Mistä 55-vuotias hyvävarainen nainen löytää ketään.En halua onnenonkijaa!
Kesä tulee ja haluaisin löytää itselleni jonkun. Toki aina joku löytyy mutta en halua näitä, joiden kiinnostus syttyy kun näkevät että san Rangella tai kun selviää kesä"mökkini" koko ja sijainti.
Ne lupaavat tulla mielellään talooni hanslankariksi ja talonmieheksi. Mutta minusta he eivät ole kiinnostuneita,vaan katse vilkkuu minua 30vuotta nuorempien puoleen.
Jos hankkiutuu kesövierailulle Hankoon tai Nauvoon? Tai olisiko vaikka jossain muualla tavattavissa ketään?
Ystävien kautta ei ole onnistunut ja työelämässä en enää ole.
En halua enää olla yksin.
Kommentit (59)
Emmekö me kaikki ole onnenonkijoita? Tyhmä sana, kuka nyt epäonnea haluaa, ei kukaan. Tai no joku masokisti ehkä, esim. Spede kurjuuden maksimoinnissaan.
Ei 50v+ naisen kannata ikäistään tai nuorempaa herraseuraa etsiä / toivoa löytävänsä.
50+ naiset helposti saavat harmikseen monesti siipiveikkoja ja hännystelijöitä.
Mitään vaariseuraa en myöskään suosittele, ellei ole valmis muutaman vuoden sisään omaishoitajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55v kannattaa katsella 70+ herrasmiehiä.
Oletko päästäsi vialla?
Naiset elävät keskimäärin 8 vuotta miehiä vanhemmaksi. Ikääntyminen etenee samalla skaalalla, niin että 60v keskivertonainen on terveyden ja elinvoiman kannalta samaa tasoa 50v miehen kanssa.
70+ vaari voi köpöttää katselemaan 80+mummoja. Heille saattaa kelvata, jos mies on mukava.
Mitä tästä kommentista tuumaisi Jenni?
Luulen, että onnenonkijoita on harvassa, turha huoli. Kai jos tapaa tarpeeksi ihmisiä, voi löytyä joku sopiva.
Vanhemmissa miehissäkin saattaa olla hyviä, mutta ikäero viiskymppisen ja kuuskymppisen välillä voi olla aika suuri. Huomaan tämän ex-mieheni kohdalla, hän on minua kymmenen vuotta vanhempi mikä ei haitannut lainkaan kun olimme nuorempia, mutta nyt hän on tavallaan muuttunut 'vanhukseksi' vaikka onkin hyvässä kunnossa.
Minkä helvetin takia pitää hankkia mies riesaksi enää tuossa iässä? Nauti vapaudesta ja omasta hienosta seurastasi!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että onnenonkijoita on harvassa, turha huoli. Kai jos tapaa tarpeeksi ihmisiä, voi löytyä joku sopiva.
Vanhemmissa miehissäkin saattaa olla hyviä, mutta ikäero viiskymppisen ja kuuskymppisen välillä voi olla aika suuri. Huomaan tämän ex-mieheni kohdalla, hän on minua kymmenen vuotta vanhempi mikä ei haitannut lainkaan kun olimme nuorempia, mutta nyt hän on tavallaan muuttunut 'vanhukseksi' vaikka onkin hyvässä kunnossa.
Vain hän? Taloudessasi ei ole peiliä?
Mitä haet? Seksiä? Kumppanuutta? Ystävyyttä?
Vähän vanhempi mies voi olla hyvä vaihtoehto. Varsinkin, jos et suunnittele avioliittoa hänen kanssaan.
Hieman vanhempi mies kuitenkin näkee sinussa tavoiteltavan naisen. Nuoremmalle tai samanikäiselle sinä et ole saalis. Paitsi jos olet Jennifer Lopez.
Parisuhdemarkkinoilla kaikilla on markkina- arvonsa. Ikävä kyllä tai onneksi.
Aika outoja vastauksia tässä ketjussa. Palstalla aina sanotaan, että jokaisella naisella on pitkä jono miehiä odottamassa, nainen saa siitä sitten vain valita parhaan päältä. Tässä ketjussa nyt yhtäkkiä ollaankin sitä mieltä, että aloittaja ei löydä miestä, tai sitten pitäisi huolia joku vanha pappa.
Melkoinen ristiriita muihin ketjuihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kymmenen vuotta nuorempi.
