Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua katsotaan oudosti.....

Vierailija
24.04.2018 |

Oon hieman pyöreämpi tyttö (13v) Oon alkanut käyttää pyörää enemmän.Nykyään menen kouluun pyörällä ja siitä sitten kotiin. Pyöräni on hiukan erillainen se muistuttaa jopoa. Se on valkoinen mutta renkaissa on vaalean ja kirkkaan sinistä ja muita sinisiä yksityikohtia. Viimepäivinä olen huomannut että monet (varsinkin pojat) ovat katsoneet minua oudosti. Onko tosiaan olemassa ns tyttöjen ja poikien värit? Vai kuvittelenko kaiken? Itse jopa kuulin jonkun pojan huutelevan minulle jotain..... En oikein muista koska:( Harmittaa kyllä paljon.. Eikö pyöreä voi ajaa pyörää):(( Mitä itse luulette tän johtuvan? Johtuuko pyörän väristä? Ps. Sori kaikki kirjotusvirheet. Saattaa olla tyhmä aihe mutta haluan tietää mistä asia johtuu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyöräsi näyttää kiinnostavalta. Ajele rauhassa , yritä olla välittämättä. Saattaahan ne olla vaikka kateellisia.

2/4 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pyöreys ja pyörällä ajaminen ole todennäköisiä syitä oudosti katsomiselle. Erikoisen värinen ja mallinen pyörä kyllä saattaa herättää huomiota, varsinkin ikätovereiden.

Oli miten oli, sanon myös ettei ole syytä olla huolissaan ja harmissaan asiasta. Ei syy "oudosti katsomiselle" voi olla mitään vakavaa ainakaan.

Helposti käy niinkin, että epävarmuus saa tulkitsemaan toisten ilmeitä ja eleitä liioitellun negatiivisesti, ja sitten mielikuvitus rupeaa laukkaamaan ja keksii vaikka millaisia syitä. Ei kannata antaa liian suurta painoarvoa toisten katsomisille eikä edes mahdollisille huuteluille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm.. taisin tulkita kaikki katseet väärin kun olin niin jännittynyt uudesta pyörästä ajelemisest

a:) Noh totun varmaan siihen että on uusi pyörä ja toisenlainen:)

Ap

Vierailija
4/4 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Eivät pyöreys ja pyörällä ajaminen ole todennäköisiä syitä oudosti katsomiselle. Erikoisen värinen ja mallinen pyörä kyllä saattaa herättää huomiota, varsinkin ikätovereiden.

Oli miten oli, sanon myös ettei ole syytä olla huolissaan ja harmissaan asiasta. Ei syy "oudosti katsomiselle" voi olla mitään vakavaa ainakaan.

Helposti käy niinkin, että epävarmuus saa tulkitsemaan toisten ilmeitä ja eleitä liioitellun negatiivisesti, ja sitten mielikuvitus rupeaa laukkaamaan ja keksii vaikka millaisia syitä. Ei kannata antaa liian suurta painoarvoa toisten katsomisille eikä edes mahdollisille huuteluille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän