Millaisia ruokia köyhät syö?
Voisiko joku valaista? Mielestäni köyhät syövät erittäin hyvin jos haluavat terveellistä ruokaa syödä. Meillä esimerkiksi jätettiin kaikki einekset ja puolivalmiit ostamatta ja ostimme tuoreina kaikki, ruokakassin hinta pieneni aivan valtavasti. Miksi siis köyhät eivät osta tuoreita ruokia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
KOSKA MÄRÄNTYNEITÄ SAA ROSKIKSESTA!
on kyllä välillä aivan hyviäkin ruokia ja jopa herkkuja.
Jos saa roskiksesta ruokaa niin miksi köyhät valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä valittaa?
Ettei ole rahaa ostaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku valaista? Mielestäni köyhät syövät erittäin hyvin jos haluavat terveellistä ruokaa syödä. Meillä esimerkiksi jätettiin kaikki einekset ja puolivalmiit ostamatta ja ostimme tuoreina kaikki, ruokakassin hinta pieneni aivan valtavasti. Miksi siis köyhät eivät osta tuoreita ruokia?
No jos olet köyhä, niin tiedät varmaan mitä syöt.
Ne roskikset on lukossa. Ei ilmaista ruokaa köyhille. Niistä saa jonkun verran energiaa polttolaitoksessa.
Köyhät syö kaikki samanlaista ruokaa... eiku. Ja kaikki köyhät valittaa, ettei oo riittävästi rahaa... eiku.
Ettei kukaan ymmärtäisi väärin niin en tarkoita että köyhistä saa energiaa polttolaitoksessa vaan siitä ruoasta. Joku raja sentään.
Itse ainakin söin tänään vuonna 2016 vanhaksi mennyttä riisiä, kun kaapissa ei ollut muuta.
Köyhiä on monenlaisia ja heillä monentasoisia tuloja ja mahdollisuuksia. Itse asun stadissa ja hyödynnän alennuksia ja dyykkausta. Täällä on hyvin alennuksia, joten ravintoa saa edullisesti ympäri vuoden. Varsinkin talvella dyykkaus toimii, sillä ravinto säilyy kylmyydessä. Itse syön mahdollisimman paljon kasviksia ja juureksia, joista jälkimmäisiä saa edullisesti ainakin osan vuotta. Edullisia kasviksia löytyy usein myös kaupan pakastealtaasta. Höyrystän kasvikset ja juurekset IKEAsta hankitulla halvalla höyrykattilasetillä. Niin vitamiinit kuin maku säilyvät näin. Proteiinit ostan aina halvimpaan hintaan. Lihan kypsennän yleensä uunissa tai keittämällä. Lisukkeena on yleensä perunaa, pastaa tai riisiä. Leipää syön vähän ja harvoin. Tuloihini nähden käytän paljon rahaa ruokaan ja muuhun ei juuri jää rahaa. Pitää syödä, että jaksaa fyysisesti ja henkisesti rankassa työssä. Olen myös kroonisesti sairas. Siksi panostan perusasioihin. Nuorempana saattoi elää pitkiä aikoja pelkällä makaronilla ja teellä, mutta ei enää, ettei fysiikka petä täysin. Aikaisemmin makaronidieetti takasi sen, että rahaa oli harrastuksiinkin. Enää ei rahat ja voimat riitä. Se on hyvin turhauttavaa, mutta tosiasioiden kanssa pitää vain elää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin söin tänään vuonna 2016 vanhaksi mennyttä riisiä, kun kaapissa ei ollut muuta.
Miksi joku alapeukuttaa tätä? Sen lisäksi että jouduin syömään vanhaa riisiä, pitää vielä kestää jonkun idiootin loukkaukset. Huoh.
Omia arvauksia: makaronilaatikkoa, jauhelihakastiketta ja spaghettia, makkarakastiketta ja perunoita, siskonmakkarakeittoa, kaalikeittoa, kalakeittoa (pakasteseistä).
Samaa ruokaa kuin muutkin mutta vähemmän ja harvemmin. Vedellä saa mahaa täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku alapeukuttaa tätä? Sen lisäksi että jouduin syömään vanhaa riisiä, pitää vielä kestää jonkun idiootin loukkaukset. Huoh.
No oletpa herkkä jos otat alapeukun jonain henkilökohtaisena loukkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rupea itse köyhäksi ja katso sitten millaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rupea itse köyhäksi ja katso sitten millaista se on.
Olen köyhä.
Kaalilaatikko, lihakeitto, perunat ja kalafile, makaronilaatikko.
Tässä näitä.
Usein yhtenä päivänä suunniteltu koko kuukauden ruoat.
Kun rahat vähissä, en osta leipää, en myös mitään leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kaalilaatikko, lihakeitto, perunat ja kalafile, makaronilaatikko.
Tässä näitä.
Usein yhtenä päivänä suunniteltu koko kuukauden ruoat.
Kun rahat vähissä, en osta leipää, en myös mitään leivän päälle.
Jos ei ole leipää, niin miten siihen päälle voisi mitään ostaa?
Hihi ..
Sinkkumies