Mielipiteesi nimistä Sinna ja Sienna?
Kommentit (13)
Siennasta tulee mieleen Sienna Miller. Sinna kuulostaa keinotekoiselta keksimällä keksityltä, mutta kyllä siihenkin tottuisi jos lähipiirissä olisi sen niminen.
Sinna kuulostaa mukavan suomalaiselta, mutta on kuitenkin sopivan erikoinen verrattuna jokatoiseen vastaantulevaan Adaan/Avaan/Ainoon ja mita naita muotinimia nyt onkaan. Siennaa en voi itse sietaa, mutta tama johtuukin siita etta asun Lontoossa keskiluokkaisella alueella, ja joka toisen land roveria ajavan 'yummy mummyn' muksun nimi tuntuu olevan Sienna.
Senna kuulostaa kivalta, mutta taallapain on ainakin sen nimista ulostuslaaketta.
Sinna - Sini - Sinikka
Sienna - Siena kaupunki Keski-Italiassa Toscanassa
Sienna, Vienna
Siena, Viena
Sinna on kutsumanimimäinen.
Sienna on nätti.
Sienna Franseska
Sienna Karoliina, Carolina
Sienna Gabriella
Sienna Madlena
Sienna Elene
Sienna Ellen
Sienna Franses
Sienna Teresa
Sienna Erika
Sienna Eleonora
Sienna Leonora
Sinna Maria
Sinna nimeä ennoo oikein ennen tavannut ja musta vähän tylsä.
Toisinkuin Sienna on niin nätti nimi😍 itse olen myös Sienna ja olen ylpeä että vanhempani valitsi minulle juuri tämän nimen.😍
Sienna on musta ihan ok. Sinna oli ainakin Saksassa lempinimi mutta en muista mille nimelle.
Vierailija kirjoitti:
Sinna - Sini - Sinikka
Sienna - Siena kaupunki Keski-Italiassa ToscanassaSienna, Vienna
Siena, VienaSinna on kutsumanimimäinen.
Sienna on nätti.
Sienna Franseska
Sienna Karoliina, Carolina
Sienna Gabriella
Sienna Madlena
Sienna Elene
Sienna Ellen
Sienna Franses
Sienna Teresa
Sienna Erika
Sienna Eleonora
Sienna LeonoraSinna Maria
Eikö Siena ole kaupunki Italiassa? Ei Sienna.
Niistä tulee mieleen Sanna ja Sannasta tulee taas viimevuosien ansiosta pelkkiä negatiivisia mielikuvia.
Sinna kuulostaa toisessa ihmisessä riippuvalta kuten Sanna, sinnikäs ja innokas. Sienna kuulostaa espanjalaiselta, siestalta, Vienna, Sie tai Enna, sinappi?
Sienna Miller tulee mieleen, sehän on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Sienna on kaunis
Aerton Sienna joopajoo
Sinna ok. Sienakin olisi muttei "Sienna".