Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
46v nainen Uusimaa, aikuiset lapset, eronnut.
Iltakoulun läksyjä pitäisi tehdä mutta tänne juutuin. Taas.
Ins. M 30v brutto/vuosi 40-50k. Hauskuutan itseäni lukemalla tyhmien idioottien vuodatuksesta.
42-vuotias humanistisen alan tutkija, kahden lapsen äiti. Juuri on päivällinen syöty ja lapsilla on ruutuaikaa, kuten siis minullakin. Olen seuraillut av-palstaa jo vuodesta 2003, jolloin esikoiseni syntyi. Välillä ollut poissa pitkiä aikoja, mutta nyt fb:n jätettyäni olen taas viihtynyt täällä enemmän. Kohta saunaan kuitenkin :)
Olen 39-vuotias lapseton nainen. Kokopäiväduunissa, palstailen vain iltaisin. Pidän blogia ;)
69-vuotias mies Erkki Urpo Alaperäpukama.
Tykkään kirjoitella omia miälipiteitäni täällä internetissä.
Mielenterveyongelmainen 32v etä-äiti. Sairauslomalla. En kyllä kirjoita koskaan vihamielisesti...
27v nainen, päihdetyöntekijä, kehitysvammaisen 4-vuotiaan lapsen äiti. AV on minulle pakoa todellisuusesta vaikka elämä onkin ihan ok.
Opiskeleva, sinkku, yh-äiti, joka yrittää just nyt tehdä koulutehtäviä, mutta motivaatiota ei ole. Plus kaipuu saada miestä, mutta eihän sellasta saa mistään. Nih, huokaus.
Olen 23v työtön, lapseton nainen. Aloin selailla palstaa kun koin itseni liian vanhaksi Demi sivustolle. Olen aika masentunut ja yleensä kommentoinkin mt-ongelmiin liittyviin ketjuihin. Myös joitakin tv ohjelmiin liittyviä ketjuja on ollut kiva seurata kun keskustelu on aktiivista. Lähinnä kuitenkin kulutan täällä aikaani kun aika usein tilanne on se etten jaksa nousta sängystä ylös ja tehdä mitään järkevää.
24 vuotias mies, Työssäkäyvä, sinkku. Odottelen tässä yövuoroon menoa palstaa lukien.
Sairaslomalla, loppuunpalanut sairaanhoitaja. 42 vuotta, omaishoitaja, hometalossa asutaan, kun ei rahaa muuttaa tästä mihinkään, jokunen sisä ja ulkolemmikki ja harrastus pitää elossa. Tunnen itseni noin 102 vuotiaaksi, on tää elämä niin väsyttävää ja tulevaisuus tuo aina vaan uusia ongelmia.
17-vuotias lukiota käyvä nuori
Hyvää viihdettä lukea aikuisten tappeluita
ope 52v, nainen naimisissa, aikuiset skidit
4-kymppinen työssäkäyvä, lapseton nainen. Rentoudun välillä iltaisin palstan parissa, kuten nytkin.
44-vuotias yrittäjä, joka heittää hetkeksi aivot narikkaan palstalla. Elämä on niin ylikuormitettua etten ehdi tai jaksa keskittyä esim telkkariin tai kirjoihin.
Haaveilen vapaa-ajasta tai lomasta. Edellinen vapaapäivä jouluna, seuraava juhannuksena.
Niin, ja enemmän saisin rahaa työttömänä, eli jonkinsortin hullu minun täytyy olla. Toki yritys vasta kaksi vuotta vanha.
30v vakkarityössä käyvä nainen. Ikisinkku. Juuri nyt henkisesti ihan loppu.
Olen 23v nainen, asun ulkomailla. Olen töissä mutta töissä on usein tylsää joten roikun täällä.
29-vuotias neljän lapsen yh. Yliopisto-opinnot tauolla vielä nuorimmaisen vauvavaiheen ajan.
Luen palstaa yksinäisyyteeni, kaikki kaverit ovat yliopistossa, duunissa tai muuten luomassa uraa. Täällä on tietyllä tapaa yhteiskunta pienoiskoossa, tosin kuten tässäkin ketjussa käy ilmi, heitä joilla on aikaa ehkä enemmän.
Ensin etsin vinkkejä lastenkasvatusongelmiin, nykyään seuraan ihan koko palstaa lähinnä iltaisin kun odotan lasten nukahtamista. Harvoin kommentoin.