Mäkissä, Hesessä, BK:ssä eniten ärsyttää... mikä?
Omasta mielestäni ikävintä on se, että kun ruokaa ottaa mukaan, niin jotkut myyjät olettavat "juoman menevän kädessä". Jos minulla on jo kauppakassi kädessäni, niin enhän voi mitenkään kantaa lisäksi ruokapussia sekä juomatölkkiä. Tämä ongelma on kaikissa paikoissa.
Kommentit (71)
Kaikissa noissa paikoissa palvelu on huonoa ja paikat usein likaisia. Hesburgerissa ja McDonaldsissa joutuu usein odottamaan ei-valmista hampurilaista liian kauan ja välillä sitä ei des muisteta tuoda pöytään. Burger kingissä tilanne on eri kun kaikki tehdään tilauksesta, mutta siltikin odotusaika tuntuu siellä olevan lyhyempi kuin muiden ei-valmiissa hampurilaisissa. Burger kingin grillausliekissä taitaa tosin olla alkoholia kun siitä tulee paha olo. Aika vähäksi kutistuvat tilattavissa olevat vaihtoehdot kun noita ei oikein voi tilata. Kaikkien paikkojen hintataso on kallis laatuun nähden.
Se, että näistä paikoista ei saa esim lihapiirakoita nakeilla tai porilaisia! :(
Nuorien työntekijöiden asenne asiakaspalveluun. Jos näyttää nyrpeää naamaa, niin äänestän jaloillani ja annan palautetta. Onneksi nykyään kuitissa mainitaan työntekijän etunimi.
Kysyä nuorisolta onko pakko syödä autossa kun joissakin paikoissa tienvarret kylvetty roskilla tietyllä etäisyydellä ja vielä karjan niittonurmi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyä nuorisolta onko pakko syödä autossa kun joissakin paikoissa tienvarret kylvetty roskilla tietyllä etäisyydellä ja vielä karjan niittonurmi.
Monissa paikoissa paikan päällä ei ole mahdollista syödä enää yöaikaan, mutta drive-in on auki. Ei se ole nuorten syy.
Ärsyttää, ettei euron juustoa saa yöaikaan.
Olkaa te muut mitä mieltä haluatte mutta minä rakastan Hesen soijastripsejä ja chilimajoneesia. Ikävä kyllä asun korvessa ja joudun kulkemaan aika pitkän matkan isolle kirkolle, josta tilaan joka kerta käydessäni edellä mainitun setin suurimpana versiona. Viimeksi jaksoin syödä kuusi soijastripsiä ja annoin jämät nauravalle veljelleni. Olin todella ähkyssä mutta ei se haittaa kun harvoin tulee syötyä pikaruokaa.
Oppisinpa tekemään samaa herkkua kotonakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa paikoissa paikan päällä ei ole mahdollista syödä enää yöaikaan, mutta drive-in on auki. Ei se ole nuorten syy.
No kyllähän on niiden syy. Ei niitä roskia ole mikään pakko heittää maahan, ne voi ottaa mukaan ja viedä roskiin.
Tilaan hampparin ilman majoneesia. Lähes 50% epäonnistuu tässä eli majoneesit on sisässä. Johtuukohan se tiukoista rutiineista vai mistä, kun ihan näppäränoloisia ne työntekijät on muuten?
Hesburgerissa ärsyttää kun eivät käytä enää kotimaista lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa te muut mitä mieltä haluatte mutta minä rakastan Hesen soijastripsejä ja chilimajoneesia. Ikävä kyllä asun korvessa ja joudun kulkemaan aika pitkän matkan isolle kirkolle, josta tilaan joka kerta käydessäni edellä mainitun setin suurimpana versiona. Viimeksi jaksoin syödä kuusi soijastripsiä ja annoin jämät nauravalle veljelleni. Olin todella ähkyssä mutta ei se haittaa kun harvoin tulee syötyä pikaruokaa.
Eikö kukaan ole vuotanut tuota reseptiä? Kun kerran KFC:niin reseptejä vuodetaan tasaisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Hesen soijatortilla on selkeästi parasta kasvisruokaa mitä noista kolmesta paikasta saa. Ne soijatikut on niiin hyviä.
Likaisuus, mekkala, jonottaminen, sekava palvelu. Silti käyn silloin tällöin, jos on kiire, nälkä ja väsy.
Todella huonosti pepun muotoilevat työhousut. Kuka helkkari ne on kehittänyt? Miettisivät nyt vähän. Ne työntekijät on kuitenkin hanuri tiskillepäin suurimman osan työajastaan.
Kaikki näyttää leveältä ja littanalta. Että kiitti vaan.
Pöydät on inhottavan likaiset, täynnä tahroja ja ruuanmuruja.
En tiedä, mikä ärsyttäisi, koska en syö roskaruokaa.
Ehkä "Hyvää päiväjatkoa!" -toivotus, jos noissa sellaista latteutta viljellään.
Mäkin roskikseen kun yrittää tyhjentää tarjotinta, saa kädellä survoa roskia sisään ja aluspaperi ei ainakaan irtoa tarjottimesta.
Asiakaskunta on isoin ärsytys.
Toisena kuitenkin se, että annetaan ranskikset mukaan vaikka kaikki muu tulisikin sitten perässä- nehän jäähtyy sillä aikaa, jos haluaisi syödä niitä hampparin kanssa!