Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä jaarittelee tylsistä aiheista... vtuttaa...

Vierailija
25.04.2018 |

Tapasin ihanan miehen. Hän kohtelee mua kuin kuningatarta, meillä on samanlaiset tulevaisuuden tavoitteet ja samanlaiset näkemykset siitä millainen on hyvä parisuhde jne. Seksi on loistavaa ja kaikki asiat tuntuu vain "natsaavan"...

PAITSI...

Jostain syystä mua kyllästyttää tän miehen jutut. Esim. jos sanon, että teen jonkun asian tietyllä tavalla, niin hänen täytyy kertoa juurta jaksaen miten hän tekee asian eri tavalla ja "paremmin". Sellasta loputonta paasausta jostain oikeasti merkityksettömästä ja tylsästä aiheesta.

Onko tää suhde aivan tuhoon tuomittu? Oon niin kauan oottanut, että kohdalle osuis ihana luotettava ihminen, joka kohtelis mua hyvin ja jonka kanssa olis samanlaiset tavoitteet. Pitääkö mun nyt heivata tää tyyppi sen takia, etten jaksa kuunnella sen paasausta?

Olen itsekin vähän paasaamiseen syyllistyvä, joten ei sinänsä ole varaa valittaa...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia se sinua ärsyttää, kun sulla on sama tapa. Hänessä on pala sinua.

Tuskin löydät sellaista ihmistä, jossa mikään asia ei häiritse. Sun tarvii päästä asiasta yli tai etsiä toinen.

Niinpä. Olen tästä tietoinen. Pitäis ehkä oppia kuuntelemaan paremmin. Oon vaan huono kuuntelemaan jaarittelua asioista, jotka ei kiinnosta mua. 

Kiinnostais eniten kuulla, jos jollain olis kokemusta samanlaisesta ongelmasta.

ap

Vierailija
22/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sellaiseen, joka jaarittelee kiinnostavista aiheista.

Salkkareista, Vain Elämäästä, NRJ:n musiikkitarjonnasta ja Aviciista...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais kuunnella jaarittelua. laita kiertoon se mies.

Vierailija
24/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä puhuu aika tylsiä juttuja. On osa ihmisyyttä. Puhu itse vähemmän. Ehkä sovitte hiljaisina yhteen hyvin. Mielenkiintoisia ihmisiä on vähän ja he ovat yleensä tukevasti varattuja tai saavat valita toisen mielenkiintoisen. Jos kaveri on muuten kiva, osta korvatulpat.

Vierailija
25/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista.. muuten niin täydellinen, mutta persoonallisuudessa vikaa. Joillekin se on tärkein asia toisessa ihmisessä, joillekin jokin muu asia.

Vierailija
26/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole persoonan muuttamista, jos vähentää jaaritteluaan.

Vierailija
27/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa älykkö, joka punoo partaansa ja nostelee silmälasejaan keskustellen dialektisesta materialismista tai analysoi bulgarialaisia taide- elokuvia.

Vierailija
28/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa älykkö, joka punoo partaansa ja nostelee silmälasejaan keskustellen dialektisesta materialismista tai analysoi bulgarialaisia taide- elokuvia.

Mielelläni kuuntelisin pohdintaa ko. aiheista sen sijaan, että kuuntelen jaarittelua jostain siskon serkun kaverin osakeyhtiöstä joka tuottaa 40 miljoonaa vuodessa.

ap

Vierailija
29/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mies, joka kertoo kaveri Kaken linnareissuista.

Vierailija
30/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suht sama tilanne, mutta hieman eri tasolla ehkä. Olemme liian samanlaisia! Kuulostaa ehkä hyvältä, mutta todellisuudessa välillä ei ole mitään romanttista ja ilmeisesti meistä tulee lopulta erittäin hyvät ystävät. Toisaalta, hyvä ystävä lopuksi ikää on paljon parempi kuin hetkellinen romanttinen suhde. :) Parempi, että paasaatte toisillenne vain omia juttujanne ihan rauhassa, ehkä se siitä vielä muuttuu. Kumpikin ehkä toteaa ääneen itse syyllistyvänsä moiseen. Toisaalta, asian voi ottaa aivan reilusti myös yhteisesti puheeksi. Ja puhukaa sekä puikaa se kerralla läpi! Onnea jatkoon. :)

Vierailija
31/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, vaihtoon vaan, jos et jaksa kuunnella. Pahenee vaan. Voit tietenkin yrittää sanoa, että ei kiinnosta ja vaihtaa puheenaihetta, mutta en usko, että sekään toimii. Jatkaa jotain muuta kakan jauhantaa.

