Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 55-vuotias hyvävarainen nainen löytää ketään.En halua onnenonkijaa!

Vierailija
28.04.2018 |

Kesä tulee ja haluaisin löytää itselleni jonkun. Toki aina joku löytyy mutta en halua näitä, joiden kiinnostus syttyy kun näkevät että san Rangella tai kun selviää kesä"mökkini" koko ja sijainti.
Ne lupaavat tulla mielellään talooni hanslankariksi ja talonmieheksi. Mutta minusta he eivät ole kiinnostuneita,vaan katse vilkkuu minua 30vuotta nuorempien puoleen.
Jos hankkiutuu kesövierailulle Hankoon tai Nauvoon? Tai olisiko vaikka jossain muualla tavattavissa ketään?
Ystävien kautta ei ole onnistunut ja työelämässä en enää ole.
En halua enää olla yksin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies joka on sinua varakkaampi ja pitää vanhemmista naisista. Varmasti heitäkin on.

Nyt pistit pahan. Kyllä saa aikamoinen mummo olla, jos tuollaisen löytää.

Vierailija
22/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v kannattaa katsella 70+ herrasmiehiä.

55v ukot jahtaa 45v tai alle minnkejä. Varakkaat 55v ukot jahtaa 30v venäläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, itse olen 50v työssäkäyvä keskituloinen nainen. Samojen asioiden parissa olen aikoinaan pyörinyt. Muutama vuosi sitten muutaman miehen kanssa kävin kahvilla ja siihen se yhteen kertaan jäi... paria tapausta lukuunottamatta joille annoin mahdollisuuden.

Olisi pitänyt vain luottaa ensivaikutelman. Minä en mielestäni ole hienostelija, en haluaisi luokitella ihmisiä, muuta jos elämässä tärkeintä on odottaa viikonloppua jotta pääsee juopottelemaan niin se ei ainakaan minulle ole plussaa. Kiinnostustani ei herätä jos kädentaidot ovat nolla. Sivistymättömyys ja yleissivistyksen puuttuminen kertoo omaa karua kieltään ihmisestä, minä en jaksa ihmistä jonka keskustelun taso ei riitä kuin jääkiekon tai formuloiden tasolle.

Liikkumattomuus ja voissa paistetun läskin syöminen on myös ehdoton out.

Ehkä meidän ikäiset lukeneet, fiksut miehet ovat onnellisesti naimisissa?

Tyydyin olemaan yksin (ja tein kuten joku tuolla sinullekin ehdotti) sekä hankin koiraharrastuksen. Onneksi minulla on mielekäs ja kiireinen työ, ei ehdi miettimään yksinäisyyttä.

Vierailija
24/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55v ukot jahtaa 45v tai alle minnkejä. Varakkaat 55v ukot jahtaa 30v venäläisiä.

Millä vuosituhannella elät?

Mites Jennifer Lopez, Madonna, Kris Jenner, Kourtney Kardashian, Sani, Susanna Penttilä jnejne... Tervetuloa vuoteen 2018.

Vierailija
25/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen täällä.

En ole tavallasi "hyvävarainen", mutta ehdottomasti omillani toimeentuleva. Jos haluan samassa asemassa olevan miehen, on katse suunnattava 65+ vuotiaisiin. 

Tämä siitäkin huolimatta, että olen hoikka ja hyvännäköinen. Jos haluaa välttämättä nuoremman tai edes ikäisensä, saa elätin. 

Toki varmasti on poikkeuksia, mutta jos sitä jää odottelemaan, niin äkkiä itse on 70v. Näin se vain evoluutio toimii. Miehet ovat kiinnostuneita nuoremmista jo kolmenkympin korvilla. Teinille sopii tietty samanikäinen. 

Vierailija
26/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 24 sanoi: fiksut miehet ovat aina naimisissa viisikymppisinä. 

Mieheissä on niin paljon vähemmän "hyviä" kuin naisissa, että ne revitään käsistä ja pidetään kiinni. Kun joku eroaa näistä, niin ehtii ehkä vuorokauden olla yksin. 

Vierailija
27/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies joka on sinua varakkaampi ja pitää vanhemmista naisista. Varmasti heitäkin on.

Ai vähän niinkuin Trump?

Vierailija
28/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten 24 sanoi: fiksut miehet ovat aina naimisissa viisikymppisinä. 

