Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä työssäsi on parasta?

Vierailija
24.04.2018 |

Mikä on paras tai parhaat asiat työssäsi, mikä pitää sinut kiinni siinä?
Itse teen keikka töitä eri kohteissa ja juuri se vapaus saada päättää milloin ja missä teen töitä, on minulle mieluisaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat.

Vierailija
2/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton mahdollisuus etätöihin. Konttorille ei ole pakko mennä kuin kokouksiin. Olen kyllä muutenkin realistisesti ajatellen unelma-ammatissani. Koulutustani vastaavaa ja hyvin palkattua. Pomo on tosi hyvä, työkaverit mukavia ja firmassa hyvät edut.

Mutta parasta on siis vapaus päättää omasta työstään ja työajoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat viikonloput ja pyhät, pääsee töistä joka päivä kahden maissa.

Vierailija
4/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse päättää lähes kaiken.

Vierailija
5/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka, 5500 euroa kuussa. Muuten työ on ihan perseestä. t. koodari

Vierailija
6/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja joustaa ja aika vapaasti saan sanella omat työaikani ja -päiväni. Etenemismahdollisuudet firmassa.

Vierailija
7/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tutkia ja etsiä tietoa monenlaisista asioista. Työympäristö on mukava ja rauhallinen, ja todella mielenkiintoinen.

Vierailija
8/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aika vapaasti tehdä työni. Kukaan ei hengitä niskaan. Lisäksi minulla fiksuja, hauskoja ja auttavaisia työkavereita.

Vierailija
9/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat, kohtalainen palkka ja se, ettei meikäläiselle taida olla paljoa kysyntää, joten pysyttelen tässä työpäivän päättymistä, viikonloppuja, lomia ja eläkettä odotellessa.

Vierailija
10/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat ihanat asiakkaat monien ei niin ihanien asiakkaiden joukossa. 

Vierailija
11/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisesti tehtävää työtä, jokainen päivä erilainen, vaihtelevia työtehtäviä, aina oppii uutta. Asiakkaiden hyvä palaute tuottaa hyvää mieltä kaksinkertaisesti kun saa siitä kertoa alaisille jotka työn ovat tehneet. Parasta on se kun oma valmentautuja pääsee elämässä eteenpäin, ja tuntuu että minä olin vaikuttamassa tämän ihmisen pieneen tai suureen elämänmuutokseen joka voi johtaa mihin vaan. Olen työvalmentaja työpajalla, koskaa ei ole tympeä mennä töihin vaikka aamulla herääminen on ikävää ja talven pimeys ja kylmyys ahdistaa.

Vierailija
12/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää. Opiskelin kuusi vuotta yliopistossa pitkäaikaiseen unelma-ammattiini lakimieheksi ja kokoajan on työtä niin paljon ettei paskalle ehdi. Lapsetkin on pieniä ja haluaisi viettää aikaa heidän kanssaan, unohtamatta tietysti kaunista vaimoa. Ei 9000€/kk palkka paljoo lohduta kun ei ehdi koskaan tuhlaamaan.

Vierailija
13/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavuus, itsenäisyys, monipuolisuus.

Vierailija
14/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hyvää. Opiskelin kuusi vuotta yliopistossa pitkäaikaiseen unelma-ammattiini lakimieheksi ja kokoajan on työtä niin paljon ettei paskalle ehdi. Lapsetkin on pieniä ja haluaisi viettää aikaa heidän kanssaan, unohtamatta tietysti kaunista vaimoa. Ei 9000€/kk palkka paljoo lohduta kun ei ehdi koskaan tuhlaamaan.

Ja kuullostaa tietenkin hölmöltä, että on sitten aikaa käydä vauvafoorumilla, mutta kyllähän sen verran kuitenkin aina löytyy aikaa.

Vierailija
15/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteet, vapaus, saa  itse päättää.  Hyvä palkka. Pitkät lomat.

Vierailija
16/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuullostaa tietenkin hölmöltä, että on sitten aikaa käydä vauvafoorumilla, mutta kyllähän sen verran kuitenkin aina löytyy aikaa.

Ihan normaalia stressaantuneelle ihmiselle. Entinen pomonikin aikoinaan yksikön budjettia tehdessään iltamyöhäällä pelasi välillä pasiassia. Ihmettelin silloin iltavuorossa ollessani moista ajanhukkaa, mutta nykyisin ymmärrän pienen ajatustauon merkityksen.

Vierailija
17/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä työt vaikka keskellä yötä, kaksi viikkoa putkeen tai riittää, että teen kymmenen päivää kuukaudessa ja loput pidän lomaa.

Vierailija
18/26 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Aivan mahtavat alaiset, jotka osaa myös pistää vastaan hyvällä tavalla. Ei ole siis mitään egojen kamppailua vaan jokaisella on omat vahvuutensa ja mieletön tiimihenki. Ja sanovat suoraan, jos joku mättää, mutta kukaan ei jää märehtimään.

2. Mukava pomo, joka antaa sopivasti sekä liekaa että tukea. Periaatteessa mulla on täysi vapaus johtaa tiimiä ja projekteja kunhan pysytään budjetin ja tulostavoitteiden rajoissa, joskin noihinkin voin vaikuttaa itse. Kuitenkin voin aina pyytää apua, jos siltä tuntuu.

3. Hyvä palkka. Aina on varaa korottaakin, mutta verrattuna moneen muuhun firmaan ja alaan, olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
19/26 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna ainakin se kaunis vaimo pois - joku muu voi sitten nauttia hänen seurastaan eikä mene hukkaan, kerranhan tässä vaan eletään.

Vierailija
20/26 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka, vaikka se ei suuren suuri olekaan. Ilman palkkaa en tekisi töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä