Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, miksette myy pikkuhousujanne netissä?

Ihmettelenpavaan
27.04.2018 |

Niin, sitä vaan ihmettelen, saisitte pikkasen hyvät lisätienestit esim. Pantydeal.comissa.

Etenkin jos olette hyväkroppaisia ja -peppuisia. Myyjäaccountin hommaaminen maksaa hieman, mutta kun homman tekee kunnolla, niin saatte hyviä arvosteluja ja kauppa alkaa kukoistaa! 15-30 e pikkareista helppo homma.

Ja koko homma pysyy täysin anonyyminä, tuolla on mahoton määrä pikkarifetistejä etsimässä kunnon myyjiä!

Et hyvänen aika maailmasta tulisi taas parempi paikka, kun te ihanat suomineidotkin möisitte pikkuhousujanne meille fetisteille!

Te saisitte hyvät rahat (ja usein myös kiihotusta, myyjien mukaan) ja me ihanat kiksit! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku rekkakuski täällä myy mielellään vauhtiraidallisia pikkuhousuja..

Vierailija
2/8 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkujen paska vissiin haisee paremmalta

Vierailija
4/8 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Totta kai alushousujen myyjä sanoo, että homma on kiihottavaa. Tuskin kiinnostaa muu kuin se raha. Tuossa on liikaa seksityön piirteitä: Olen lukenut, että pitää laittaa kuvaa alushousut päällä ja ilman ja puhua asiakkaan kanssa seksijuttuja. Ei siinä ole kyse siitä, että toinen vain maksaa ja toinen lähettää alushousut. Kaikki eivät ole valmiita seksityöhön tässäkään muodossa.

Vierailija
5/8 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole kyse siitä, että toinen vain maksaa ja toinen lähettää alushousut. Kaikki eivät ole valmiita seksityöhön tässäkään muodossa.

Väärin. Ite en koskaan halua muuta, kun maksaa pikkareista ja saada vain muutaman kuvan, missä nainen esiintyy ne yllään.

Enkä varmasti ole ainoa tällainen asiakas.

Jos ilmaisette profiilissanne mihin suostutte, niin se riittää.

No, siinähän menetätte helpot rahat

;)

Vierailija
6/8 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin tollaseen lähteäkin, tosin en oo sinkku, mut hyvä kroppa löytyy alusvaatteiden kuvaamiseen.. ja kyllä se mua kiihottaa ajatuksena, että joku kiihottuis mun alusvaatteista..

Vierailija
7/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputori.net on pullollaan pikkarien myyjiä. Myös livenä. Ja joo ei todellakaan ole pakko mitään seksijuttuja puhella eikä ilman alushousuja laittaa kuvia. Eikä muitakaa kuvia. Mutta toki kuva alushousut päällä vähä niinku kuuluu asiaan. Jos mies alkaa vonkaa muuta se ei ehkä ole tosissaan ostamas alushousuja eikä sen kanssa ole pakko asioida.

Vierailija
8/8 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kuvia tarvisi niin voisi kiinnostaa. Kuvat, videot, chatti tms menee seksityön puolelle mielestäni, ja se taas ei tosiaan kiinnosta.

Kyllä monesti omia alushousuja nuuskiessa olen ajatellut, että varmasti joku muukin tykkäisi. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi