Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, olen mies ja voin tulla opastamaan teille, mistä löydätte g-pisteenne.

Vierailija
23.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos!

Vierailija
2/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. JORMA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi oma vaimoni ei uskonut edes sen olemassaoloon ennenkuin näytin hänelle missä se on ja samalla näytin miltä se voi tuntua. = )

Koki ensimmäisen " täyteläisen" O:nsa ja onpa ollut aika tyytyväinen muutoinkin palvelun laatuun.

M38

Ps. olipa todella ahdasmielinen tuo kommenttisi kyllä, näin tasa-arvon aikana.

Vierailija
4/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä taitaa täälläkin enimmäkseen kysellä, että missä se on, mikä se on, onko sitä??

Ehkä se on miehistä kiinnostusta, mutta omalle vaimolle olen näyttänyt, missä se on.

Vierailija
5/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille!!

Vierailija
6/8 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan viesti 1 ja 6 samalta g-mieheltä? Mitenköhän kaveri käytännössä tulee ja näyttää, missä g-piste sijaitsee?

Jollain lailla tulee mieleen, että jonkun naisen on tuollaisiakin katseltava. Huh huh.

Vierailija
7/8 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tunnustaa, että en itse löytänyt G-pistettäni, vaan rakas oma mieheni löysi sen! Siis kiitos vaan, mutta löydetty on jo ja mahtava piste onkin!

Vierailija
8/8 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on ennenkin keskusteltu siitä, eikä kukaan ole kertonut koordinaatteja silleen insinöörimäisesti, kuinka löydämme sen, vaikka yhdessä oman puolison kanssa.

Toki kunnioitan teidän tarjoustanne avustaa ko asiassa, mutta ette tekään joka koloon ehdi?

Eikä ole syytä mennäkään. Ryhmäseksi-keskustelut on sitten eri ketjussa. Kannatan toki ryhmäseksiäkin: avioerojen jäljiltä on tarjolla halpoja asuntoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi