uskaltaisitko mennä nenäleikkaukseen?
.
Kommentit (4)
Nenäleikkaus pelottaa mua jotenkin paljon vähemmän kuin muut kauneusleikkaukset. Esim. mahanahan kiristys näyttää todella isolta ja kivuliaalta toimenpiteeltä nenään verrattuna.
Nenäleikkaus pelottaa mua jotenkin paljon vähemmän kuin muut kauneusleikkaukset. Esim. mahanahan kiristys näyttää todella isolta ja kivuliaalta toimenpiteeltä nenään verrattuna.
Ei ole tarvetta leikkaukseen, joten vaikea sanoa pystyisikö siihen. Pahalta se kuitenkin näyttää ja tottakai siinäkin ne omat riskinsä on.
Täytyy ehkä sitten kokeilla tota nettiä... En vaan ole yhtään niin hyvä kirjoittamaan, kuin puhumaan...
Siksi vähän pelottaa kokeilla, mutta kokeiltavahan se on, jos monilla oli siitä hyviä kokemuksia. Ja muuten voi todella jäädä yksin.
Kiitos vielä kaikille!
t. aloittaja
Hmm. Mulla ei ole tarvetta leikata nenääni, mutta jos olis itsellä sellanen tunne, että pitäs leikata, kysyisin lääkärin tai kahden mielipidettä Suomessa.
Ja teettäisin heidän suosituksen mukaan ko. leikkauksen Suomessa.
Uskon, että Suomessa ei ole mitään puoskareita, vaan alallaan ammattilaisia, jotka tekevät kaikkensa, että potilas on tyytyväinen.