Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia odotuksia sinulla on Liike nyt:n suhteen?

Vierailija
23.04.2018 |

Meillä on täällä niin vähän nuoria miehiä suhteessa väestöömmme ja niiin vanhoolliset lainsäädännön asettamat ymmpäripyöreät opetussuunnitelmat, etttä jo isänmaallisuuden nimissä jotakin uudistusta tarvittaisin. Ei ehhkä shakkikerhoa, mutta vaikkapa roolipelikerhoja josssa yhdistyvät fyysisyys, ymmärryys, tunteet, mieleenkiinto, luovuus ja haasteellisuus ihan uudella tavalla kohdata todelllisuus ja tieto ja sen käsittteleminen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuiko tuo kokoon vai eikö ole vielä aloittanutkaan?

Vierailija
2/13 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa jos meille tulisi puolue, joka puhuisi asioista niiden oikeilla nimillä tämän ikuisen valehtelun sijaan, kuten esim.

1. Meillä on talvinopeusrajoitukset sen takia, että halutan säästää teitä nastarenkaiden kulumalta, teitä kun ei ole varaa korjata.

2. Ruotsin kielen asemasta ei voi keskustella, koska Suomen rikas eliitti, joka omistaa kaiken, on ruotsinkielistä. He taas tukevat kaikkia suuri puolueita rahallisesti.

3. Pakolaisia pitää auttaa, jotta Suomen saadaan halpaa työvoimaa, sillä työehtospimuksen minimipalkat ovat aivan liian korkeita ja sitä paitsi Saksa ja Ruotsikin tkevät niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota Liike.nytiltä yhtään mitään. Puuhastelevat nyt aikansa ja sitten homma hyytyy ja päättyy.

Vierailija
4/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin korkeita

"Hän on epävarma jatkostaan eduskunnassa.

– En ole tehnyt vielä päätöstä ehdokkaaksi ryhtymisestä, ensimmäisen kauden edustaja toteaa."

https://www.seiska.fi/Uutiset/Avioero-oli-Hjallis-Harkimolle-kova-paikk…

Vierailija
5/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuun ehkä varovaisen positiivinen. Olen seurannut mm facebook keskustelua. Totesin että ei tule mitään. Aivan liian heterogeeninen poppoo, liikaa öyhöttäjiä mukana. Nämä öyhöttäjät ja "sosialisti" huutelijat karkoittivat minutkin sieltä. Älykkäästä keskustelusta ei toivoakaan, vaikka muutamat yrittivät.

Vierailija
6/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alkuun ehkä varovaisen positiivinen. Olen seurannut mm facebook keskustelua. Totesin että ei tule mitään. Aivan liian heterogeeninen poppoo, liikaa öyhöttäjiä mukana. Nämä öyhöttäjät ja "sosialisti" huutelijat karkoittivat minutkin sieltä. Älykkäästä keskustelusta ei toivoakaan, vaikka muutamat yrittivät.

Sinällään harmi, sillä Suomen poliittisessa kentässä on valtava oikeisto-liberalistinen aukko. Varsinkin pragmaattiselle sellaiselle. En pidä siitä että ideologian nimissä tehdään typeriä asioita (lue: esim luonnollisten monopolien yksityistäminen). Sinällään vapaampi markkinatalous (nimenomaan markkinatalous, ei kapitalismi tai oligopolitalous) toimisi hyvin ja yksilön vastuu saisi olla suurempi.

Vierailija
7/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään harmi, sillä Suomen poliittisessa kentässä on valtava oikeisto-liberalistinen aukko. Varsinkin pragmaattiselle sellaiselle. En pidä siitä että ideologian nimissä tehdään typeriä asioita (lue: esim luonnollisten monopolien yksityistäminen). Sinällään vapaampi markkinatalous (nimenomaan markkinatalous, ei kapitalismi tai oligopolitalous) toimisi hyvin ja yksilön vastuu saisi olla suurempi.

No ei, ei tuollaiselle ole juurikaan kannatusta koko kansan parissa. Lähinnä nuorten idealistien. Vähänkin kokeneemmat tietävät jo, ettei sitä saa toimimaan, vaikka voi hyvin olla että teoriassa se toimisikin.

Vierailija
8/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikalailla samaa kuin näiltä muiltakin vastaavilta, kuten Muutos-puolueet ja Paavo Väyrysen lukemattomat uudet puolueet.

Vierailija
9/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret odotukset, että liike syö Kokoomuksen kannatusta mahdollisimman paljon.

Vierailija
10/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, ei tuollaiselle ole juurikaan kannatusta koko kansan parissa. Lähinnä nuorten idealistien. Vähänkin kokeneemmat tietävät jo, ettei sitä saa toimimaan, vaikka voi hyvin olla että teoriassa se toimisikin.

Kertoo enemmän suomalaisista. JOs käytetään tätä perinteistä nelikenttää niin kyllä tuo oikeistolainen liberaalikenttä on täysin tyhjä. vastaavasti vasemmistoliberaaleja löytyy. Miksi esim taloudessa liberatismi ei toimisi, mutta siviilielämässä toimisi. Kyllä minulle kelpaisi esim apteekkien kilpailun vapauttaminen täysin markkinaehtoiseksi. Nythän pienen paikkakunnankin apteekkari saa helposti useiden satojen tuhansien euron voitot, Jopa miljoonaan euroon päästään henkilökohtaisissa tuloissa. Nimenomaan kilpailun avulla tuokin saataisiin kuntoon. Useammalla olisi mahdollisuus päästä kilpailemaan noista miljoonista lääke-euroista.

Vierailija
11/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo enemmän suomalaisista. JOs käytetään tätä perinteistä nelikenttää niin kyllä tuo oikeistolainen liberaalikenttä on täysin tyhjä. vastaavasti vasemmistoliberaaleja löytyy. Miksi esim taloudessa liberatismi ei toimisi, mutta siviilielämässä toimisi. Kyllä minulle kelpaisi esim apteekkien kilpailun vapauttaminen täysin markkinaehtoiseksi. Nythän pienen paikkakunnankin apteekkari saa helposti useiden satojen tuhansien euron voitot, Jopa miljoonaan euroon päästään henkilökohtaisissa tuloissa. Nimenomaan kilpailun avulla tuokin saataisiin kuntoon. Useammalla olisi mahdollisuus päästä kilpailemaan noista miljoonista lääke-euroista.

Kerropa sitten miksi sitä ei ole vapautettu täysin markkinaehtoiseksi.

Vierailija
12/13 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että puuha-petet pistäytyvät pat. ja rek.hallituksessa perumassa yhdistysilmoituksensa kiinnostuksen puutteen ja kannatuksen vähäisyyden vuoksi. Ei vain lähtenyt lentoon. Saunailta saattoi kylläkin olla ihan mukava?

Vierailija
13/13 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta alkaa todella homma toimia!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme