Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso on kanssani säälistä

Vierailija
24.04.2018 |

Vaistoan sen. Minulla on sairaus. Puolison kaikki huomionti loppunut minua kohtaan, läheisyys, puhuminen yms.
Ilmeisesti odottaa minun ehdottavan eroa.
Tunnen olevani aivan puun ja kuoren välissä.
Onko muita, jotka selvästi ovat vaistonneet ,että toinen ei halua enää jatkaa, mutta ei sano sitä? miten lopulta on käynyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kohtalotoveria?:-\

Vierailija
4/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välillä ajattelen olevani puolison kanssa säälistä.

Mutta sitten tulee taas parempi hetki ja muistan, miksi häntä rakastan ja sillä jaksaa taas seuraavan huonon hetken yli.

Vierailija
5/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ri kai nyt kukaan säälistä kenenkään kanssa ole.

Mitäpä jos puhuisit sille sun puolisolle. Olisi varmaan helpompaa kun kysellä täältä?

Minkälaisissa suhteissa ihmiset oikein ovat 😳

Vierailija
6/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos puhuisit sille sun puolisolle. Olisi varmaan helpompaa kun kysellä täältä?

No, pitkä suhde ja lapsia. Olen kysynyt, en saa mitään vastausta. Puolisoa ei selvästikkään kiinosta minussa enää mikään, mutta ei sano myöskään haluavansa erota.

Ei puhu, ei huomaa, ei lähentele, ei ehdota mitään.

Siksi kysyin täältä, jos joku on ollut samassa tilanteessa:-\

Minulla on arkea vaikeuttava ja rasittava sairaus.

Siksi kysyin tääl

Vierailija
7/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai skitsofreniavai bipo taimuunspääsairaus? Paranoidinwn mustasukkaisuus?

Vierailija
9/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että miehesi ajattelisi sinua eikä itseään? Voihan teidän suhteenne olla miehen mielestä riittävän hyvä. Siis parempi kuin yksinhuoltajuus tai etävanhemmuus.

Vierailija
10/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, pitkä suhde ja lapsia. Olen kysynyt, en saa mitään vastausta. Puolisoa ei selvästikkään kiinosta minussa enää mikään, mutta ei sano myöskään haluavansa erota.

Ei puhu, ei huomaa, ei lähentele, ei ehdota mitään.

Siksi kysyin täältä, jos joku on ollut samassa tilanteessa:-\

Minulla on arkea vaikeuttava ja rasittava sairaus.

Siksi kysyin tääl

Meillä sama, tosin mulla ei ole mitään ihmesairautta, säälipil*ua saan joskus harvoin.

Vierailija
11/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että miehesi ajattelisi sinua eikä itseään? Voihan teidän suhteenne olla miehen mielestä riittävän hyvä. Siis parempi kuin yksinhuoltajuus tai etävanhemmuus.

No, onko järkevää vain lasten takia olla suhteessa , jossa ei enää halua omaa puolisoa ja rakastaa lähinnä kaverina?

Johtaa varmaan pettämiseen jossain vaiheessa.

Minulle olisi helpotus, jos puoliso sanoisi suoraan mitä tuntee minua kohtaan, eikä suojelisi tunteitani ja olisi vain hiljaa.

Tämä on siis itselle todella vaikeaa kun toinen ei sano missä mennään ja vaikenee kun kysyy.

Vierailija
12/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa on aina parempia ja huonompia aikoja. Joskus saattaa olla rankka elämänvaihe esim vaikka just puolison sairauden vuoksi. Ei se silti tarkoita että pitäisi heti ruveta eroa miettimään.

Vierailija
13/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa on aina parempia ja huonompia aikoja. Joskus saattaa olla rankka elämänvaihe esim vaikka just puolison sairauden vuoksi. Ei se silti tarkoita että pitäisi heti ruveta eroa miettimään.

Näin. Sinnittelyjaksot kestävät joskus vuosiakin. Vähästä ei kannata luovuttaa. Minut aikanaan auttoi yhden vaikean vaiheen yli se, kun kysyin itseltäni, haluanko todella elää loppuelämäni erillään puolisostani? Pinnallinen vastaukseni oli jotakin sen suuntaista kuin ihan sama (olin niin uupunut siinä tilanteessa). Mutta kun pengoin sisintäni riittävän pitkään ymmärsin, etten kuitenkaan halua menettää häntä. Siitä alkoi meidän parisuhteemme elpyminen.

Naimisissa liki 40 vuotta

Vierailija
14/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko järkevää vain lasten takia olla suhteessa , jossa ei enää halua omaa puolisoa ja rakastaa lähinnä kaverina?

Minulle olisi helpotus, jos puoliso sanoisi suoraan mitä tuntee minua kohtaan, eikä suojelisi tunteitani ja olisi vain hiljaa.

Tämä on siis itselle todella vaikeaa kun toinen ei sano missä mennään ja vaikenee kun kysyy.

Miehen kannalta yleensä on, jos mies haluaa olla lastensa elämässä joka päivä eikä joka toinen viikko.

Vierailija
15/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta yleensä on, jos mies haluaa olla lastensa elämässä joka päivä eikä joka toinen viikko.

Itseasiassa luulen, että mieheni lähinnä haluaisi nimenomaan eroon tästä perhe-elämästä ja saisi sitten omaa aikaa ja jonkun toisen naisen itselleen. Mutta ei tosiaan säälistä minua ja vaikeuksiani kohtaan uskalla sitä myöntää vaan on hiljaa ja ottaa henkistä etäisyyttä.