Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle mieheltä 30km ja 2 kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein varma sinun tunteistasi minua kohtaan. Sinulla on varmaankin joku mielenkiintoisenpi kiikarissa.
Niin on.
Voisit kertoo sen irl.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet onnellinen elämässäsi. Olen ihan liian herkkä rakastaakseni sinua enää. Pahoitan mieleni jatkuvasti takiasi, joskus tuntuu että se on jopa tavoitteesi.
Ei se tavoitteeni ole tietenkään, mutta ymmärrän sinua kyllä. Kaikki johtuu siitä, että välitän sinusta paljon enemmän kuin saisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt suhteemme räjähti, mutta ajattelen sinua. Mitä luulet, pitäisikö meidän puhua keskenämme?
Ei ollut mitään suhdetta, typerää pakkomielteistä viestittelyä sun puolelta ja pari-kolme paskamaista tapaamista, se ei ole suhde. Eikä tosiaan ole mitään puhuttavaa. Puolestani voit puhua vaikka puille.
Tavattiin kylläkin useammin :D
Miten monta kirjainta sun ja hänen etunimen eka kirjainten välissä jos ei sun ja hänen kirjaimia lasketa mukaan?
Aika monta. Sanoppa montaks sun kaivatun välissä niin sanon onko sama
9
Ei
Jaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein varma sinun tunteistasi minua kohtaan. Sinulla on varmaankin joku mielenkiintoisenpi kiikarissa.
Niin on.
Voisit kertoo sen irl.
Miks kertoisin. Ei se sulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän
Mitä ja miksi?
Itseäni, käytöstäni ja hullun typerää ihastumistani.
Kurkkua kuristaa
Miksi veit mun sydämen, järjen, kaiken? Sä oot kuumin mies ikinä.
Ajattelen, millaista rakkaani olisi, jos me olisimme herätelleet toisemme tähän aamuun. Ajatus lähti sinusta ja palasi hetken harhailtuaan luoksesi, löydettyään jotain kaunista, josta haaveilla. Se löysi sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän
Mitä ja miksi?
Kurkkua kuristaa
Häpeä on hirvittävä tunne, koska se jättää alleen kaikki muut tunteet ja jäytää sisintä. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän
Mitä ja miksi?
Kurkkua kuristaaHäpeä on hirvittävä tunne, koska se jättää alleen kaikki muut tunteet ja jäytää sisintä. (sivusta)
Joskus häpeä kehittää ja on juuri sitä, mitä yksilö tarvitsee.
Hirveäähän se on tunteena kyllä.
Muistatko vielä miltä tuntui, kun sait kuulla suhun ihastuneen ihmisen päättäneen päivänsä? Onko oikeasti totta, ettei tuntunut miltään? Mitä sä ja sen "paras kaveri" teitte, että se päätyi niin epätoivoiseen ratkaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Muistatko vielä miltä tuntui, kun sait kuulla suhun ihastuneen ihmisen päättäneen päivänsä? Onko oikeasti totta, ettei tuntunut miltään? Mitä sä ja sen "paras kaveri" teitte, että se päätyi niin epätoivoiseen ratkaisuun?
Aika syyllistävät terveiset jollekin?
Ja ettei menisi ihan offtopiciksi niin lähetän terveiset itselleni. Fiksu ja filmaattinen, mutta ollut viime aikoina hiukan eksynyt lammas.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ihmisen olla vastuussa kaikista häneen ihastuneiden ihmisten tunteista?
No ok, kunnioittavasti täytyy tietysti kaikkia kohdella eikä aiheuttaa kenellekään tieten tahtoen tuskaa ja surua.
Kuolinviestin saadessaan ihminen voi mennä sillä tavalla shokkiin, ettei tunne mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän
Mitä ja miksi?
Kurkkua kuristaa
No mitäs kamalaa olet tehnyt? Mieti ensin, satutitko ketään (tahallisesti tai tahattomasti). Voi olla, että tuohon häpeään ei ole mitään syytä. Yleensä ottaen ihmiset eivät hirveästi mieti muiden tekemisiä, ainoastaan niitten jotka kokee läheisiksi (ja heitä sillä tavalla armollisesti, ettei häpeään ole syytä).
Minulla meni eräs hieno ihmissuhde pilalle, kun toinen osapuoli häpesi - turhaan - erästä asiaa eikä pystynyt käsittelemään sitä. Sanoin, että kaikki on ok, mutta se ei auttanut.
Sun kannattaa puhua jonkun luotettavan ihmisen kanssa, josta tiedät ettei se tuomitse sinua. Kaikki tekee virheitä, se on valitettavasti ihmisen osa.
Pari juttua vielä: itseään ei pidä hävetä. Mitä puolta itsessäsi? Onko se asia, jonka haluaisit muuttaa? Miksi? Pystyisitkö jos haluaisit? Ihastumiselle taas ei voi mitään, ja se saa hulluna ihastuneen aivokemian aivan sekaisin. Jos olet käytökselläsi loukannut, voit pyytää anteeksi - mikäli syytä on.
Minulla on ystävä, joka on hyvin herkkä syyllistämään minua milloin mistäkin ja pyrkii nolaamaan ja lannistamaan. Turha sanoakaan, että olen päättänyt ottaa etäisyyttä. Ymmärrän kuitenkin, että hänen käytöksensä takana on hänen oma käsittelemätön häpeän tunteensa. Silloin helposti syyttää muita.
Nämä asiat on ihan elämä minulle opettanut.
Ei