Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
Nainen 40 v. Opintovapaalla ja pienten lasten kanssa kotona. Lapset päiväunilla.
Olen 35-vuotias nainen ja työllistän itse itseni kotona. Pitkään aikaan en edes käynyt täällä, mutta eksyin tylsänä hetkenä ja tässä sitä ollaan taas. Parempaakin tekemistä olisi, mutta prokrastinaatio jyllää.
Nainen 33-v, töissä pankissa ja tässä kun ei ole ihmeempää tekemistä niin eksyin taas av:lle.. Toiv. työkaverit ei näe! :D
Isossa-Britanniassa asiantuntijatehtävissä toimiva 49-vuotias nainen, joka huvittuneena lukee aina silloin tällöin palstan keskusteluja. :-)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erään pohjoismaisen valtion pääministeri.
Paska jätkä.
19-vuotias tyttö, vietän tällä hetkellä lukionjälkeistä välivuotta. Olen töissä kaupassa. Tänään vapaapäivä, istun parvekkeella syömässä ruisleipää ja kohta pitäisi jatkaa pääsykokeisiin lukemista.
40- vuotias helsinkiläinen nainen. Asun yksin, ei lapsia eikä parisuhdetta. Ystäviä kuitenkin on, enkä tunne että mitään varsinaisesti puuttuisi. Lapsia ei ole ollut edes tarkoitus saada. Parisuhdetta toivoin vielä nuorempana, mutta kun vuodet vaan kuluu niin asia painuu taka-alalle, enkä usko enää miestä löytäväni. En taida edes haluta sitä enää, kun hyvää elämää elän näinkin ja ainakin saan elää niin kuin itse haluan.
49-vuotias mies, vuokrafirman palveluksessa. Tänään työtön, huomenna töissä. Vaimo töissä vakituisesti. Huumorilla eteenpäin. Ja se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys.
43v. työtön, naimisissa yhden miehen kanssa, kolmen lapsen äiti.
N22, vuokrafirman kautta varastolla töissä. Teen myös freelancerin hommia media-alan firmalle. Vauvalla käyn lukemassa hassuja keskusteluita niiden viihdyttävyyden takia. Elämä on mukavaa yhdessä kumppanin kanssa, mutta tulevaisuuden talousongelmat, tietyn väestön "kansanvaellus" ja maailman rauhattomuus pelottaa.
N27, opiskelija. Rentoudun tässä töiden jälkeen ja kohta kirjat esiin.
28v nainen, avoliitossa, 4 koiraa, itse kuntoutustuella, mies työelämässä. Päivät menee melkein kokonaan netissä ollessa, paitsi että koirien kanssa käyn lenkillä. En jaksa muuta, eikä kiinnosta muu kuin netti ja koirat. Elämä on turhaa kärsimystä, en ymmärrä ihmisiä jotka jaksaa tätä kaikkea paskaa jota kutsutaan elämäksi.
Olen 19-vuotias tyttö ja käyn lukioa. Olen kirjoittanut 2/4 aineista, eli valmistun syksyllä. Tällä hetkellä mulla ei ole menossa kuin pari kurssia, joten luppoaikaa on paljon. Asun kotona ja en tiedä milloin muutan pois. Haluaisin muuttaa jo nyt, mutta se ei olisi järkevää. Olen sinkku ja neitsyt luuseri, jolla ei ole oikein kavereitakaan. En tiedä mitä teen elämälläni ja se ahdistaa.
55 v mies, ylempi toimihenkilö asiantuntijatyössä, juon nyt ip-kahvia - toimistolla muut neuvotteluissa tai skypettämässä työasioita - klikkailen mieluummin täältä "hauskoja" ja "kiinnostavia" juttuja kuin ip-lehtien nettisivuilta. 3-4 kertaa viikossa AV-palstalla vierailen. Joskus heitän jonkun provokommentin ja päivän lopulla käyn katsomassa, miten reagoitu
nainen, töissä, kahvitauko, ikää 50+
50v sairaanhoitaja. Nyt vapaapäivällä. Tulin juuri koiran kanssa lenkiltä. Syön nyt päiväruokaa ja palstailen samalla. Poika 11v pelaa koneella ja tyttö 14v. makoilee kurkkukipeänä sohvalla. Mies iltavuorossa.
Tervehdys kaikille, olen 29-vuotias työtön nainen. Valmistuin yliopistosta 3 vuotta sitten, enkä ole ilmaisharjoittelujen jälkeen saanut töitä. Asun tällä hetkellä Tampereella. Pitkään jatkunut työttömyys on johtanut sosiaalisten tilanteiden pelkoni pahentumiseen. Vähän masentaa tämä elämä, mutta yritetään jaksaa. Haaveilen, että joskus minulla olisi mies, muutama lapsi ja töitä.
25v nainen. Työtön. Odottelen, että makaronilaatikko vetäytyy. Sitten syön ja lähdetään koiran kanssa ulos.
olen 17v lukiolaistyttö, käytän aivan liian paljon aikaani netissä
27v,opintovapaalla ja tauko luvuissa meneillään :) hyvää vastapainoa opiskelulle tää palsta :D