Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1281/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ylipäätään ihastutte johonkin varattuihin tyyppeihin?

Mä en oo ikinä ihastunut enkä osaa kuvitella tilannetta, jossa ihastuisin varattuun ihmiseen - vaikka toki varatuistakin tunnistan viehättävät henkilöt.

Se ei vain eskaloidu ihastumiseksi, koska keho blokkaa sellaiset tunteet varattujen kohdalla automaattisesti.

Tosin on olemassa epäilys, että viimeisin ihastukseni olisi mahdollisesti ollut JONKINLAISESSA SUHTEESSA silloin kun hänet tapasin (en tiennyt sitä silloin), ja ajatuskin on t o d e l l a äärimmäisen likainen, ällöttävä paska.

Veri kohisee ranteisiin ja tekee mieli hakata se pirstaloitunut läjä egoistista paskaa jollain pesäpallomailalla.

Erittäin kuvottava luuseri.

Sydän tekee mitä sydän haluaa. Et kyllä vaikuta mitenkään tasapainoiseltä tyypiltä itsekään.

Minua kiinnostaa enempi moraalisuus kuin tasapainoisuus - ja moraaliton en ole.

Jaha, ap alkaa taas jaella yleispäteviä elämänohjeita. Huonompia saa etsiä muutes.

Toi tyyppi on ihan pimee. Notkuu ihastuneiden ketjussa, vaikka ei ole itse ihastunut kehenkään, ja aukoo päätään jollekin kuvittelemalleen ”ex-ihailijalle”.

Vierailija
1282/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ihastunut enkä osaa kuvitella tilannetta, jossa ihastuisin varattuun ihmiseen - vaikka toki varatuistakin tunnistan viehättävät henkilöt.

Se ei vain eskaloidu ihastumiseksi, koska keho blokkaa sellaiset tunteet varattujen kohdalla automaattisesti.

Tosin on olemassa epäilys, että viimeisin ihastukseni olisi mahdollisesti ollut JONKINLAISESSA SUHTEESSA silloin kun hänet tapasin (en tiennyt sitä silloin), ja ajatuskin on t o d e l l a äärimmäisen likainen, ällöttävä paska.

Veri kohisee ranteisiin ja tekee mieli hakata se pirstaloitunut läjä egoistista paskaa jollain pesäpallomailalla.

Sydän tekee mitä sydän haluaa. Et kyllä vaikuta mitenkään tasapainoiseltä tyypiltä itsekään.

Jaha, ap alkaa taas jaella yleispäteviä elämänohjeita. Huonompia saa etsiä muutes.

Toi tyyppi on ihan pimee. Notkuu ihastuneiden ketjussa, vaikka ei ole itse ihastunut kehenkään, ja aukoo päätään jollekin kuvittelemalleen ”ex-ihailijalle”.

No niin modehullut, menkääs siitä.

Vauvapalstalla käy enemmän kuin yksi henkilö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä podet selvästi alemmuuskompleksia monessa asiassa ja varsinkin erästä ihmistä kohtaan. Ihan turhaan. (naiselle)

Ketä? Suako?

Vierailija
1284/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tiennyt vuosiin ihastukseni olevan varattu. Vaikutti sinkulta ja kiinnostunelta itsekin, flirttaili, ei ikinä maininnut puolisoaan missään lauseessa, oli nähty jopa yksin baarissa etsimässä seuraa. Ei ne tunteet sitten vuosien jälkeen heti kadonneet, vaikka paljastuikin että ihastus olikin varattu ja oli ollut ilmeisesti varattu jo vuosia.

Vierailija
1285/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäisiinkö jonain lämpimänä kesäpäivänä, vietettäisiin päivä kahdestaan aamusta iltaan?

Tottakai. Se olisi ihanaa.

Vierailija
1286/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutit mua. Aiheutit ahdistusta, surua ja ikävää. Ihan kuin mulla ei ilman sun tekojasikin olisi jo vaikeaa. Miksi teit niin? Menisit hoitoon. Niin mäkin meen. Menen parantelemaan haavojani.

Olen hoidossa, ollut jo jonkin aikaa. Oikein hellässä ja hyvässä : )

Vierailija
1287/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni: Minulla alkoi eilen illalla menkkulit. Viime kuussa jäi pois, nyt tuli. 😄

*ittu mikä lässyttäjä!

Vierailija
1288/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin modehullut, menkääs siitä.

Vauvapalstalla käy enemmän kuin yksi henkilö!

Aivan varmasti KÄY, mutta tuskin trollaa ketjua tukkoon.

Vierailija
1289/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä podet selvästi alemmuuskompleksia monessa asiassa ja varsinkin erästä ihmistä kohtaan. Ihan turhaan. (naiselle)

Miten niin alemmuuskompleksia? Ketä kohtaan?

Vierailija
1290/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäisiinkö jonain lämpimänä kesäpäivänä, vietettäisiin päivä kahdestaan aamusta iltaan?

J, ole hyvä vain ja ehdota kun nähään : ) mielelläni viettäisin kanssasi vaikka vuorokauden.

Vierailija
1291/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä voi estää mua etten nolais itteeni enenpää!!!!!!! Pliiisss

Vierailija
1292/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta panetus minulle kyllä jäi (naiselle).

Vierailija
1293/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli ❤️

❤ sullekin. T. Olli

Oletkohan "mun Ollini"?

Vierailija
1294/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta panetus minulle kyllä jäi (naiselle).

No mene ja pane sit naistasi.

Vierailija
1295/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli virhe, erehdys, joka ei olisi saanut tapahtua.

Joo. Sori.

Vierailija
1296/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satutit mua. Aiheutit ahdistusta, surua ja ikävää. Ihan kuin mulla ei ilman sun tekojasikin olisi jo vaikeaa. Miksi teit niin? Menisit hoitoon. Niin mäkin meen. Menen parantelemaan haavojani.

Olen hoidossa, ollut jo jonkin aikaa. Oikein hellässä ja hyvässä : )

Sun hoitos kyllä tiietään!

Vierailija
1297/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli ❤️

❤ sullekin. T. Olli

Oletkohan "mun Ollini"?

Veikkaan ettei.