Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viihdytkö paremmin naisten vai miesten seurassa?

Vierailija
15.04.2023 |

Ja miksi

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten, ovat yleisesti ottaen empaattisempia ja sovinnollisempia

N20

Vierailija
2/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parhaiten viihdyn eläinten seurassa. Mutta joo naisten vai miesten, niin riippuu ihan ihmisestä niin en osaa valita.

Vierailija
4/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten, koska raiskauksen jälkeen olen alkanut hieman pelätä miehiä. En voi sille tunteelle mitään eikä se ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan. Viihdyn vain naisten seurassa paremmin, turvallisempi olo.

N33

Vierailija
5/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja olen itse mies. Riippuu kyllä täysin ihmisistä ja mitä olllaan tekemässä mutta ehkä naisten kanssa on usein jotenkin rennompaa ja riippuen aiheesta naisten tapa ajatella on usein avoimempi. Toisaalta miesten kanssa taas joistain toisista aiheista syntyy mielenkiintoisempia keskusteluita.

Ja onhan naiset muutenkin viehättävämpiä, näyttävät ja tuoksuvat paremmilta. Kyllä minä ystävä ja sukulaismiesten seurassa mielellään vietän aikaa mutta miesporukoissa en ole viihtynyt koskaan.

Ja olenhan minä naisen kanssa parisuhteessakin.

Vierailija
6/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä naisten kanssa vaikka kaipaankin äijätekemistä. Tämä johtuu siitä että minua "koulukiusattiin", tässä tapauksessa julmasti ja väkivaltaisesti hakattiin ja pilkattiin koko peruskoulun ajan. Siksi näen useimmat miehet automaattisesti vihollisina ainakin alkuun. Tutustuminen on myös vaikeaa.

Mies 44 v.

Vierailija
7/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seurassa. Ovat rehellisempiä ja suoraselkäisempiä.

Vierailija
8/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen miesten. Mielestäni naiset ovat toksisempia. Hyviä ihmisiä löytyy kummastakin sukupuolesta joka tapauksessa.

Vierailija
9/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten. En oikein tiedä mistä miesten kanssa puhutaan.

Vierailija
10/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen miesten. Mielestäni naiset ovat toksisempia. Hyviä ihmisiä löytyy kummastakin sukupuolesta joka tapauksessa.

Vierailija
11/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten. Mutta tää on vaan tottumus, olen koko urani yhtä poikkeusta lukuunottamatta työskennellyt insinööritoimistoissa joissa olen yleensä ainoa nainen tai naisia on joku 1-5% porukasta.

En varmaan enää edes osaa käyttäytyä naisten kanssa :)

Vierailija
12/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tömä on omituinen kysymys. Viihdyn parhaiten mukavien ihmisten seurassa, sukupuolesta riippumatta. Ja mukavia ihmisiä vaikuttaa kaikissa sukupuolissa olevan suunnilleen sama prosenttimäärä. Sinänsä sukupuoleenperudtuvaa automaattista affiniteettiä kehenkään ei vaikuta olevan.

Vierailija
13/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista jos vastaajat laittaisivat oman sukupuolensa. Oletus kai usein on että miehet viihtyvät paremmin miesten seurassa ja naiset naisten mutta tosielämässä näin ei ilmeisesti kuitenkaan usein ole.

Vierailija
14/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Sitten naisten vaikka olen naimisissa.

Vierailija
15/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän asti viihtynyt kenenkään seurassa.

Vierailija
16/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten.

Vierailija
17/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn parhaiten viehättävän naisten seurassa. Silloin kun sellaista ei ole tarjolla, olen mieluiten yksin. Olen introvertti, joten miespuolisia kavereitani näen yleensä vain noin kerran viikossa.

Vierailija
18/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten. Aina ystävienkin kesken illanvietossa juttelen miesten kanssa enkä pariskunnan naisen kanssa. Minulla on enemmän yhteistä miesten kanssa. Olen DI ja vaikka olin lasten kanssa kotona kolme vuotta aikanaan, ei naisten jutut vaan kiinnosta.

Vierailija
19/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat älykkäitä, empaattisia ja huumorintajuisia. Eivä myöskään yritä koko ajan päteä ja kiillottaa prenikoitaan , toisin kuin liian monet miehet. Siis naisten seurassa ehdottomasti. Olen myös itse nainen.

Vierailija
20/31 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien, mutta naisten kanssa on helpompi puhua syvällisemmin. Miehet on jotenkin sellaisia ratkaisukeskeisempiä. Mutta kun ei kaikkia asioita voi ratkaista ja on ok välillä vähän "velloa" kunhan ei liikaa kuormita muita.