Takokaa mun päähän, että tää mies on pelkkä peluri tmv?!
Erään treffipalstan kautta tapasin yhden miehen, jo ennen tapaamista tää mies vaikutti turhankin innostuneelta, oli satavarma, että ollaan luodut toisillemme ja puhui jo mm. hellittelynimillä, itse olin varautuneempi. Ekan tapaamisen jälkeen väheni niin viestit kuin myös kiinnostuskin tai näin ainakin oletan, koska aiempi monta viestiä päivässä muuttui viestiin tai kahteen päivässä. Epäilen vahvasti, että en luultavasti ollut hänen mieleen tai sitten ei tykännyt, kun en hypännyt hänen kanssaan sänkyyn ekoilla treffeillä. Ekoilla treffeillä lähtiessä sanoi haluavansa nähdä pian uudestaan, mutta aina kun piti nähdä niin tuli jotain esteitä, jotka vaikutti tekosyiltä. Yks outo juttu myös se, että kun liikun niillä main missä mies asuu paljon mm. ystävien luona ja välillä työn takia niin silti mies haluaa aina tulla tänne suuntaan, perusteluna, että kämppänsä on niin vanha ja huonokuntoinen ja eikä ole siivonnut jne, ettei kehtaa sinne ketään kutsua. Oma epäilys, että siellä onkin avovaimo, tämän mies kyllä kielsi kun sanoin.
Olen kertaalleen miehelle sanonut, että tää oli tässä, koska en usko hänen olevan kiinnostunut ja lopettanut yhteydenpidon. Säännöllisesti tää mies kuitenkin kyseli kuulumisia ja pyyteli uutta mahdollisuutta ja vakuutti, että kiinnostaa oikeesti. Kerran annoin toisen mahdollisuuden, koska itse tähän mieheen ihastuin jossain määrin. Hetkellisesti mies vaikutti oikeesti kiinnostuneelta, kunnes palasi siihen vanhaan, josta pystyi päättelee, ettei oikeesti kiinnosta, tällöin laitoin sit vaan viestin, että tämä on oikeesti tässä, koska en usko miestä kiinnostavan enkä halua tuhlata omaa aikaani. Enää en ole vastannut miehelle mitään (on estolistalla), vaikka vieläkin säännöllisesti kysyy kuulumisia ja väittää, että haluais jatkaa tutustumista. En vaan usko, vaikka osa itsessäni haluaisikin uskoa.
Kommentit (7)
miks jaksat pelleillä jonkun random tyypin kanssa jonka kanssa oot käyny kahesti treffeillä?
Kato ei mies valehdellut, kun kertoi, ettei avovaimoa ole. Sen vaan jätti kertomatta, että onkin aviovaimo. Miehen logiikalla tämä ei ole valehtelua.
Mikään peluri ole, perheenisi se on.
Vierailija kirjoitti:
Kato ei mies valehdellut, kun kertoi, ettei avovaimoa ole. Sen vaan jätti kertomatta, että onkin aviovaimo. Miehen logiikalla tämä ei ole valehtelua.
Sanoin kyllä tästä miehelle puhuessa kaikki vaihtoehdot, avovaimo, aviovaimo tai tyttöystävä, kielsi näin olevan, mutten vakuuttunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
miks jaksat pelleillä jonkun random tyypin kanssa jonka kanssa oot käyny kahesti treffeillä?
Treffejä oli enemmän kun kaksi, mutta siihen aikaan nähden, joka pidettiin yhteyttä niin todella vähän.
ap
Pelimiehen tunnistaa siitä, että alkaa käyttämään "hellyttelynimiä" heti. Tämä siksi ettei vahingossa sano väärän naisen nimeä.
Todennäköisesti varattu perheenisä, joka hakee salapanoa. Kaikki viittaa siihen.