Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
101/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v opiskelija, avoliitossa. Pääsin juuri koulusta ja nyt teen ruokaa, palstailen hetken ja sitten täytyy aloittaa kouluhommat.

Vierailija
102/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava mt-potilas. Entinen lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattidomina ja varhaisessa keski-iässä. Tällä hetkellä istun kotona ja kohta lähden ulos. 

Vierailija
104/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 46 v., työelämässä asiantuntijatehtävissä. Just nyt pötkötän sohvalla alakouluikäisen tyttäreni kanssa.

Vierailija
105/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen 55-v mies, työtön, kun sairaseläkkeelle ei pääse kuin kuolleena.

Vierailija
106/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias kotirouva. Asun eteläisessä Afrikassa miehen töiden takia. Ihan rehellisesti, odotan vain ajan kulumista. Muutetaan takaisin Eurooppaan heinäkuussa ja saan elämäni takaisin. Jes.

Oot 35-vuotias ja kutsut itseäsi kotirouvaksi😂?

Vierailija
107/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Saatana. Kysyttävää?

Hei Li, miten hurisee?

Vierailija
108/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

61-vuotias nainen, eläkkeellä 40 vuoden työhistorian jälkeen.

Vierailija
109/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias kotiäiti, lapsi nukkuu päikkäreitä niin ehtii palstailla.

Vierailija
110/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55- vuotias nainen,asun Amerikassa.Odottelen työlupaa, silläaikaa hoidan kotia ja harrastan.Miehen työ toi tänne- kiva näyttää teineille maailmaa.

Vierailija
111/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v nainen, opiskelija. Pääsin koulusta tunti sitten, tällä hetkellä pötkötän sängyssä poikaystäväni kanssa ja odotan kalapuikkoja uunista.

Vierailija
112/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias muunsukupuolinen yhden lapsen vanhempi, palaamassa töistä. Työskentelen kaupungin palveluksessa, sosiaalialan työ. Juuri nyt rättiväsynyt olo, kohenee kun pääsen kotiin ja saan huilattua ja syötyä kunnolla.

Vierailija
113/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias luokanopettaja, kolmen lapsen kanssa kotona. Googlasin lapseen liittyen ja päädyin tänne.

Vierailija
114/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias liikunnanopettaja, avoliitossa, ei lapsia. Asun pienessä kaupungissa länsirannikolla. Odottelen ruokaa uunista ja pesen pyykkiä.

Vierailija
115/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias kotirouva. Asun eteläisessä Afrikassa miehen töiden takia. Ihan rehellisesti, odotan vain ajan kulumista. Muutetaan takaisin Eurooppaan heinäkuussa ja saan elämäni takaisin. Jes.

Miten elämä suomalaisnaisella voi olla nykypäivänä noin miehestä kiinni? 

Mikset muuta jo nyt, jos sinulla ei siellä mitään työtä oe? Ja miksi ylipäänsä lähdit?

Enemmän minua nykypäivänä ihmetyttää se, että aviopuolisolla ei saisi olla mitään roolia yhteisessä yrityksessä nimeltä parisuhde/perhe. Ihmetellään jos joku muuttaa miehensä/vaimonsa mukana toiseen maanosaan. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Jos haluat olla rakastamasi ihmisen kanssa, sinun on muutettava. Toinen vaihtoehto on jäädä kotiin ikävöimään. Eiköhän meistä jokainen ehdi niitä töitä kyllästymiseen asti tekemään,vaikka muutaman vuoden aviopuolison  mukana maailmalla kulkisikin. 

Vierailija
116/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias opiskelija, koitin tehdä kouluhommia, mutta eksyinkin tänne. Yritän jatkaa Excelin pyörittämistä.

Vierailija
117/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v, kolmen yh äiti. Teen töitä kotoa käsin ja liian usein hakeudun palstalle kun työt turhauttaa. Olen jo kaksi kertaa tosissani lopettanut täällä käymisen, mutta tänne on vain niin helppoa eksyä lukemaan pari keskukstelua kun on hetki luppoaikaa. Yritin hetken korvata kirjalla, mutta siihen keskittyminen vaatisi oikeasti pidempää hiljaista hetkeä ilman keskeytyksiä, eikä niitä kolmen lapsen kanssa oikeastaan ole...

Toisaalta on palstasta joskus ihan oikeaa hyötyäkin, ja jonkinlaista seuraakin. Negatiiviset asiat jätän huomioimatta ja harvemmin edes osallistun, kunhan peukuttelen kun haluan antaa jonkinlaisen myönteisen tukeni.

Vierailija
118/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, kolkyt ja risat. Teen kokoaikaisesti työtä josta todella pidän. Vietän paljon aikaa ihanan perheeni ja ystäväpiirini kanssa. Sekä koitan käydä treffeillä aina kun sopiva tilaisuus koittaa. Haaveilen matkustelusta ja hyvästä matkaseurasta, mutta siinä samalla opettelen olemaan onnellinen yksinäni.

Vierailija
119/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri shoppailemassa miehen Audilla.

Töitä haeskelen ja aamuisesta haravoin pihan.

N44

Vierailija
120/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen erään pohjoismaisen valtion pääministeri.

Saako arvata? Suomen?

Sori, Islannin. Zero points.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän