Olen sanonut pari kertaa" ei nyt"
Vaimo meinas hallita ja on pihtaillut tarkoituksella. Aika harvassa ollut seksiä viimeisen vuoden aikana noin 2 kertaa kuukaudessa. Nainen on saattanut suuttua pilkillä käynnistäni viikonloppu aamuisin, pitkistä työpäivistä.. Emme ole riidelleet, mutta jos sanon vastaan niin ei käy tuuri. Viime kerrasta on aikaa reilu kuukausi, silloin päätin etten yritä, enkä ole nyt edes koko aikana edes koskettanut.
No nyt on ääni kellossa muuttunut. Pari kertaa hän on jo yrittänyt ja muutenkin on keikistellyt vihjailevasti.
Mutta nyt maksetaan potut pottuina, opin olemaan ilmankin.
Kommentit (15)
Tuosta se liitto vaan paranee. Ei sillä, ymmärrän ärtymyksesi kyllä. TUo oli jotenkin liikkistä, ettei saisi pilkilläkään käydä. Helkatti. Onhan se tosiaan reiän palvontaa sekin.
Ehh... ei tuo tilannetta ainakaan paranna. Ole sinä se järkevämpi äläkä lähde tuommoiseen leikkiin.
Palstan yleisin neuvo onkin, että ongelmat ratkaistaa samoilla lääkkeillä kun ne on aiheuttaneetkin ja itsensä typistäminen samalla lapselliselle tasolle, joten pisteet sinulle.
Tuoko muka vähän? Kokeile miltä tuntuu pari kertaa vuodessa. Minä vihaan miestäni kun hän pihtaa.
Kommenteista päätellen nainen saa pihdata, mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko muka vähän? Kokeile miltä tuntuu pari kertaa vuodessa. Minä vihaan miestäni kun hän pihtaa.
Ja olet hänen kanssaan syystä, että ___?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet hänen kanssaan syystä, että ___?
Mies tuo tietenkin riittävästi pätäkkään taloon, hölmö :D
Mihin tollasta miestä tarvii kun on kunnollinen sauva.Niin, ei mihinkään.
Onnea valitsemallesi tielle. Minä kyllä harrastan mieluummin seksiä kuin käytän aikana henkisesti keskenkaisvuisten kiukutteluun
Mies
Vierailija kirjoitti:
Mihin tollasta miestä tarvii kun on kunnollinen sauva.Niin, ei mihinkään.
Juuri näin. Ei tervekätinenkään mies naista tarvitse.
AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt itse aloitetta? Pihtasitko ensin?
En jaksa ymmärtää miksi olette tuollaisten pihtareiden kanssa. Itsellä pitkässä suhteessa vähimmäismäärä on ollut 2 kertaa viikossa ja siitä en kyllä tinkisi.
Olen sitä mieltä että seksi pitää parin yhdessä ja jos sitä ei ole, ei ole enää syytä olla yhdessä koska jotain on pahasti pielessä siinä vaiheessa. Olen nainen.
Aha.