Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julistan työvoimapulan päättyneeksi

Vierailija
29.11.2022 |

Täten minulle suoduin valtuuksin julistan työvoimapulan päättyneeksi, Aamen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jäin ite eilen työttömäksi enkä todellakaan ole menossa töihin seuraavaan vuoteen. Nyt vaan lepoa ja omia juttuja. Ai että.

Vierailija
2/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimapulaa on hehkutettu Kekkosen ajoista lähtien.

Helmikuu 2923 on vedenjakaja jolloin työttömyys lähtee jyrkkään nousuun niinkuin kävi 90-luvun lamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insallah

Vierailija
4/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimapulaa on hehkutettu Kekkosen ajoista lähtien.

Helmikuu 2923 on vedenjakaja jolloin työttömyys lähtee jyrkkään nousuun niinkuin kävi 90-luvun lamassa.

Korjaus helmikuu 2023 :)

Vierailija
5/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimapulaa ei ole ollutkaan koskaan! Porukka on vain lähtenyt pois ns paskatyöpaikoista! Näin se vain on! Sitä saa,mitä tilaa!

Vierailija
6/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jäin ite eilen työttömäksi enkä todellakaan ole menossa töihin seuraavaan vuoteen. Nyt vaan lepoa ja omia juttuja. Ai että.

Suosittlen, tasan vuoden lepäilin ja tein omia jutuja itsekin ja ansiosidonnainenkin oli suurempi kuin nykyinen palkka, joten ehdottomasti JATKOON!!!

Vierailija
7/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Töitä ei saa vaikka kuinka hakisi.

Vierailija
8/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimapulaa ei ole ollutkaan koskaan! Porukka on vain lähtenyt pois ns paskatyöpaikoista! Näin se vain on! Sitä saa,mitä tilaa!

Juuri näin, osa pääsi parempaan työhön, toiset järkevät lähtivät kotiin istumaan ja saivat palkan korotuksen, pieni osa jäi vielä rannalle narisemaan ja kertomaan seuraaville, että hei "ei todellakaan kannata tulla" ja ns työvoimapula säilyy.

Vierailija
9/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne paskatyöpaikat on? Itse en pääse edes haastatteluun vaikka haen alle 2 tonnin duuneihin.

Vierailija
10/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun putoat 570 eurolle etkä enää pääse pois.

Vierailija
11/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä julistin sen jo kauan sitten päättyneeksi.

Terveisin yli 500 hakemusta.

Vierailija
12/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne paskatyöpaikat on? Itse en pääse edes haastatteluun vaikka haen alle 2 tonnin duuneihin.

Alle 2 tonnin paikoissa ei suoriteta haastatteluja! Sinne mennään,tai ei mennä.

Vierailija
13/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule jopa 2 kierroksen haastatteluja ja taustatutkimuksia kun ei HR osastolaisilla ole muuta tekemistä. Tunnin olin puhelinhaastattattalussa yhteen ja asiaa veivattuaan ei valinta kohdistunut minuun.

Vierailija
14/14 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule jopa 2 kierroksen haastatteluja ja taustatutkimuksia kun ei HR osastolaisilla ole muuta tekemistä. Tunnin olin puhelinhaastattattalussa yhteen ja asiaa veivattuaan ei valinta kohdistunut minuun.

Se oli 30 v sitten kun töihin mentiin. Tai sitten suhteilla. Muuten töistä saa vaan haaveilla niistä paskoistakin. Sitä paits suurin osa avoimista työpaikoista taitaa ainakin Hesassa olla kahden tonnin duuneja.