Lue keskustelun säännöt.
Haluaisin takaisin yhden päivän minun ja mieheni seurustelun alkuajoista! :(
11.04.2006 |
Haluaisin tuntea vielä sen ihastumisen tunteen, jännityksen ja uutuudenviehätyksen! Rakastan kyllä miestäni, mutta se oli aivan jotain muuta sillon alussa. Huoletonta ja ihanaa :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ilmoitti entiselle vaimolleen ettei enää tule entiseen kotiosoitteeseen, ikinä. Voi sitä helpotuksen tunnetta kun se kiristäminen ja pakottaminen saatiin päätökseen. Aaah.