Viihdytkö paremmin naisten vai miesten seurassa?
Kommentit (31)
Kaikista parhaiten viihdyn eläinten seurassa. Mutta joo naisten vai miesten, niin riippuu ihan ihmisestä niin en osaa valita.
Naisten, koska raiskauksen jälkeen olen alkanut hieman pelätä miehiä. En voi sille tunteelle mitään eikä se ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan. Viihdyn vain naisten seurassa paremmin, turvallisempi olo.
N33
Naisten ja olen itse mies. Riippuu kyllä täysin ihmisistä ja mitä olllaan tekemässä mutta ehkä naisten kanssa on usein jotenkin rennompaa ja riippuen aiheesta naisten tapa ajatella on usein avoimempi. Toisaalta miesten kanssa taas joistain toisista aiheista syntyy mielenkiintoisempia keskusteluita.
Ja onhan naiset muutenkin viehättävämpiä, näyttävät ja tuoksuvat paremmilta. Kyllä minä ystävä ja sukulaismiesten seurassa mielellään vietän aikaa mutta miesporukoissa en ole viihtynyt koskaan.
Ja olenhan minä naisen kanssa parisuhteessakin.
Sinänsä naisten kanssa vaikka kaipaankin äijätekemistä. Tämä johtuu siitä että minua "koulukiusattiin", tässä tapauksessa julmasti ja väkivaltaisesti hakattiin ja pilkattiin koko peruskoulun ajan. Siksi näen useimmat miehet automaattisesti vihollisina ainakin alkuun. Tutustuminen on myös vaikeaa.
Mies 44 v.
Miesten seurassa. Ovat rehellisempiä ja suoraselkäisempiä.
Mieluummin olen miesten. Mielestäni naiset ovat toksisempia. Hyviä ihmisiä löytyy kummastakin sukupuolesta joka tapauksessa.
Naisten. En oikein tiedä mistä miesten kanssa puhutaan.
Mieluummin olen miesten. Mielestäni naiset ovat toksisempia. Hyviä ihmisiä löytyy kummastakin sukupuolesta joka tapauksessa.
Miesten. Mutta tää on vaan tottumus, olen koko urani yhtä poikkeusta lukuunottamatta työskennellyt insinööritoimistoissa joissa olen yleensä ainoa nainen tai naisia on joku 1-5% porukasta.
En varmaan enää edes osaa käyttäytyä naisten kanssa :)
Minusta tömä on omituinen kysymys. Viihdyn parhaiten mukavien ihmisten seurassa, sukupuolesta riippumatta. Ja mukavia ihmisiä vaikuttaa kaikissa sukupuolissa olevan suunnilleen sama prosenttimäärä. Sinänsä sukupuoleenperudtuvaa automaattista affiniteettiä kehenkään ei vaikuta olevan.
Olisi mielenkiintoista jos vastaajat laittaisivat oman sukupuolensa. Oletus kai usein on että miehet viihtyvät paremmin miesten seurassa ja naiset naisten mutta tosielämässä näin ei ilmeisesti kuitenkaan usein ole.
Itseni. Sitten naisten vaikka olen naimisissa.
En ole tähän asti viihtynyt kenenkään seurassa.
Viihdyn parhaiten viehättävän naisten seurassa. Silloin kun sellaista ei ole tarjolla, olen mieluiten yksin. Olen introvertti, joten miespuolisia kavereitani näen yleensä vain noin kerran viikossa.
Miesten. Aina ystävienkin kesken illanvietossa juttelen miesten kanssa enkä pariskunnan naisen kanssa. Minulla on enemmän yhteistä miesten kanssa. Olen DI ja vaikka olin lasten kanssa kotona kolme vuotta aikanaan, ei naisten jutut vaan kiinnosta.
Naiset ovat älykkäitä, empaattisia ja huumorintajuisia. Eivä myöskään yritä koko ajan päteä ja kiillottaa prenikoitaan , toisin kuin liian monet miehet. Siis naisten seurassa ehdottomasti. Olen myös itse nainen.
Molempien, mutta naisten kanssa on helpompi puhua syvällisemmin. Miehet on jotenkin sellaisia ratkaisukeskeisempiä. Mutta kun ei kaikkia asioita voi ratkaista ja on ok välillä vähän "velloa" kunhan ei liikaa kuormita muita.
Naisten, ovat yleisesti ottaen empaattisempia ja sovinnollisempia
N20