Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkissä, Hesessä, BK:ssä eniten ärsyttää... mikä?

Vierailija
23.04.2018 |

Omasta mielestäni ikävintä on se, että kun ruokaa ottaa mukaan, niin jotkut myyjät olettavat "juoman menevän kädessä". Jos minulla on jo kauppakassi kädessäni, niin enhän voi mitenkään kantaa lisäksi ruokapussia sekä juomatölkkiä. Tämä ongelma on kaikissa paikoissa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisämyynti. Osaan kyllä sanoa jos haluan aterian eurolla isompana. Eilen myös eräs nuori myyjä kysyi tilauksen tehdessäni, että olisinko halunnut maistaa tilaamani aterian sijaan jotain heidän uutuusateriaansa. No en.

Mystery shopperit käy asioimassa ja lisämyyntiä on vaan pakko tehdä jokaiselle, halusi tai ei.

Vierailija
22/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työntekijöiden huono perehdytys. Esimerkiksi aterian juoma on mahdollista vaihtaa toisiin ranskalaisiin niin halutessaan. Tätä ei kuitenkaan kaikki työntekijät tiedä, joten riippuu työntekijästä suostuuko hän tekemään niin vai ei.

Ei todellakaan saanut vaihtaa Mäkissä. Jollekin kitisijälle on varmaan joskus vaihdettu niin että on jäänyt väärä luulo.

kyllä mä olen ainakin vaihtanut nimenomaan mäkissä ja siis monta kertaa. mut jotkut ei tajunnu sitä että jos otin plus aterian ni pitäshän sitten niiden molempien ranskalaisten olla kans plus kokosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tilauksia joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan. Tyttäreni on ollut McDonald'silla töissä ja tiedän, että heidän pitäisi tarjota esim. jäätelö tai muuta hyvistystä jos on joutunut odottamaan liian pitkään. Harvoinpa kuitenkaan suoraan tarjoavat, mutta onneksi antavat kuitenkin kun huomautan asiasta.

Olen ollut kahdessa eri Mäkkärissä töissä, ja se tarjoaminen ei ole mikään yleinen sääntö. Ekassa Mäkissä tarjottiin hyvitykseksi jätskejä tms. mutta jälkimmäisessä ei saanut tarjota, siellä oli päätetty niin. On lisäksi moukkamaista pyytää itse sitä, mitä haluaa hyvityksenä, paikkahan siitä itse päättää.

Kuulepas nyt. Kyseessä on pikaruokapaikka, joten ei voida olettaa, että ruokaa odotetaan kohtuuttoman kauan. En sanonut, että olisin itse maininnut mitä haluan hyvityksenä. Olen vain huomauttanut, että nyt olisi hyvitykseen aihetta kun kesti näin kauan. Joskus olen ottanut kahvin, joskus pirtelön.

Mäkki on "perheravintola", ei pikaruokala.

Tietenkin olet asiakkaana tuossa oikeassa. Mutta varmaan ymmärrät, että jotkut tulevat myös ilmoittamaan itse, että haluavat nyt jätskin kun on kestänyt. Joidenkin kohdalla oli oikeasti kestänyt, joidenkin kohdalla ei:) #lämpimätmuistot

Vierailija
24/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenaterian mukana tulevat lelut ovat usein loppu. Onhan siellä aina jotain tarjontaa, muttei välttämättä sitä tiettyä minkä vuoksi olemme sinne ruokailemaan menneet.

Av-mamman first world problem.

Vierailija
25/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgerkingissä myyjät eivät osaa pakata jäätelöä mukaan.

Mä itse asioin kutakuinkin kuukausittain BK:ssä, ja otan aterian aina evääksi junamatkalle. Jos täyttää sen palautekyselyn, niin kuitilla saa ilmaisen sundaen ja oikeastaan joka kerta saan aterian kanssa jäätelön matkaani. Mutta voi että kun se jäätelö tuottaa työntekijöille ongelmia!

Joskus sitä yritetään antaa käteen mukaan (, ja toinen käsi olisi limussa ja kolmas ruokapussukassa ja neljäs matkalaukussa), joskus sitä laitetaan sellaisenaan pussinpohjalle (ilman kantta tietty, ja siellä se makais pussin pohjalla), joskus jäde tehdään siihen läpinäkyvään muovitötsään, joskus kahvimukiin, joskus limumukiin.... Joskus laitetaan kansia ja joskus ei, ja mä en tiedä mikä on oikea pakkaustapa mukaan otettavalle jäätelölle. Joskus olen ehdottanut sitä muovitörppöä ja lasten kanssa ja milloin on kannet hukassa ja milloin mitäkin. Ja talvella myyjä päästi kunnon aivopierun "tää jäätelö sit sulaa", no shit sherlock!

Vierailija
26/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, jos pitää hake itse kassalta osan ateriasta. Ei oikein tiedä, uskaltaako jättää tarjottimen ravintolan perälle tai onko se hampurilainen valmis vai ei. Kaikki tavarat pitää ottaa mukaan.

