Mies ottaa päähän: 40 tonnin autossani on alle 10 litran tankki
Nyt kun tämän vertauksen toisaalta luin, tajusin asian itsekin. Noin 40 000 euroa maksaneella Volkswagen sähköautollamme pääsee täydellä latauksella saman verran kuin dieselillä, jossa on alle 10 litran tankki. Jos ulkoiset olosuhteet ovat huonot, toimintamatka lyhenee vielä runsaasti, jolloin automme tankin koko on reilut viisi litraa.
Kaiken lisäksi lataus suositellaan tehtävän vain 40:stä 80 prosenttiin, jolloin toimintamatka laskee entisestään.
Tämän lisäksi julkisilla latauspaikoilla on ollut hankaluuksia. Joskus olen joutunut jonottamaan, mutta suurimmat ongelmat ovat liittyneet laitteiden toimimattomuuteen.
Autolla on todella kiva ajaa ja tämän auton jälkeen jokainen bensa-auto tuntuu menneeltä maailmalta, mutta jos joku olisi esittänyt minulle yllä olevan vertauksen autoa ostaessa, en olisi ikimaailmassa suostunut sen ostamiseen. Miehellä vain jotenkin naksahti ja sähköauto oli pakko saada.
Kommentit (25)
Eiköhän se teräsperseperävaunuautoilija kohta eksy sanoon ettei sähköautolla tee mitään kun sillä ei voi yldeltä istumalta ajaa 3500 kg peräkärryn kanssa helsingistä utsjoelle itärajaa pitkin, ja tämä matkahan pitää tehdä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se teräsperseperävaunuautoilija kohta eksy sanoon ettei sähköautolla tee mitään kun sillä ei voi yldeltä istumalta ajaa 3500 kg peräkärryn kanssa helsingistä utsjoelle itärajaa pitkin, ja tämä matkahan pitää tehdä päivittäin.
Eiköhän se sama trolli ole tämänkin ketjun avannut.
Vierailija kirjoitti:
kyllä muakin vituttaisi jos puoliso ostaisi 40 000e auton mulle.
Ja mua ketuttais jos mies ostaisi mulle auton keskustelematta mun kanssa asiasta. Tasan sais ajaa sen kaaran takas autokauppaan sillä sekunnilla. Metriäkään en sillä koslalla ajaisi.
Kyseessä on miespuolinen trolli, samalla pellellä on useita avauksia asian tiimoilta. Yksikään nainen ei kirjoittele tälläisiä avauksia ja vielä tälle vessanseinä-palstalle.
Jos tässäkin foorumissa olisi oikea, kunnollinen rekisteröintipakko ja moderointi, niin tälläistä roskaa ei tarvitsisi kestää.
Kaikkein kuvaavinta on, että aloittajan kaltaiset paskahousut eivät koskaan uskaltaisia kirjoittaa samanlaista roskaa omalla oikealla identiteetilläään esim. Facebookin johonkin sähköautokeskusteluun.
He tietätävät että he nolaisivat itsensä täydellisesti.