Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
Jtkuvasti sairaslomia tehtaileva kässänope.. Kiva ottaa palkka käteen kuitenkin ko olla duunitonliksalla. Vaikka yhtä paljon poissaoloa.. Virkaa en jätä hihi188
28 v nainen, odotan esikoista ja olen aika varma että synnytys on käynnistymässä kunnolla. Just soittelin miestä töistä kotiin ja kellottelen supistuksia. Jännittää!
Olen lto. Palstaillut enemmän tai vähemmän vuodesta 2004 jolloin aloittaa esikoistani. Nuorempi lapsi jo 2007.
Välillä lipsautan muutaman provon palstalle.
Tykkään päteä varhaiskasvatusta koskevissa keskusteluissa. Koen, että mulla on siihen oikeus vankan ammattitaitoni vuoksi.
Miehen kanssa ollaan oltu 20 v yhdessä. Saman verran mulla on ollut ihonalaiseni jota ajattelen päivittäin, edelleen. Antti Ketosen/Lauri Tähkän Olisitpa sylissäni on kuin meistä kirjoitettu.
En tiedä, mitä tulevaisuus tullessaan tuo. 20 v aikana olen meinannut 4 krt erota mennäkseni yhteen tämän miehen kanssa joka odottaa. Järki on toistaiseksi voittanut. Perheasiat mallillaan ym ja Aviomieheni on unelmamies. Silti tämä toinen saattaa vielä vetää pitemmän korren.
28v nainen, 2 lasta, kokopäivätyö konsulttitalossa. Tulin just töistä ja tein fetasalaattia, jonka kastike epäonnistui ja tein siitä tänne ryytyneen keskustelunavauksen vinkkien toivossa. Vanhempi lapsi on pyöräilemässä, nuorempi katsoo tässä vieressä ryhmä hauta ja mies matkii ärsyttävällä akkuraatiudella noita hahmojen ääniä. Illalla tanssitunnille, ajattelin avata kevätkauden ja hurauttaa sinne pyörällä, jos mies ehtii pumppaamaan kumit.
3 aikuisen lapsen äiti , 25 v naimisissa miehen kanssa, opintovapaalla lastenhoitajan työstä tällä hetkellä. 53 v. nainen.
33-vuotias nainen. Tällä hetkellä elän säästöillä, kun sairauspäivärahan 300 päivää tuli täyteen ja kuntoutustukihakemukseeni sain hylkäävän päätöksen. Käyn terapiassa ym. hoidoissa pyrkien kuntoutumaan työkykyiseksi. On sekä fyysistä että psyykkistä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
28 v nainen, odotan esikoista ja olen aika varma että synnytys on käynnistymässä kunnolla. Just soittelin miestä töistä kotiin ja kellottelen supistuksia. Jännittää!
Voi, onnea sulle!
25-vuotias graafikoksi opiskeleva nainen. Taiteilijasielu, pelinörtti ja metallimusiikin ystävä.
34-vuotias sairaanhoitaja, 3 lasta. Nyt pötköttelen työpäivän jälkeen sohvalla ja lapset katsoo pikku 2.
Kohta 35-vuotias vela. Asun aviomieheni ja 2 kissan kans. Oon tällä hetkellä kuntoutustuella ja mietin mitä työkuvioissa teen. Eläkkeestä haaveilen..
Vierailija kirjoitti:
Kohta 35-vuotias vela. Asun aviomieheni ja 2 kissan kans. Oon tällä hetkellä kuntoutustuella ja mietin mitä työkuvioissa teen. Eläkkeestä haaveilen..
Mikset unelmoi työurasta?
41-vuotias työtön. Tai saanut työpaikan, mutta työt ei vielä alkaneet.
32-vuotias nainen. Tulin juuri töistä kotiin. Nyt pitäisi vielä jaksaa opiskella ilta. Koko viikko taas samaa rumba ja lauantaina kouluun. Onneks kohta valmistun ja saan käydä vaan töissä. Lapsia ei onneks vielä ole niin ei tarvi niistä huolehtimiseen etsiä jostain energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Miten noin nuori on eläkkeellä?
Laiskuus. "Masennus".
Olen 34-vuotias työssäkäyvä mies. Käyn palstalla saadakseni mukavaa juttuseuraa ja monesti olen myös pyytänyt ja saanut apua kaikenlaisiin askareisiin mm. kattolampun asennukseen. Kiitoksia vaan palstalaiset!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä paineet hurjat. Eikä mulla ole paineensietokykyä. Pelkään ihmisiä :(
Nainen, 50+, töissä, yksinasuva. Akateeminen, asun pienessä puuduttavassa kaupungissa työn vuoksi. Av on minun katukahvila, jossa tarkkailen ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämässä paineet hurjat. Eikä mulla ole paineensietokykyä. Pelkään ihmisiä :(
Eli laiska. Menet johonkin pimeään varastoon missä voit tehdä yksin työsi ja leimaat sitten ulos, ei tarvitse ihmisiä katsella...
Helpompihan se on vaan kotona maata.
38v. mies, tulin juuri töistä, kohta alan kahvittelemaan.