Vierailija
32/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihana mies, mutta ei mitään yhteistä ajatusmaailmassa.

Vierailija
33/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni syy eroon. Kun tutustutte paremmin, pääsette luultavasti sellaiselle tasolle, että toiselle voi ystävällisesti tai huumorin kautta huomauttaa häiritsevistä asioista. Toisekseen voi olla, että totut siihen jaaritteluun, etkä enää kuuntele sitä niin intensiivisesti. Se on vain yksi hiukan ärsyttävä piirre hänessä. Ei kukaan ole täydellinen.

Vierailija
34/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kuuntelisin pohdintaa ko. aiheista sen sijaan, että kuuntelen jaarittelua jostain siskon serkun kaverin osakeyhtiöstä joka tuottaa 40 miljoonaa vuodessa.

ap

Mielestäni jaaritteluakin suurempi ongelma on tuossa se, että teillä näyttää olevan täysin erilaiset maailmankatsomukset. Hänelle on tärkeää raha, menestys ja raha. Sinun elämänarvosi ovat taas jossakin ihan  muualla. 

Ei tarvitse olla kummoinenkaan selvännäkijä, että näkee teidän eroavan hyvinkin pian sovittamattomien ristiriitojen ja elämänkatsomuksen vuoksi. 

Vierailija
35/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki ajatuksella että hän olisi kaverisi josta pidät paljon, miten suhtautuisit hänen jaaritteluunsa siinä tapauksessa? (Mulle jaaritteleva juoruilu (koska juoruiluahan se on) kävisi kidutuksesta.) Osaisitko suhtautua häneen samalla lämmöllä ja ymmärryksellä kuin nyt? Entäpä viiden vuoden päästä, jaksaisitko kaverissa tuollaista piirrettä niin pitkään?

Pääseeköhän hän piirteestään eroon yrittäessään? Voisit hienovaraisesti vihjailla siihen suuntaan ja malliksi katkaista oman jaarittelusi kun huomaat sitä tekeväsi. Sano vielä jotain "anteeksi, ei ollut tarkoitus kyllästyttää jaarittelullani." Jos ei muu auta, niin sitten sitä seksiä jos se auttaa :)

Vierailija
36/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen työkaveri. Hän aloitti 2 viikkoa sitten ja olen ihan loppu. Juttua vaan tulee ja tulee, just jostain siskontytön kumminkaimasta. Evvk. Mä tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa, mutta tää tyyppi saa kunnon ärsytyksen pintaan. Saattaa tulla mun työpisteelle jauhamaan niitä näitä, vaikka mulla on selkesti hommat kesken. Ja no, voishan sit jutella, mutta kun ne jutut on niin epäkiinnostavia!

Vierailija
37/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mielestäni jaaritteluakin suurempi ongelma on tuossa se, että teillä näyttää olevan täysin erilaiset maailmankatsomukset. Hänelle on tärkeää raha, menestys ja raha. Sinun elämänarvosi ovat taas jossakin ihan  muualla. 

Ei tarvitse olla kummoinenkaan selvännäkijä, että näkee teidän eroavan hyvinkin pian sovittamattomien ristiriitojen ja elämänkatsomuksen vuoksi. 

Aivan, ”jaarittelu” on merkki siitä, että teillä on aivan eri kiinnostuksen kohteet ettekä arvosta toistenne kiinnostuksia. Se on huono lähtökohta suhteelle.

Vierailija
38/42 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nyt alkanut pohtimaan, että onko meillä tosiaan niin erilaiset ajatusmaailmat. Käytännön asioissa ehkä, mutta kyllä meillä on tosi samanlaiset tavoitteet ja toisaalta musta on hyvä, että hän haluaa pärjätä taloudellisesti, koska se ei ole mun vahvin alue. Tietysti aluksi ärsytti, kun hän korosti niin paljon näitä korkeastatuksisia ystäviään, mutta harvoin nykyään mainitsee mitään. Ehkä hän koitti sillä jotenkin tehdä vaikutusta minuun ja on vähentänyt sitä sen jälkeen, kun tein selväksi, että ei vois vähempää kiinnostaa ihmisten rahat ja statukset.

ap

Vierailija
39/42 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tulee sellainen henkinen oksennus jos pitää kuunnella turhaa peen jauhantaa. Just jotain entisen työkaverin vaimon serkku plaaplaaplaata.

Vierailija
40/42 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää joku yhteinen harrastus. Lintubongaus, sienestys tms. Voitte sitten kumpikin jaanata yhteisestä aiheesta: "Siinähän on kuukeronääpikkä vai onko sittenkin siniotsasieppo... blablablaa"