Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
501/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kuunnella tuo Kasimirin juttuja?

Vierailija
502/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani on sen oloinen, että olis koko ajan kännissä. : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiskarilla on alakoululaisen pojan vaatteet.

Vierailija
504/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mc Huljumuna.

Vierailija
505/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ärsyttää toi "tuotanto" koko ajan enemmän. Mikähän peruste niillä oli potkia Terhi ulos? Mielestäni selvä kiinnostus noiden biisien tekoon ja esittämiseen. Hyvin asiallisen oloinen, ei mikään turhan hölöttäjä/nauraja. Olispa kiva tietää se oikea syy...

Vierailija
506/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jaksossa viimeistään selvisi, miksi Terhi lähetettiin tai halusi pois tuolta. Hän nyt ei vaan mitenkään sovi tuohon joukkoon: ainoa hänen tasoisensa taiteilija on Danny, joka äärimmäisen kohtelias ja miellyttävä todellinen Herrasmies. Nuo yököttävät Wiskari ja Sani sekä kulahtaneet Kasmir ja Tykki ovat ihan pihalla, alakouluikäisten tyyli ja jutut. Ja Mira Luoti yhdentekevä tosin ei erityisen ärsyttävä.

Vierailija
507/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, laulava lauantaimakkara.

Vierailija
508/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa ärsyttää toi "tuotanto" koko ajan enemmän. Mikähän peruste niillä oli potkia Terhi ulos? Mielestäni selvä kiinnostus noiden biisien tekoon ja esittämiseen. Hyvin asiallisen oloinen, ei mikään turhan hölöttäjä/nauraja. Olispa kiva tietää se oikea syy...

Markkinointikikka, eihän tässä kaudessa hirveästi mitään muuta kiinnostavaa ole. Danny ja Terhi olisivat ansainneet päästä paremmalle kaudelle. 

Vierailija
509/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen keräilyeräfiilis tulee näistä tyypeistä, Dannya lukuunottamatta.

Vierailija
510/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty katsomaan tätä porukkaa. Aivan tosiaan kuin ABC:n baarista, Terhiä ja Dannyä lukuunottamatta. Onneksi Terhi veti upeasti ja nyt voi kääntää kanavaa.

Jospa se olikin niin, että Terhi vain ei kestänyt, sofistikoitunut kun on tätä jengiä, ja ilmoitti että riittää. Tuotanto sitten keksi, että he laittoivat Terhin pihalle, ettei porukat loukkaannu?

Vierailija
511/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, odotanko tältä ohjelmalta enää mitään, kun Dannyn laulut on jo laulettu. No, Aikakoneen 90-luvun biisit on ihan hyviä. Artulta tunnen vain Mökkitien.

Vierailija
512/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee myötähäpeä näistä tyypeistä. Joku Kasimir The Vadelmavene pöydän päässä kertomassa umpitylsiä juttujaan kuin suurikin stara. Wiskarista en jaksa edes aloittaa.

Vierailija
513/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä lukea ihmisiä niiden ilmeistä ja Terhin ilmeiden viesti oli täysin selvä: ”VMP!”.

Ei mulla muuta. Paskaahan toi Kasmir onkin.

Vierailija
514/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihminen jankkaa ja haukkuu täällä Kasimiriä ym?

Vierailija
515/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir on ihana. Supermusikaaöinen. Vanhukset ei toki tajua... Menkää te vaan kuuntelemaan sitä Kaija Kootanne, se on jotain!

Vierailija
516/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasmir on ihana. Supermusikaaöinen. Vanhukset ei toki tajua... Menkää te vaan kuuntelemaan sitä Kaija Kootanne, se on jotain!

Nimenomaan supermusikaaöinen. 

Vierailija
517/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan hirveää kuraa tää kausi. En käsitä tuota Sania, hirveät puheet, joita Wiskari komppaa. Lounaspöydässä ei synny mitään oikeaa keskustelua, jengi ei jotenkin lämpene toisilleen yhtään. Happoradio-jätkä istuu pipo silmillä, Mira Luoti ei sano mitään, Terhiä ei voisi vähempää kiinnostaa, Kasmir puhuu ihan diipadaapaa, Danny sanoo väliin jonkun vähän täysipäisemmän kommentin. Sanin ja Wiskarin jutut ja eleet ihan kuvottavia. Ja sit tätä ns. puheosuutta suurin osa ohjelmasta. Kaikkien aikojen huonoin casting. Keitä seuraavaksi, Mega-Paula ja Tuksu? Kun Simo Salminenkin on jo kuollut.

Vierailija
518/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir on ihana, sympaattinen kaveri. Tykkään hänen biiseistä. Huomenna lisää!

Vierailija
519/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa Sani. Oli ihan hyvä laulaja Aikakoneen aikaan. Olen nähnyt hänet livenä myös Samuli Edelmanin kanssa ja molemmat tekivät hyvää työtä. Samuli Edelman tuonne pitäisikin saada :)

Mutta siis olisi Sani voinut jättää väliin. Ääni ei ole entisensä ja jutut on järkkyjä.

Vierailija
520/1244 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa Sani. Oli ihan hyvä laulaja Aikakoneen aikaan. Olen nähnyt hänet livenä myös Samuli Edelmanin kanssa ja molemmat tekivät hyvää työtä. Samuli Edelman tuonne pitäisikin saada :)

Mutta siis olisi Sani voinut jättää väliin. Ääni ei ole entisensä ja jutut on järkkyjä.

Samuli Edelmann on ollut siellä Loirin, Toni Wirtasen, Elastisen, Paula Vesalan ja Jenni Vartiaisen kanssa 3. kaudella. Oli upea kausi.

Tällä kaudella oikeita laulajia ovat Danny ja Terhi Kokkonen.