Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
^ Minä en ainakana edes halua tietää tuollaista. Häiritsee musiikinkuuntelua.
Tai Alasti-klubi, jossa joku kloppi tenttaa artisteilta intiimejä yksityiskohtia heidän elämästään ennenkuin nämä pääsevä lavalle. Ohjelmakuvauksesta:"Riisuttujen musiikkiesitysten lisäksi syvennytään artistien mielenmaisemaan Elias Kaskisen vetämissä intiimeissä haastatteluissa. Paljaamman tulkinnan ja syvällisen keskustelun yhdistelmä vie katsojan erityisen lähelle artistin elämää ja musiikkia.
uusi formaattiehdotus: kaatokänni
eli formaatissa viedään ryhmä suomalaisartisteja muutama kerrallaan viikonlopuksi eristetylle mökille ja illan mittaan juotetaan artistit mahdollisimman kovaan känniin. Samalla artistit esittävät illan kuluessa muutaman kappaleen, juttelevat keskenään, saunovat ja artisteja haastatellaan. Seuraavana aamuna seuraa tärkeä formaattiin kuuluva krapula-aamu jolloin on esitettävä vielä yksi uusi kappale jonka tason arvostelee puolueeton raati.
Kaikki jutut nauhoitetaan ja niistä koostetaan ohjelma. Krapula-aamun esityksen arvostelun perusteella artisti voi "sensuroida" känni-illan aikana kuvatuista kohtauksista 1-5 joita ei näytetä suurelle yleisölle.
Kasmirin ylenpalttinen avautuminen ja krokotiilinkyyneleet alkaa tässä vaiheessa jo hieman vaivaannuttamaan. Ihan kaikkea ei tarvitsisi kertoa ja mehustella kuitenkaan.
Ja jokohan tässä alkaa pian jo hössötys tuosta seuraavasta kaudesta kun vanhakin vielä kesken? Nimittäin Seiskan perusteena tuolle huhulle Pyhimyksen mukanaolosta seuraavalla kaudella taisi olla se, että perui Sideways-festareiden keikan (ilmeisesti koko kyseisen viikon esiintymiset peruttu "henkilökohtaisista syistä") mikä ollessaan totta sijoittaisi seuraavat kuvaukset varmaan jo 4.6. alkavalle viikolle. Noilla festareilla ei kyllä ihan kauheasti potentiaalisia ohjelmaanlähtijöitä muuten olekaan. Tarpeeksi Radio Suomipop -kelpoisia tyyliin Pariisin kevät ja Vesta, mutta heitä tuskin kukaan sinne odottikaan päätyvän :)
Tää kausi on ihan sittiä.Arttu ja kasmir nuo kromosomihirviöt puhuvat palleista ja munastaan.Huipun kruunaa sani jonka keskustelun taso on näkkileivästä, juustosta .ja kakasta.En tiennyt häntä mitta jossakin nakkikioskilla on kova sana.Yök.
Jossakin muussa seurassa terhi ois viihtynyt.Esim.kela, vesala, hector ym. mut täs vajakkiporukas lukuunottamatta dannya ja hieman miraakin ei kukaan haluis olla.
Vierailija kirjoitti:
uusi formaattiehdotus: kaatokänni
eli formaatissa viedään ryhmä suomalaisartisteja muutama kerrallaan viikonlopuksi eristetylle mökille ja illan mittaan juotetaan artistit mahdollisimman kovaan känniin. Samalla artistit esittävät illan kuluessa muutaman kappaleen, juttelevat keskenään, saunovat ja artisteja haastatellaan. Seuraavana aamuna seuraa tärkeä formaattiin kuuluva krapula-aamu jolloin on esitettävä vielä yksi uusi kappale jonka tason arvostelee puolueeton raati.
Kaikki jutut nauhoitetaan ja niistä koostetaan ohjelma. Krapula-aamun esityksen arvostelun perusteella artisti voi "sensuroida" känni-illan aikana kuvatuista kohtauksista 1-5 joita ei näytetä suurelle yleisölle.
Usko tai älä mutta tämänkaltainen oli jo viime kesänä. Mökkireissu. "Mökkireissu on marraskuussa 2017 MTV3-kanavalla alkanut suomalainen musiikkiohjelma, jossa kolme suomalaista artistia lähtivät ohjelman nimen mukaisesti mökkireissulle Kalle Lindrothin, Elias Kaskisen sekä Roope Salmisen johdolla. Reissuun lähdettiin vanhalla asuntoautolla ja mökillä vietettiin yksi vuorokausi.Jokainen vieraista esitti myös yhden itselleen tärkeän kappaleen."
Oli kyl vähä eri käsitys artusta.Et ois syvällinen mut petyin sen röyhtäilyyn ja muna juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittääkö toi Terhi noin paljon että ääni värisee ja vartalo tärisee?
Voi olla. Mullekin käy joskus samoin. En tykkää yhtään olla huomion keskipisteenä.
Tietää saaneensa potkut.Tuotanto kiusasi sitä kertomaan asioita joita ei halunnutä
Vierailija kirjoitti:
Onko tuulla SMG:llä yhtään hittiä? Terhi ei pärjää sanoittamisessa eikä säveltäjä melasniemikään ultra bran tekijöille
Terhin sanoitukset on upeita.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyl vähä eri käsitys artusta.Et ois syvällinen mut petyin sen röyhtäilyyn ja muna juttuihin.
Ei siis ookaan sanoittanut biisejä takaisin rautakauppaan rivoilemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ookaan sanoittanut biisejä takaisin rautakauppaan rivoilemaan
Niin en kyl enää fanita tota ällötystä.
Vierailija kirjoitti:
Jossakin muussa seurassa terhi ois viihtynyt.Esim.kela, vesala, hector ym. mut täs vajakkiporukas lukuunottamatta dannya ja hieman miraakin ei kukaan haluis olla.
Itsekin olen miettinyt oisko Terhille toisessa porukassa käynyt näin. Suurin osa porukasta on vain niin eri aaltopituudella. Toki ohjelman tekotapa olisi samoin häntä vaivannut, mutta uskon että tolla kokoonpanollakin on aika iso merkitys.
Täs oli ennen eri tuottajat ja hirvensalmen jaksot oli paremmat.Toi tuotantotiimi tekee tätä samoin ku temppareita ym. roskaa.Toimitusjohtaja oli terhin luokalla ja kateellinen terhin ja kerkon menestyksestä.Nyt halus kostaa.
Räpläskö Aki äsken kännykkää tossa lounaspöydässä?
Tuolla aiemmin joku kirjoitti, että Dannyn esittämä Lautturi oli hirveä.
Minusta se oli hyvä.
Välillä noi isot kappaleet menee just sopivan yllättävästi nappiin, välillä sitten jää alkuperäisestä. Esim. jennin versio tästä oli nappiin, samoin samun versio joutsenlaulusta.
Dannylla oli vähän ongelmia paikoitellen.
Jotain puuttuu kyllä nyt tästä kaudesta
En seuraa ohjelmaa, mutta ip-lehdessä juttua kin Kasimir puhuu haluttomuudestaan. Miten hitossa se mihinkään liittyy? Ja onhan Axelilla materiaalia todistaa päinvastaista.