Ratkaisu erilaisiin seksihaluihin (toiseen ketjuun viitaten) TÄSSÄ:
Ero tai vapaa suhde seksin osalta. Jos ei itse halua seksiä, seksin oman kumppanin kanssa voi ulkoistaa jollekin muulle, jolle se ei ole ikävä velvollisuus. On todella kohtuutonta vaatia myös toista selibaattiin siksi, että itse ei halua.
Itse valitsin eron. Nyt on kumppani, jonka kanssa on halut samalla tasolla. Seksi on vaikuttanut ihan uskomattoman paljon siihen, miten rakastetuksi tunnen itseni. Pihtaajamies söi itsetuntoa valtavasti, tuntin olevani vastenmielinen. Olen nätti ja normaalipainoinen ja olen ollutkin, eli pihtaus ei ollut seurausta ulkonäön rupsahtamisesta.
Kommentit (9)
Tosin osa ihmisistä ajattelee, että seksin voi kieltää toiselta ja että tämä on ok. En vaan tajua.
Osalle omat halut tai haluttomuus = ainoa mikä merkitsee.
Eiköhän ne ihmiset ole vähemmistö jotka ajattelee niin että seksin voi kieltää toiselta ja se on ok. Pikemminkin se on elämää musta pilvi pään päällä ja lasten takia pysytään yhdessä tms jos suhde muuten toimii.
Se on tosiaan jännä, että seksi muuttuu toiselle isoksi asiaksi kun sitä harrastaa jonkun toisen kanssa. Olen samaa mieltä, että seksiä pitää saada ja kun suhde muuten toimii. Niin ei tarvitse erota vaan keksii jonkun ylimääräisen seksin harrastajan.
Vierailija kirjoitti:
Osalle omat halut tai haluttomuus = ainoa mikä merkitsee.
Seksillä ainakin itselle aivan helvetin paljon merkitystä, joten kyllä merkitystä.
Parisuhde kahden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Ero tai vapaa suhde seksin osalta. Jos ei itse halua seksiä, seksin oman kumppanin kanssa voi ulkoistaa jollekin muulle, jolle se ei ole ikävä velvollisuus. On todella kohtuutonta vaatia myös toista selibaattiin siksi, että itse ei halua.
Itse valitsin eron. Nyt on kumppani, jonka kanssa on halut samalla tasolla. Seksi on vaikuttanut ihan uskomattoman paljon siihen, miten rakastetuksi tunnen itseni. Pihtaajamies söi itsetuntoa valtavasti, tuntin olevani vastenmielinen. Olen nätti ja normaalipainoinen ja olen ollutkin, eli pihtaus ei ollut seurausta ulkonäön rupsahtamisesta.
Olisipa itelläkin rohkeutta.
Entä kun mies on haluton, mutta vieraissakaan ei saisi käydä? Tätäkö elämän loppuin saakka? On vaikea erota, kun kumminkin on syvästi kiintynyt toiseen ja takana yhtrisiät vuosikymmeniä. N50
Totta.