Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussipysäkillä seisoi kaksi kloonattua teinityttöä...missä persoonallisuus?

Vierailija
25.04.2018 |

Jotain robottikopiota tai ihmisklooneja.

Seurasin, että hiukset suorat ja puoleen selkään mitta. Jakaus keskellä. Musta lyhyt takki. Tiukat housut ja lenkkarit. Molemmilla sellainen poseerausasento ja ilmeetön katse. Onko nämä jotain ihmisklooneja?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos huomannut, että teinit kautta aikojen ovat olleet klooneja? Ilmeisesti et.

Vierailija
2/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsellut samaa, näkee paljon ihan samannäköisiä teinityttöjä. Jotenkin vähän tylsää, kaikilla pitkät hiuksetkin. Omana teiniaikana oli paljon erilaisia ja persoonallisempia tyyppejä esim.koulussa. Klooneille ois naurettu.

Harmillista, jos se muotti on hirmu kapea, mihin teinitytön ois mahduttava, että kelpaa. Jotenkin olo, etteivät uskalla kokeilla omaa tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se minuuden etsiminen alkaa, vaikka äiti olisi nimennyt veriripuliksi espanjan kielellä kun halusi teinistään yksilön.

Vierailija
4/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit kasvaa vielä, persoonallisuus löytyy aikanaan

Vierailija
5/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä. Niiden mielestä me keski-ikäiset ollaan klooneja. Hei ne on teinejä.

Vierailija
6/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti ole koskaan ollut itse teini?

Vierailija
7/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia perseiden esittelijöitä. Amiskamaa.

Vierailija
8/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nuoruus meni bestiksen kanssa niin, ettei kaikki muistanut kumpi on kumpi. Ja ne pienet erot vaatteissa, on teinien mielestä isot. Mustat kapeat housut. Toisissa voi olla vetoketjutaskut, niin ne on ihan eri housut, vaikka ne meidän silmissä samalta näyttävät. Hiusten pieni sävyero tekee ne aivan erilaisiksi. Siis teinien mielestä.

Vierailija
9/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoksia? Meidän alakerrassa asuu juuri tuollaiset, eivät ole ihan saman ikäisiä mutta pukeutuvat joka päivä ja joka paikkaan täysin samalla tavalla, aika tylsää.

Vierailija
10/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mätsättiin kaverin kanssa vaatteet. Meillä saattoi olla jopa kokonaan sama asu päällä. Tapahtui 90-luvulla, joten on sitä osattu ennenvanhaankin.

Vierailija
11/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin käydä 18-20 v suosimista baareissa joskus 90-l lopulla, näki niissä tosi usein tyttöporukoita joilla oli samanväriset ja -malliset farkut ja musta tai valkoinen naruolkaintoppi. Usein oli niin että yhdellä porukalla oli kaikilla valkoiset topit, toisella porukalla mustat :)

Vierailija
12/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin kun minä olin nuori..."

Pitääkö tässä kaivaa se 1900-luvun alkupuolen artikkeli, missä joku papparainen valittaa toimittajalle miten nuorisot ovat aivan hunsvotteja vailla käytöstapoja, ja miten heistä ei koskaan tule mitään. Toista se oli hänen nuoruudessaan.

Vierailija
13/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä mätsättiin kaverin kanssa vaatteet. Meillä saattoi olla jopa kokonaan sama asu päällä. Tapahtui 90-luvulla, joten on sitä osattu ennenvanhaankin.

Tekstiilikaksosille naurettiin kyllä ysärillä. Tai ainakin meidän porukassa. Oltiin muka jotenkin erilaisia :)

Vierailija
14/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olin😂mutta muistaakseni tyylejä oli useampia. Jopa punkkareita (tytöissä). Nyt jos joku kulkis hakaneula poskessa niin varmaan tapettais samalla bussipysäkillä. Jotenkin tuo muoti kuvastaa nykyajan yhteiskuntaa.

Vierailija
15/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia perseiden esittelijöitä. Amiskamaa.

Lukiokama on kyllä enempi näitä klooneja ja todellakin se perseen esittely edellä mennään, kaikkihan ne harrastaa fitnesiä.. Amikselta sentään löytyy vähän enempi poikkeamaa valtavirtaan.

Vierailija
16/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää tolleen kyylätä toisia ihmisiä? On se nyt kumma kun ei saa bussipysäkilläkään porukka seistä rauhassa. Ihme kyttäystä.

Vierailija
17/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapseni ovat identtiset kaksoset.

Näyttävät tottumattomaan silmään klooneilta.

Vierailija
18/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olin😂mutta muistaakseni tyylejä oli useampia. Jopa punkkareita (tytöissä). Nyt jos joku kulkis hakaneula poskessa niin varmaan tapettais samalla bussipysäkillä. Jotenkin tuo muoti kuvastaa nykyajan yhteiskuntaa.

Höpöhöpö, vanhana punkkarina olen ilahtuneena nähnyt useita tosi nuoria punkkareita, enkä edes kaupungilla pyöri kovinkaan usein.

Ja kyllä mun nuoruudessa oli tekstiilikaksosia. Aina vanhukset jaksavat tota samaa virttä veisata, "ei meiän aikana", potaskaa!

Vierailija
19/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos huomannut, että teinit kautta aikojen ovat olleet klooneja? Ilmeisesti et.

No ei pidä paikkaansa.

Kato yläkoulun luokkakuvia esim. 80-luvulta: siellä on mm. hiustyyliä (kampauksia/värejä) monenlaista, toisin kuin näillä nykypäivän aivottomilla klooneilla.

Vierailija
20/44 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapettais? Missä ihmeessä sä oikein asut? 

Mä kyllä näen kaupungilla monenlaisia nuoria ja vaikuttaa siltä että saavat olla ihan rauhassa. Ysärillä huudeltiin punkkareille, hoppareille jne. 

Ehkä sä vaan kiinnität huomiota tuohon yhteen tyyliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä