Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä jaarittelee tylsistä aiheista... vtuttaa...

Vierailija
25.04.2018 |

Tapasin ihanan miehen. Hän kohtelee mua kuin kuningatarta, meillä on samanlaiset tulevaisuuden tavoitteet ja samanlaiset näkemykset siitä millainen on hyvä parisuhde jne. Seksi on loistavaa ja kaikki asiat tuntuu vain "natsaavan"...

PAITSI...

Jostain syystä mua kyllästyttää tän miehen jutut. Esim. jos sanon, että teen jonkun asian tietyllä tavalla, niin hänen täytyy kertoa juurta jaksaen miten hän tekee asian eri tavalla ja "paremmin". Sellasta loputonta paasausta jostain oikeasti merkityksettömästä ja tylsästä aiheesta.

Onko tää suhde aivan tuhoon tuomittu? Oon niin kauan oottanut, että kohdalle osuis ihana luotettava ihminen, joka kohtelis mua hyvin ja jonka kanssa olis samanlaiset tavoitteet. Pitääkö mun nyt heivata tää tyyppi sen takia, etten jaksa kuunnella sen paasausta?

Olen itsekin vähän paasaamiseen syyllistyvä, joten ei sinänsä ole varaa valittaa...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Exäni kanssa oli sama homma. Jaaritteli aina säästä ja luontoilmiöistä nin että meinasin nukahtaa. Ja minä rakastan luontoa 😁.

Kyllä ajattelen että jos ihmiseen on rakastunut niin haluaa todellskin kuulla kaiken hänen suustaan tulevsn (erityisesti alkuhuumassa!). Minä halusin olla, mutta en ollut....

Vierailija
42/42 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nyt alkanut pohtimaan, että onko meillä tosiaan niin erilaiset ajatusmaailmat. Käytännön asioissa ehkä, mutta kyllä meillä on tosi samanlaiset tavoitteet ja toisaalta musta on hyvä, että hän haluaa pärjätä taloudellisesti, koska se ei ole mun vahvin alue. Tietysti aluksi ärsytti, kun hän korosti niin paljon näitä korkeastatuksisia ystäviään, mutta harvoin nykyään mainitsee mitään. Ehkä hän koitti sillä jotenkin tehdä vaikutusta minuun ja on vähentänyt sitä sen jälkeen, kun tein selväksi, että ei vois vähempää kiinnostaa ihmisten rahat ja statukset.

ap

Onko mies siis "hyvä paperilla", eli täyttää monet asiat joita olet listannut ja kumppanilta toivonut? Ja sen vuoksi vakuuttelet itsellesi että suhde ja mies on hyvä?

Vai onko hän ihminen, johon olet silmittömän rakastunut ja jonka kanssa sinulla on hyvä olla yhdessä? Joka ymmärtää sinua, jonka seurassa voit olla oma itsesi ja sama toisin päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla