Onko pienten lasten yh-äidillä mitään mahdollisuutta löytää kumppania?
Käyn hyväpalkkaisessa työssä, olen vakavarainen ja kohtalaisen näköinen sekä hoikka. Onko minulla mitään mahdollisuuksia löytää kumppania moneen vuoteen (niin kauan kun lapset ovat vielä pieniä)? En siis ole edes yrittänyt, enkä käy baareissa ym. ikinä, mutta mietin vain, että kannattaako edes yrittää. Ei minulla sinänsä käytännössä juurikaan aikaa deittailuunkaan edes olisi, mutta teoriassa voisi olla mahdollista.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, mutta älä rakas ihminen kysele sitä täällä tai muutenkaan pyöri tällä palstalla.
Tämä palsta on katkerien omegamiesten kansoittama ja kommentit sen mukaisia.Mene ja elä! Joko sopiva löytyy tai sitten ei, mutta kautta aikojen on ihminen pariutunut uudelleen, vaikka olisikin poikasia toisen miehen/naisen kanssa.
Nykyään pitäisi muka olla liberaali yhteiskunta, mutta asenteet tuntuvat lähinnä kiristyneen ja humaaneimmat ihmiset löytyvätkin konservatiiveista.
Liberaalit on usein aika katkeria ja sukupuolten vastakkainasettelun kyllästämiä, rumia ihmisiä.
Kiitos tästä vastauksestasi! Se on totta, että itse asiassa monet periaatteessa konservatiiviset ihmiset ovatkin yllättävän sallivia, kun taas ne liberaaleiksi itseään väittävät ovat yllättävän usein hyvin rajoittuneita ja ennakkoluuloisia. Muutenkin ilmapiiri on hyvin kaksijakoinen: periaatteessa melkein kaikki on sallittua, mutta kuitenkin esim. iso osa ihmisistä kuitenkin ovatkin esim. totaalisen ei-toivottuja seurustelukumppaneita (esim. yh-vanhemmat sekä muutenkin he, joilla on lapsia), ulkonäkö- ja ikärasismi kukoistaa jne.
Minä löysin, kun lapseni olivat 5- ja 7-vuotiaat.
Saisi komentaa ja kasvattaa tietenkin, mutta ns. vanhan ajan väkivaltaisia kasvatusmetodeja en salli. Exäni väkivaltaisuuden vuoksi erosinkin.