Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku selittää tämän unen?

joku vaan
26.04.2018 |

Eli siis eräs minulle rakas henkilö on ollut kuolleena nyt noin 3 vuotta. Hän on siis miespuolinen. Minulla on ollut viimeaikoina todella paha olla hänen poismenonsa takia, ja itsemurhaakin olen harkinnut, en ole koskaan aikaisemmin nähnyt hänestä kunnolla unta, kunnes viimeyönä hän ilmestyi uneeni. En muista unesta kaikkea mutta muistan että olin hänen kanssaan yhdessä vaiheessa jossain keittiössä ja juteltiin jotain, sitten yhdessä vaiheessa hän alkoi laittamaan minulle verhoja seinään :D minulla siis omassa asunnossani ei ole verhoja tällä hetkellä kahdessa ikkunassa, liekö tullut siitä sitte uneeni. No tämä rakkaani laittoi ne verhot sitten ihan päin puuta ja naurettiin sitten siinä sille. Sitten muistan kun jossain vaiheessa menimme karkuun jotain joka jahtasi meitä mutta en muista mitä, muistan vaan että ajoimme jollain mönkijän tapaisella karkuun. Sitten viimeinen asia mitä muistan unesta on että löysin meille piilopaikan jahtaajiltamme, joka oli muka joku meidän porukan vanha ns. Hengailupaikka. Astuin sinne "hengailupaikkaan" yksin sisään, ja sanoin jotain että " täällä voimme olla jos kelpaa" katsoin taakseni ja tätä rakasta miestä ei näkynyt missään, huusin hädissäni hänen nimeään ja sitten yhtäkkiä hän ilmestyikin ovesta sisään sinne huoneseen kanssani. Tuo oli niin koskettava kohta unesta että kun aamulla heräsin aloin itkemään aivan täysiä kun tuli niin ikävä häntä. Sitten siellä huoneessa ollessamme katsoimme jääkappiin jossa oli vain vanhentunutta ruokaa josta mainitsin rakkaalleni ja se oli vaan silleen "Hyi" ja meni vessaan :D ja uni loppui siihen. Tiedän että uni on monelta osaltaan aika koominen ja en tiedä oliko vaan omasta alitajunnasta kumpuava uni, mutta haluaisin uskoa että tämä mies kävi rajan takaa vierailemassa luonani ja kertomassa että kaikki on hyvin :) mietin erityisesti sitä kun olin ensin yksin siellä huoneessa ilman häntä ja sitten kun huusin hänen nimeään hän ilmestyikin sinne huoneeseen :) voisiko tuo tarkoittaa jotain että hän halusi sanoa tyyliin että "olen kanssasi vaikket minua näekkään" tai jotain. Te jotka osaatte tulkita unia, kertokaa! :') olisin todella kiitollinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri niin sen voi tulkita. (Jos todella tarvitset häntä, hän on kyllä paikalla.)

Mutta jollain lailla voisit päästää hänestä irti:

Jääkaapissa vanhentunutta ruokaa: Jokin asia on mennyt vanhaksi, jonkin aika on ohi. Eihän vanhentuneelle ruualle voi muuta kuin heittää pois. Se ei ravitse. 

Kodissasi laittamassa verhoja: Hänestä ei ole apua sinulle käytännön asioissa. Tietenkään, koska hän on kuollut. Unessa nauratte ehkä juuri tälle. Koti symboloi monia asioita, ja jos haluat unessa laittaa kotia nätimmäksi, haluat ehkä keskittyä itseesi positiivisella tavalla.

Menette karkuun epämääräisiä jahtaajia. Löydät piilopaikan, mutta hän onkin tässä vaiheessa kadonnut: Ehkä tässä on kyse siitä, että koko pakeneminen oli turhaa, koska mitään todellista uhkaa ei ollut eikä mitään piilopaikkaa edes tarvittu. Halusit auttaa häntä ja itseäsi, mutta piilopaikka oli lopultakin vain itsellesi (piilopaikka stressiltä?) Kun kutsuit häntä, hän astui ovesta sisään. Jääkaapissa oleva ruoka oli mennyt pahaksi ja hän sen ilmaisikin. Ei sinne piilopaikkaan olisi mitään tarvetta pysyvästi jäädä teidän kummankaan, et siellä voisi elää kuitenkaan. Hän häipyi vessaan eli ei lähtenyt ulko-ovesta, vaan meni paikkaan, jossa et häntä näe, mutta tiedät että hän on lähellä (ja turvassa) kuitenkin.  

Vierailija
2/4 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana vastaus 😊 tuli hyvä mieli! Kiitos sinulle, itse en olisi osannut tuota vanhentunutta ruokaa ajatella minkäänlaisena symbolina :) mutta ehkä se juuri symboloi sitä että on aika päästää irti ja jatkaa elämää, koska tämä mies on kuitenkin kuollut. Mutta koen että unessa hän halusi kuitenkin kertoa olevansa lähelläni :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haluavat löytää unille merkityksiä. Mahdollista on myös se, että unet ovat vain aivojen tuottamaa elokuvaa asioista, joita on kokenut voimakkaasti viime aikoina, ilman sen kummempaa "alitajuista" sanomaa.

Vierailija
4/4 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko siihen, että kukaan kuollut voi kertoa unen kautta mitään. Ehkä sinua haluat, että hän voisi kertoa sinulle jotain. Haluaisit hänen olevan jollain tavalla läsnä. Näit tuota unta varmaankin siksi, että hän on ollut mielessäsi ja sinulla on ollut häntä ikävä. Ehkä uni helpotti oloasi jollain tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi