Miksei nainen saa kulkea rinnat paljaana mutta miehet saa? Tasa-arvoa!
Nyt tarvitaan tasa-arvoa sukupuolten välille. Rinnat pitää normalisoida jotta myös me naiset voimme kuumana kesäpäivänä riisua laitamme ja ruskettua rajattomasti terassilla. Samat oikeudet meille kuin miehilläkin on! On se väärin ettei kroppaansa saa valita mutta jos naiseksi on syntynyt voi poliisi käskeä pukemaan paidan julkisella paikalla vain naisille! Miehille hyväksytään paidattomuus kyselemättä. Millä keskiajalla me oikein eletään? Sukupuolilla pitäisi olla samat oikeudet! N25
Kommentit (106)
Just mietin tätä, kun viisikymppisen työkaverin manboobsit hyppivät melkein silmille. Hänellä siis oli onneksi sentään paita päällä. Miehelle on ihan ok, että ne miestissit näkyvät paidan läpi. Jos nainen kulkee noin, on se vähintään hiukan häiritsevää ja kerää katseita. Vaikka siis nämä mies- ja naistissit olisivat samankokoiset.
Olen niin tottunut (pitkään Espanjassa asuttuani) siihen, että paidatta kävely kadulla tuntuu hävettävän nololta ja että poliisikin saattoi tulla sanomaan jotain, että pidän nyt jo täälläkin (vaikka olen taas asunut täällä yli 10 vuotta, aina t-paitaa päällä.
Uimaranta tai jotkut heinäpellolla tehdyt työt vaivat olla ainoa poikkeustilanne.
Muuten ei.
Muut tehkööt ja toimikoot asian suhteen ihan niinkuin lystäävät, en ketään siitä arvostele, minä nyt vain en.
Ei niitä rintoja niin vaan normalisoida.
Siksi ku naisen rinnat ovat sukupuolielimet joilla kiihoitetaan miestä panemaan.
En mä ainakaan miehenä halua miestenkään keikaroivan ilman paitaa esim kaupungilla, että ainakin mun puolesta voidaan se miehiltäkin kieltää.
Ihan samaan tapaan kuin naiset ei halua nähdä isoa osaa miehistä ilman paitaa, niin ei miehetkään kyllä halua nähdä isoa osaa naisista ilman paitaa.
Naisten roikkuvia patalappuja ei halua kukaan nähdä.