Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkissä, Hesessä, BK:ssä eniten ärsyttää... mikä?

Vierailija
23.04.2018 |

Omasta mielestäni ikävintä on se, että kun ruokaa ottaa mukaan, niin jotkut myyjät olettavat "juoman menevän kädessä". Jos minulla on jo kauppakassi kädessäni, niin enhän voi mitenkään kantaa lisäksi ruokapussia sekä juomatölkkiä. Tämä ongelma on kaikissa paikoissa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvankäry on ikävintä niissä.

Vierailija
2/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paikat, joissa ei anneta sitä pientä hälytintä, joka alkaa värisemään kun ruuan voi käydä hakemassa. Onko ihan pähkähullua, että myyjä kiertää ison ravintolan kaikki pöydät kysymässä keneltä puuttui ranskalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahvi- paperi- ja muoviroskan määrä mitä yhdestä ateriasta tulee...

Vierailija
4/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BK on mainio. Vain asiakaskunta ärsyttää lähiötoimipisteissä. Hesessä ja Mäkissä en käy.

Vierailija
5/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykytilannetta, koska en käy tällaisissa paikoissa, mutta aiemmin Hesburgerissa ei ollut paperia asiakkaiden vapaasti saatavilla. Tilatessa sai yhden paperin ja lisää sai jos pyysi. Harva ihminen saa kuitenkaan pyyhittyä kasvojaan ja käsiään sillä yhdellä ainoalla paperilla. Käsienpesumahdollisuus olisi ollut vessassa, mikä avataan kassalta.

Vierailija
6/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämyynti. Osaan kyllä sanoa jos haluan aterian eurolla isompana. Eilen myös eräs nuori myyjä kysyi tilauksen tehdessäni, että olisinko halunnut maistaa tilaamani aterian sijaan jotain heidän uutuusateriaansa. No en.

Vierailija
7/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilauksia joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan. Tyttäreni on ollut McDonald'silla töissä ja tiedän, että heidän pitäisi tarjota esim. jäätelö tai muuta hyvistystä jos on joutunut odottamaan liian pitkään. Harvoinpa kuitenkaan suoraan tarjoavat, mutta onneksi antavat kuitenkin kun huomautan asiasta.

Vierailija
8/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Hesburgerin hampurilaisista, mutta ne ranskalaiset ovat todella pahoja. En ymmärrä mikseivät he tee samanlaisia kuin Mcdonaldsilla.

Vierailija
9/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenaterian mukana tulevat lelut ovat usein loppu. Onhan siellä aina jotain tarjontaa, muttei välttämättä sitä tiettyä minkä vuoksi olemme sinne ruokailemaan menneet.

Vierailija
10/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ranskalaiset ovat juuri loppumassa, niin myyjä saattaa yrittää niistä lopuista koota juuri ja juuri yhden annoksen, joka on kuitenkin selvästi pienempi kuin edellisellä asiakkaalla. Lisäksi ne viimeiset ranskalaiset maistuvat liian suolaisilta.

Vierailija
11/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonaldsissa mukaan ostettavaan ateriaan saa ketsupin vain pyydettäessä.

Vierailija
12/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun haju tympii.

Vierailija
13/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas Mäkkärin ranskalaiset on inhottavia lössöjä, kun taas Hesessä on omaan makuun just hyviä ja rapeita :)

Vierailija
14/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ärsytä niin paljon kuin se, että kun kassoille on kaksi pitkää jonoa ja meet toisen päähän, niin heti kun ois sun vuoro, myyjä häipyy muihin hommiin ja joudut alottamaan jonotuksen alusta siirtymällä siihen toiseen jonoon.

Vierailija
15/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöiden huono perehdytys. Esimerkiksi aterian juoma on mahdollista vaihtaa toisiin ranskalaisiin niin halutessaan. Tätä ei kuitenkaan kaikki työntekijät tiedä, joten riippuu työntekijästä suostuuko hän tekemään niin vai ei.

Vierailija
16/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen ranskikset ovat naurettavia, kuten joku sanoikin. Burger Kingissä odottaminen kassalla ärsyttää. Mäkkärillä saisi olla joku omenapiirakkapehmisjuttu jälkkäreissä. Kaikki pohjautuu siellä pelkkään jäätelöön.

Vierailija
17/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BK:ssa pitää pyytää kassalta jos haluaa ketsuppia. Ainakin täällä.

Vierailija
18/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tilauksia joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan. Tyttäreni on ollut McDonald'silla töissä ja tiedän, että heidän pitäisi tarjota esim. jäätelö tai muuta hyvistystä jos on joutunut odottamaan liian pitkään. Harvoinpa kuitenkaan suoraan tarjoavat, mutta onneksi antavat kuitenkin kun huomautan asiasta.

Olen ollut kahdessa eri Mäkkärissä töissä, ja se tarjoaminen ei ole mikään yleinen sääntö. Ekassa Mäkissä tarjottiin hyvitykseksi jätskejä tms. mutta jälkimmäisessä ei saanut tarjota, siellä oli päätetty niin. On lisäksi moukkamaista pyytää itse sitä, mitä haluaa hyvityksenä, paikkahan siitä itse päättää.

Vierailija
19/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijöiden huono perehdytys. Esimerkiksi aterian juoma on mahdollista vaihtaa toisiin ranskalaisiin niin halutessaan. Tätä ei kuitenkaan kaikki työntekijät tiedä, joten riippuu työntekijästä suostuuko hän tekemään niin vai ei.

Ei todellakaan saanut vaihtaa Mäkissä. Jollekin kitisijälle on varmaan joskus vaihdettu niin että on jäänyt väärä luulo.

Vierailija
20/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kahdessa eri Mäkkärissä töissä, ja se tarjoaminen ei ole mikään yleinen sääntö. Ekassa Mäkissä tarjottiin hyvitykseksi jätskejä tms. mutta jälkimmäisessä ei saanut tarjota, siellä oli päätetty niin. On lisäksi moukkamaista pyytää itse sitä, mitä haluaa hyvityksenä, paikkahan siitä itse päättää.

Kuulepas nyt. Kyseessä on pikaruokapaikka, joten ei voida olettaa, että ruokaa odotetaan kohtuuttoman kauan. En sanonut, että olisin itse maininnut mitä haluan hyvityksenä. Olen vain huomauttanut, että nyt olisi hyvitykseen aihetta kun kesti näin kauan. Joskus olen ottanut kahvin, joskus pirtelön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi