blogia kannattaa seurata, jos haluaa nähdä upeita ja muodikkaita vanhempia ihmisiä. Ig-tili on hyvä myös.

Vierailija
38/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä väriympyrä, ja tutkia mitkä värit sopivat toistensa kanssa, esim. keltaisen vastaväri on violetti.

Vierailija
40/46 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tämä christie brinkleyn tyyli on mielestäni ihan täydellinen ja värikäs?

Christie on kohta muistaakseni 60v.

https://www.instagram.com/p/Bhw2IF8HQ7w/?hl=fi&taken-by=christiebrinkley