Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
Dannya kiinnostaa edelleen toisten hyväksi toimiminen, tietenkin itsekin hyötyisi tilanteesta:
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805092200933868_vd.shtml
Dannyhan toimi Solo ry:n (Suomessa levyttävien ja esittävien solistien, solististen muusikkojen ja kapellimestarien yhdistys) puheenjohtajana vv. 1989-2015 ja on nyt kunniapuheenjohtaja.
Oikealla asiallahan Danny sekä kumppanit ovat!
Juuri äsken katsoin Radio Suomen soittolistaa, siellä komeilee joku nevöhöödteini-Vahtera, 62 soittokertaa, tarkoittaa ilmeisesti sen verran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko vaan vai katsovatko Mira ja Sani Terhiä jotenkin vähän oudosti. Siis silleen tietäen, että he eivät ole lähelläkään yhtä kovia sanoittajia ja laulajia kuin Terhi ja vähän näreissään siitä vaikka yrittävätkin kovasti peittää sen.
Katsoin vasta nyt tämän Terhin iltaosuuden ja olen samaa mieltä, että Mira ja Sani vaikuttavat tässä osuudessa vähän kireiltä ja ovat hiljaa. Miehet kuuntelevat kiinnostuneina Terhin puheita ja juttelevat.
En nyt ole tuosta syystä samaa mieltä, että kyse olisi kateudesta. Ehkä heille on annettu ohjeistusta, miten tulee käyttäytyä ja se ärsyttää naisia. Ja minustakin Terhi näyttää itkeneeltä jo tullessaan pöytään, mutta suht rennosti juttelee noista musiikkikuvioista ym. Harmi, että lopputulos oli se mikä se oli. Olisin halunnut esim. kuulla kun Terhi esittää Happoradiota.
artun hittikimara, kiva kun kuulee (itselle) uuttakin musaa
Mira vetää kaikki biisit samalla tyylillä.
Mira Luoti on outo. Epäonnistunut sooloartistina avain kuten Saara Aalto. Jotakin epämiellyttävää negatiivista energiaa huokuu Mirasta.
Eiiiii!!!! Mökkitie pilalla!!!!!😭😭😭😭
Oi voi, nyt Kasmir tölvi ihanan Mökkitien!
Voi elämä tuota Kasmirin lippalakkia. Tyyppi on 33 vuotta ja lippis väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan säädötkin äärimmillään, että mahtuu palloon.
Muuten kiva mutta noi turhat piipitys ja scratchi-efektit vit**n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, iso hattu, isot aivot, enemmän harmaata ainetta, enemmän älyä
Danny on ollut koko jakson ajan vaivaantuneen näköinen.
En usko mestarin hirveästi arvostavan näitä koko ajan äänessä olevia Kasmireja ja Wiskareita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, iso hattu, isot aivot, enemmän harmaata ainetta, enemmän älyä
Pienihän tuo lakki on Kasmirin planeettaan. Näyttää siltä että olis pöllinyt, jonkun lapsen lippiksen.
Vierailija kirjoitti:
Mira Luoti on outo. Epäonnistunut sooloartistina avain kuten Saara Aalto. Jotakin epämiellyttävää negatiivista energiaa huokuu Mirasta.
Se ero tosin, että Saara on teknisesti tosi taitava ja virheetön laulaja.
Mira puolestaan on todella epävireinen ja hänen äänensävynsä ei ole miellyttävä. Levyille ääntä saa studiossa korjattua, mutta nuo livevedot on jotakin ihan kauheeta kuunneltavaa.
Danny yllätti. Hyvin tunteellinen ja voimakas esitys.
Dannya kiinnostaa edelleen toisten hyväksi toimiminen, tietenkin itsekin hyötyisi tilanteesta:
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805092200933868_vd.shtml
Dannyhan toimi Solo ry:n (Suomessa levyttävien ja esittävien solistien, solististen muusikkojen ja kapellimestarien yhdistys) puheenjohtajana vv. 1989-2015 ja on nyt kunniapuheenjohtaja.