Vierailija
27/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Hesburgerin hampurilaisista, mutta ne ranskalaiset ovat todella pahoja. En ymmärrä mikseivät he tee samanlaisia kuin Mcdonaldsilla.

Aika jännä, itse taas pidän hesburgerin ranskalaisista paljon enemmän, kuin Mcdonalds'in

Vierailija
28/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävää, kun menet sivummalle kattelemaan ruokalistaa (pois jonosta, ettet ole tiellä) niin silti myyjä tuijottaa odottavasti, vaikka näkee, etten ole jonossa. Yritä siinä sitten miettiä rauhassa, kun myyjä tuijottaa painostavasti :D Pitäisi ilmeisesti tietää jo etukäteen, mitä on ottamassa.

Vierailija
29/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ärsyttävää, kun menet sivummalle kattelemaan ruokalistaa (pois jonosta, ettet ole tiellä) niin silti myyjä tuijottaa odottavasti, vaikka näkee, etten ole jonossa. Yritä siinä sitten miettiä rauhassa, kun myyjä tuijottaa painostavasti :D Pitäisi ilmeisesti tietää jo etukäteen, mitä on ottamassa.

Ehkä myyjä haluaisi auttaa valitsemisessa?

Vierailija
30/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan selvästi odottaa että päätäs jo :D

Vierailija
31/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan selvästi odottaa että päätäs jo :D

No, ruokalistoihinhan voi tutustua rauhassa etukäteen jo kotona jos häiritsee se myyjän tuijotus :)

Vierailija
32/71 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa se, että jos ostaa jonkin erikoisemman hampurilaisen, niin se tuodaan aina paikalle vasta siinä vaiheessa kun olen jo syönyt ranskalaiseni ja ehkä juonut limunkin.

Vierailija
33/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa se, että jos ostaa jonkin erikoisemman hampurilaisen, niin se tuodaan aina paikalle vasta siinä vaiheessa kun olen jo syönyt ranskalaiseni ja ehkä juonut limunkin.

Etkö voi pyytää, että tuovat ranskalaisetkin vasta silloin?

Vierailija
34/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkissä ja hesessä ärsyttää, ettei niissä saa juoda rajatta limua, kuten BK:ssa.

Vierailija
35/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän Hesburgerin hampurilaisista, mutta ne ranskalaiset ovat todella pahoja. En ymmärrä mikseivät he tee samanlaisia kuin Mcdonaldsilla.

Aika jännä, itse taas pidän hesburgerin ranskalaisista paljon enemmän, kuin Mcdonalds'in

Niin, onhan se aika jännä, että ihmisillä tosiaan on eri maku.

Vierailija
36/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa varsinkin Burger Kingissä, että aterioiden nimet on niin vaikea lausua. Miksei niitä voisi suomentaa? Yleensä olen tilannut "Whopperin" vain siksi, että se on helpoin lausua. Toisaalta esim. Hesburgerissa aterioilla on joskus tyhmiä nimiä. En kehtaa tilata "superjättipekonia" vaikka sellaisen haluaisinkin. Miksei nimi voisi olla vaan pekoniateria?

Vierailija
37/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa varsinkin Burger Kingissä, että aterioiden nimet on niin vaikea lausua. Miksei niitä voisi suomentaa? Yleensä olen tilannut "Whopperin" vain siksi, että se on helpoin lausua. Toisaalta esim. Hesburgerissa aterioilla on joskus tyhmiä nimiä. En kehtaa tilata "superjättipekonia" vaikka sellaisen haluaisinkin. Miksei nimi voisi olla vaan pekoniateria?

Voi jessus...

Vierailija
38/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi pyytää, että tuovat ranskalaisetkin vasta silloin?

En, koska yleensä myyjä on jo ehtinyt laittaa ranskalaiset ja limonadin tarjottimelle kun vilkaisee grilliin ja toteaa, että tuo hampurilaisen sitten pöytään. En tiedä saavatko he siirtää ranskalaisia enää sinne lämpöpisteeseen odottamaan kun ne ovat jo koskeneet tarjotintani. Enkä siis halua, että ruokaa heitetään hukkaan.

Vierailija
39/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonald'sissa otti päähän se, että kun niille tuli isoilla mainoksilla 100% vegaaninen McVegan, niin alkuvaiheessa myyjät laittoivat todella usein eri puolilla Suomea tavallista cheddarjuustoa hampurilaisen väliin. Inhimillinen erehdys ja puutteellinen ohjeistus tietenkin syynä, mutta eniten ärsytti se "ai sori" -asenne. Ei ole pikkujuttu myydä tuotetta 100% jollekin henkilölle sopivana, jollei se sellainen ole. Ihmisillä on myös vaikeita ruoka-aineallergioitu, joten seurauksena voisi olla jopa kuolema.

Vierailija
40/71 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa eniten ärsyttää sen omistaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme