Onko täysin turn off miehelle jos naisella on päänsä kanssa ongelmia?
siis masennusta ym. huono suhde takana. Nyt tuntuu etten voi jatkaa tätä suhdetta enää. Pelkään että jään yksin en tosin halua takertua kehenkään.
Kommentit (68)
Osa miehistä on niin epätoivoisia, että varmasti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on niin epätoivoisia, että varmasti kelpaa.
Mutta kun sellaista en haluaisi, epätoivoisesta haluan eroon juuri. Kaipaan tasavertaista suhdetta mutta näköjäön mahdotonta omalla taustallani. ;(
ap
En usko, että kelpaa normaalille ja kunnolliselle miehelle.
Jos olet itse epätoivoinen, niin epätoivoinen mies on silloin juuri se tasavertainen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse epätoivoinen, niin epätoivoinen mies on silloin juuri se tasavertainen suhde.
Mitä tarkoitat?
ap
Jaa. Minulla masennus joskus vetää täysin toimintakyvyttömäksi, mutta silti huomaavainen, kärsivällinen ja kunnollinen mies jaksaa katsella, vaikka monesti ihmettelen minkä takia ei vaihda parempaan. Miehellä oli joskus samanmoinen tilanne, ei voinut nousta ylös sängystä eikä tehdä mitään, joten hän osaa ymmärtää. Ihailee vain kuinka olen rohkea ja hakenut apua, hän itse kun ei uskaltanut.
Mulla tilanne että olen jo aika "vanha" ja lapsiakin on. Tosin ovat jo isompia. Haluaisin vielä kokea rakastumisen en kehenkään liian vanhaan tai epätoivoiseen mieheen. Ja haluan tuntea olevani haluttu, nyt en sitä tunnetta tässä suhteessa saa.
ap
Nainen saa aina seuraa, aina! Tavallinen mies ei. Sä voit olla narkkari, huumediileri tai prätkähiiri, mutta älä ole tavallinen tai missään nimessä outo mies ellei siihen outouteen liity rahan tekeminen isoissa määrin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina seuraa, aina! Tavallinen mies ei. Sä voit olla narkkari, huumediileri tai prätkähiiri, mutta älä ole tavallinen tai missään nimessä outo mies ellei siihen outouteen liity rahan tekeminen isoissa määrin.
1+
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Siis miksi kukaan, mies tai nainen, haluasi alkaa suhteeseen uuden tuntemattoman ihmisen kanssa, jos odotettavissa on hoitaja - hoidettava asetelma. Tällaisestahan on naiset valittaneet iät ja ajat (lähinnä kodin työvelvollisuuksiin liityen).
Kelpuuttaisitko itsellesi masentuneen miehen?
Eiköhän ihan jokaisella ihmisellä ole ainakin jonkin verran päänsä kanssa ongelmia. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihan jokaisella ihmisellä ole ainakin jonkin verran päänsä kanssa ongelmia. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän.
Ap:lla ilmeisesti on niitä enemmän. Ja lapsia. Eikä ole enää nuori. Mutta Kunnon Mies pitäisi tietenkin saada kannattelemaan arjessa ja suuria ihastumisen ja rakastumisen tunteita jne. Perus prinsessahaaveet. Eikös miehillä pitänyt olla epärealistiset vaatimukset eikä naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Siis kenestä se nainen aina seuraa saa jos ei miehestä, ja eikö silloin yhtä moni mieskin saa seuraa. Mitä tämä puhe on että naisilla on aina mies mutta miehillä ei naista?
Ei se ainakaan turn on ole, mutta olen kyllä seurustellut masentuneen kanssa.