Kuinka värejä rakastavan viisikymppisen olisi soveliasta pukeutua?
Olen siisteissä sisätöissä. Vinkatkaa minulle ikäiselleni sopivia vaatteita ja tapoja pukeutua siten, etteivät ihmiset luule minua huomionkipeäksi hepsankeikaksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viisikymppisen jo pitäis tyylinsä tietää. Pukeudu vaatteisiin, missä viihdyt ja katso peiliin ennen ulos lähtöä.
Tyyliä voi vaihtaa läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole tullut mieleenkään ,että värien käyttö ei sovi viisikymppiselle. Joskus näkee kahdeksankymppisiä ihanissa pastelliväreissä , jokainen saa nauttia väreistä.
Kuningatar Elisabeth on hyvä esimerkki. Eikös hän ole jo yli 90 vee ja käyttää pastellivärejä sekä voimakkaan pinkkiä, oranssia, keltaista ja mitä vaan.
Elisabeth käyttää kuulemma sen takia aina kirkkaita värejä, että se erottuu helposti turvamiehille.
Ne sen vaatteet on kieltämättä upeat, värikkäät ja tyylikkäät.
tässä keltainen kynähame yhdistetty muodikkaasti https://fashion.allwomenstalk.com/outfit-inspiration-for-the-perfect-of…
t:se joka haaveilee keltaisesta kynähameesta
Vierailija kirjoitti:
Advanced Style blogia kannattaa seurata, jos haluaa nähdä upeita ja muodikkaita vanhempia ihmisiä. Ig-tili on hyvä myös.
Aivan ihania! Ja hei, jos joku valittaa että silmiä särkee niin sanoo vaan että odotas vaan ensi kertaa!
Mä olen 50+ ja aina rakastanut värejä. Musta, harmaa ja valkoinen ei todellakaan ole mun juttu!
Käytän töissä paljon kotelomekkoja, talvisin lilan eri sävyjä, tummaa leijonankeltaista, sinisen sävyjä, puna-mustaa, mustaa sähkönsinisen ja valkoisen kanssa jne. Jos mulla on musta mekko tai paita/hame/housut käytän silloin vähintään värikästä kauniisti leikattua neuletakkia tai jakkua.
Kesällä värit kevenee ja kirkastuu - mulla on mm vaaleanvihreä pellavainen kotelomekko, 4 erilaista kietaisumekkoa joissa on mm sinisen eri sävyjä tai turkoosia. Musta ja harmaa on kesällä täysin pannassa! Valkoisten housujen tai hameen kanssa käytän vadelmanpunaista, turkoosia, tummansinistä, ehkä mustavalkoistakin mutta kevyttä ja kesäistä keltaisella tms raikastettuna.
Verkkosukkikset ei ole mun juttu, ne sopii johonkin pikkujouluihin mutta ei töihin oli sääret vaikka kuinka hyvät:D Talvella mekon väreihin sopivat paksut sukkikset, kesällä ihon väriset. Kenkien värit vaatteiden mukaan: sinistä, turkoosia, nudea, punaista, mustaa jne. Aina korkojen kera.
Mulla mies ymmärtää kauniiden vaatteiden päälle (pukeutuu itsekin tosi hyvin ja värikkäästi) ja sanoo kyllä kun miellyttää silmää
Oranssi sellainen istuva 60-luvun neule ainakin sopisi tuollaisen alaosan kanssa.