Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
Tekoälysovelluksen protyyppi. Alan olla kohtalaisen olla kohtalaisen olla kohtalaisen olla kohtalaisen vaikea erotella oikeistaisista ihmisista.
39-v nainen, toimihenkilö, sairaslomalla selailen juuri näitä hauskoja ketjuja :)
46-vuotias kahden kouluikäisen lapsen yksinhuoltajaäiti, joka tekee suurimmaksi osaksi töitä kotona.
Nainen 30v, opiskelija. Tänää etäpäivä ja vähä tylsää just nyt. Pelannu koko aamun ja nyt ootan motivaatiota lähtä kaupassa käymää joka on tossa kadun toisellapuolella. Ei se matka, vaa se tälläys ja suihku ym :-\
27-vuotias työtön naispuolinen luuseri, selaan päivisin ahdistusta välttääkseni nettiä huumespäissäni ja vauvapalsta on jopa lievästi addiktoivaa.
Nainen, opiskelija, 28 vuotta. Lähiopetusta ei ole tänään, joten teen kouluhommia etänä. Nyt pidän lounastaukoa ja palstailen samalla.
28-vuotias opiskelijanainen. Tänään vapaapäivä harjoittelusta ja itsenäistä työskentelyä kotona. Palstailen aikani kuluksi.
Nainen 57v. Ollut kuntouttanut ihmisiä 35vuotta, mutta tällä hetkellä työtön. En tiedä vieläkö tämän ikäisenä pääsen töihin? En tykkää yhtään, että juutun tänne AV-palstalle, kun muutakin tekemistä olisi. Onneksi koira vie ulos useamman kerran päivässä :)
55-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta, asiantuntija-ammatissa (jossa lähes koko ajan on joka tapauksessa netti auki yhdessä ikkunassa).
18-vuotias lukiolainen hyppytunnilla.
50-vuotias akateeminen mies aloittelemassa ruokatunnin jälkeistä työntekoa. Jollain linkillä puolivahingossa päädyin tänne. Nyt on aika palata ajatuksissa takaisin työkuvioihin.
Olen 35-vuotias kotirouva. Asun eteläisessä Afrikassa miehen töiden takia. Ihan rehellisesti, odotan vain ajan kulumista. Muutetaan takaisin Eurooppaan heinäkuussa ja saan elämäni takaisin. Jes.
Minä olen erään pohjoismaisen valtion pääministeri.
31 vuotias valokuvaaja. Kävin heittämässä keikan aamupäivällä ja nyt syön kotona lounasta, ennen kuin jatkan töitäni koneella.
työkuviot kirjoitti:
50-vuotias akateeminen mies aloittelemassa ruokatunnin jälkeistä työntekoa. Jollain linkillä puolivahingossa päädyin tänne. Nyt on aika palata ajatuksissa takaisin työkuvioihin.
Tätä en usko!
Jos jollain linkillä puolivahingossa (mikse vain vahingossa) päätyy jollekin palstalle vieläpä kesken työpäivän, niin lähteekö sitä kirjoittelemaan yhtään mitään?
Ei tarkoita kuitenkaan minun uskonpuutteeni sitä, etteikö voisi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias kotirouva. Asun eteläisessä Afrikassa miehen töiden takia. Ihan rehellisesti, odotan vain ajan kulumista. Muutetaan takaisin Eurooppaan heinäkuussa ja saan elämäni takaisin. Jes.
Miten elämä suomalaisnaisella voi olla nykypäivänä noin miehestä kiinni?
Mikset muuta jo nyt, jos sinulla ei siellä mitään työtä oe? Ja miksi ylipäänsä lähdit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämä suomalaisnaisella voi olla nykypäivänä noin miehestä kiinni?
Mikset muuta jo nyt, jos sinulla ei siellä mitään työtä oe? Ja miksi ylipäänsä lähdit?
Töitä en kaipaa pätkääkään. Lähinnä kaupunkielämää.
Lähdin sen takia, koska halusin ja yhdessä niin päätettiin. Haluan olla mieheni kanssa. En eri mantereilla. Myös halu nähdä itselle vierasta maailmankolkkaa oli vahva. Ja edelleen on. Tuskin seuraavassakaan asuinmaassa koko loppuelämää vietetään. Afrikkaan tai Lähi-itään ei enää lähdetä.
23-vuotias opiskelijanainen sairaslomalla. Tulin juuri terapiasta ja makaan lattialla kissan kanssa. Tällasta.
62-vuotias nainen E-Suomesta parhaillaan talvilomalla. Odottelen palstaillen, että kello tulisi 15, jotta pääsisin vihdoin vaihdattamaan kesärenkaat autoon.
46- vuotias mies. Elinkeinonharjoittaja.
Kotona hoitamassa vatsataudin kourissa olevia lapsia ja siinä sivussa hieman työasioita.