Mieheissä on niin paljon vähemmän "hyviä" kuin naisissa, että ne revitään käsistä ja pidetään kiinni. Kun joku eroaa näistä, niin ehtii ehkä vuorokauden olla yksin. 

Näin. Minulla on ihana yli 55-v mies ja pidän todellakin häntä niin hyvänä, ettei ole tarvetta muualle lähteä. Sama tosin pätee toisinpäin.

Vierailija
29/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä elättämisessä on pahaa, jos muuten on mukava ja viriili herrasmies. Kukaan ei ihmettele jos varakas mies ylläpitää naista, miksei siis toisin päin?

Vierailija
30/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvoin on kiinnostuneita naisen rahoista, jos yhtään lohduttaa. Erikseen on tietenkin auervaarat, jotka jokaisen naisen olisi hyvä tunnistaa on alkumetreillä. Naisen suuri varallisuus ei ole ongelma, ellet itse tee siitä sellaista. Harva, jos kukaan, mies kyselee daamin mökin kokoa tai muuta. Yleensä miehiä viehättää naisessa mukavuus ja miellyttävä ulkokuori.ikäsi on suurempi ongelma kuin varallisuutesi, jos rehellisesti saa sanoa.

Vierailija
31/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rahalla on merkitystä. Olen nätti ja sinun vain vähän nuorempi. Rahaa saisi olla enemmän, ei riitä että tulee joten kuten toimeen.

Vierailija
32/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosituhannella elät?

Mites Jennifer Lopez, Madonna, Kris Jenner, Kourtney Kardashian, Sani, Susanna Penttilä jnejne... Tervetuloa vuoteen 2018.

Ap etsiikin varakasta miestä. 30v istun himassa ja poltan pilveä tulisi helpolla 55v mummon hoitoon.

Vierailija
33/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo.

Koiraharrastus on hyvä.

Sinne isoon mökkiin sopisi varmaan myös 23 kissaa.

Vierailija
34/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harvoin on kiinnostuneita naisen rahoista, jos yhtään lohduttaa. Erikseen on tietenkin auervaarat, jotka jokaisen naisen olisi hyvä tunnistaa on alkumetreillä. Naisen suuri varallisuus ei ole ongelma, ellet itse tee siitä sellaista. Harva, jos kukaan, mies kyselee daamin mökin kokoa tai muuta. Yleensä miehiä viehättää naisessa mukavuus ja miellyttävä ulkokuori.ikäsi on suurempi ongelma kuin varallisuutesi, jos rehellisesti saa sanoa.

Kyllä rahattomat miehet ovat kiinnostuneita naisen rahoista. Ja näin ollen voivat kelpuuttaa vanhemmankin daamin. 

Siitähän tässä nyt on kyse. Rahaton 55-vuotias nainen on parisuhdemielessä ongelmajäte. 

Vierailija
35/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit jättänyt maininnan omaisuudestasi  veks.Ilmeisesti raha on sulle tärkeä asia.

Vierailija
36/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla vain 55 v ukon käppänä joka pohtii mistä saisi 20 v naikkosen....... 😁

Vierailija
37/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen varallisuus on lähinnä ongelma hänelle itselleen. Koska nainen hakee aina itseään rikkaampaa miestä, kohderyhmä luonnollisesti pienenee sen mukaan kun naisen varallisuus kasvaa. Eli haetaan rikasta miestä. Niitä on vähemmän. Toinen ongelma on se, että miksi rikas mies ottaisi vanhan naisen kun rahalla saa nuorempiakin. Mies ei valitse naista rahojen perusteella. Tai, no jotain rajaa kannattaa pitää, mutta miehelle yleensä kelpaa myös häntä itseään köyhempi nainen.

Vierailija
38/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ikä loppuu sinulta kesken ennen kuin robotista saa mukavan kumppanin. Kehitys ei kuitenkaan ihan niin nopeaa ole kuin media antaa ymmärtää. Ehkä vanhuuden päiville saat sitten sellaisesta turvan ja voi tarjota seksiäkin haluamallasi tavalla.

Vierailija
39/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee baariin ja tarjoo kaikille pari jengaa.

Poimi ite sitte joku.

Vierailija
40/59 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä olet etsinyt? Jos omanikäistä tai nuorempaa, sinun tulisi olla ainakin nätti ja hoikka.

Jos kerran rahaa löytyy, satsaa ulkonäköösi.