Exmieheni on edelleen komea, ja naiset ovat hänestä kiinnostuneita, mutta omissa silmissäni hän on jotenkin vanha. Silloin kun olimme kolme-, nelikymppisiä, ikäeroa ei edes huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvoin on kiinnostuneita naisen rahoista, jos yhtään lohduttaa. Erikseen on tietenkin auervaarat, jotka jokaisen naisen olisi hyvä tunnistaa on alkumetreillä. Naisen suuri varallisuus ei ole ongelma, ellet itse tee siitä sellaista. Harva, jos kukaan, mies kyselee daamin mökin kokoa tai muuta. Yleensä miehiä viehättää naisessa mukavuus ja miellyttävä ulkokuori.ikäsi on suurempi ongelma kuin varallisuutesi, jos rehellisesti saa sanoa.
Arveletko ettei 55 v. alkoholisoitunutta Arskaa kiinnosta naisen rahat? Tai yleensä rahat viinaan?
Fiksut miehet ovat usein edelleen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoja vastauksia tässä ketjussa. Palstalla aina sanotaan, että jokaisella naisella on pitkä jono miehiä odottamassa, nainen saa siitä sitten vain valita parhaan päältä. Tässä ketjussa nyt yhtäkkiä ollaankin sitä mieltä, että aloittaja ei löydä miestä, tai sitten pitäisi huolia joku vanha pappa.
Jokainen nainen tarkoittaa palstamiesten mukaan alle 25-vuotiasta kaunista naista...
- yli 30-vuotiaita hädin tuskin enää lasketaan naisiksi...
- yli 40v. ovat jo vanhoja mummoja jne.
- yli 50 v. = muumioita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet? Seksiä? Kumppanuutta? Ystävyyttä?
Vähän vanhempi mies voi olla hyvä vaihtoehto. Varsinkin, jos et suunnittele avioliittoa hänen kanssaan.
Hieman vanhempi mies kuitenkin näkee sinussa tavoiteltavan naisen. Nuoremmalle tai samanikäiselle sinä et ole saalis. Paitsi jos olet Jennifer Lopez.
Parisuhdemarkkinoilla kaikilla on markkina- arvonsa. Ikävä kyllä tai onneksi.
Luulen että markkina-arvon merkitys vähenee iän myötä, tärkeämmäksi tulee, että on joku jonka kanssa on yhteisymmärrys. Tiedän myös monta nuorempaa paria, joiden markkinarvot näyttäysivät olevan epäsuhdassa, mutta joilla hyvin menee muista syistä.
Mä olisin ainakin kiinnostunut! :) Olen sinua nuorempi nainen. Haluaisin ihanan, seksikkään, kulturellin ja sopivan sporttisen 50+ naisen rakastetukseni. Enkä olisi varallisuutesi perässä, vaan haluaisin läheisyyttä, rakkautta, arjen jakamista sekä yhteisiä elämyksiä (matkat ja harrastukset). En ole edes lepakko, vaan bi, ja asiallisen/melko naisellisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Suhde on tasapainossa jos sinä maksat siitä että esim. nuori kolli kehuu, sanoo rakastavansa ja panee. Sitten kun kolli tai sinä et enää jaksa / kyllästytte niin sitten pieni lepotauko ja uusi tilalle. Mistään kotivihtorista oo mihinkään.
Samoilla linjoilla liikun. Osta itsellesi rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, 55 v. nainen löytää tosi helposti rikkaan fiksun koulutetun ja komean miehen. Näinhän se on, juu, ainahan täällä niin on sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exmieheni on edelleen komea, ja naiset ovat hänestä kiinnostuneita, mutta omissa silmissäni hän on jotenkin vanha. Silloin kun olimme kolme-, nelikymppisiä, ikäeroa ei edes huomannut.
Älä välitä, kohta se tasaantuu taas. Miehesi alkaa katsomaan, että kuinka vaimosta tuollainen vanhus on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, kohta se tasaantuu taas. Miehesi alkaa katsomaan, että kuinka vaimosta tuollainen vanhus on tullut.
Pöh! Exmies muuten.
Jos haluat välttämättä omanikäisen, ota joku joka on varakas omastakin takaa.
Tai sitten otat jonkun parikymmentä vuotta nuoremman, kiinteäkroppaisen viihdyttäjän joka saa hyötyä omaisuudestasi.
Itse ottaisin varmaan viiskymppisenä ton jälkimmäisen, ellei sitten sattuisi löytymään jotain omanikäistä, timmiä ja komeaa sielunkumppania.
Mutta olenkin esteetikko.
Ja jos itsellä on varallisuutta niin mitä se haittaa, jos mies siitä hyötyy?
Onhan naisetkin hyötyneet miesten varallisuudesta kautta aikojen.
N25
Oletko päästäsi vialla?
Naiset elävät keskimäärin 8 vuotta miehiä vanhemmaksi. Ikääntyminen etenee samalla skaalalla, niin että 60v keskivertonainen on terveyden ja elinvoiman kannalta samaa tasoa 50v miehen kanssa.
70+ vaari voi köpöttää katselemaan 80+mummoja. Heille saattaa kelvata, jos mies on mukava.