Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
31v nainen, kotiäiti. Vauva nukkuu tuossa vieressä, mua ei nukuta.
Ai paitsi totta, pitäis nukkua kans, mutta tää ja iltamoska on kivempaa.
M46V. Lentokentällä konetta odottelen.
39 vuotias elämäntaiteilija. Aamutoimet on vielä vähän kesken mutta pian alkaa työpäivä ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Minä oon Kiinan keisari, joka oottelee edelleenkin audienssia Paavo Lipposen puheille kun sanoi että ei jouda nyt kanssani jutustelemaan. Kirjottelen sitten odotellessa juttui tänne, ehkä se Paavo viel ehtis Kiinan keisariakin kumartamaan.
Olen 17-vuotias lukiolainen ja olen yhteiskuntaopin tunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias kotirouva. Asun eteläisessä Afrikassa miehen töiden takia. Ihan rehellisesti, odotan vain ajan kulumista. Muutetaan takaisin Eurooppaan heinäkuussa ja saan elämäni takaisin. Jes.
Miten elämä suomalaisnaisella voi olla nykypäivänä noin miehestä kiinni?
Mikset muuta jo nyt, jos sinulla ei siellä mitään työtä oe? Ja miksi ylipäänsä lähdit?
Töitä en kaipaa pätkääkään. Lähinnä kaupunkielämää.
Lähdin sen takia, koska halusin ja yhdessä niin päätettiin. Haluan olla mieheni kanssa. En eri mantereilla. Myös halu nähdä itselle vierasta maailmankolkkaa oli vahva. Ja edelleen on. Tuskin seuraavassakaan asuinmaassa koko loppuelämää vietetään. Afrikkaan tai Lähi-itään ei enää lähdetä.
Tsemppiä! Elät unelma elämää :D katkerat ei ymmärrä, että se ei ole riippuvuus miehestä vaan mahdollisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe tarpeelliseksi kertoa sitä täällä.
Näitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi ei vain skippaa aloitusta, vaan pakko on tulla kertomaan, ettei önnönnööö kerrokaan sitä, mitä kysyttiin.
Ole ymmärtämättä.
Jotkut äänestävät tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias kotirouva. Asun eteläisessä Afrikassa miehen töiden takia. Ihan rehellisesti, odotan vain ajan kulumista. Muutetaan takaisin Eurooppaan heinäkuussa ja saan elämäni takaisin. Jes.
Miten elämä suomalaisnaisella voi olla nykypäivänä noin miehestä kiinni?
Mikset muuta jo nyt, jos sinulla ei siellä mitään työtä oe? Ja miksi ylipäänsä lähdit?
Juuri tällaisten inttäjätivaajien takia minä en kerro mitään todellista itsestäni tällä palstalla.
42v johtaja-asemassa oleva lapseton nainen. Vapaaehtoisesti lapsettomassa parisuhteessa. Asumme Espoossa mutta olemme kotoisin Pohjanmaan ruotsinkieliseltä seudulta.
Palstailen kahvitunnilla parhaillaan. Tulin katsomaan taas pitkästä aikaa sattuisiko täällä olemaan huumoripostauksia joille saisi nauraa vedet silmissä. Sellaisia valitettavasti nykyään harvemmin tulee vastaan, lähes kaikki postaukset ovat jotain valitusta, tai valituksen valitusta.
Minne ne huumorintajuisimmat hyvät kirjoittajat ovat täältä menneet?
Luen siis huomattavasti enemmän AV:tä kuin kommentoin. Noin kahta tuhatta luettua postausta kohti postaan ehkä yhden vastauksen.
Olen 345v alien, melmacilta tullut maahan. Alf on muuten isäni pikkuserkun kummin kaima.
Ihmettelen tässä maapallon ja suomen meininkiä..täällä oululaisessa kaupungin kolhoosissa.
Töihin ei meikäläistä oteta, joten työttömänä tässä päiväkaljaa ryystän ja palstailen eri sivuilla.
19-vuotias oikeustieteen opiskelija. Tenttiin pitäis lukea.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erään pohjoismaisen valtion pääministeri.
Saako arvata? Suomen?
Olen 25v nainen, asun ulkomailla ja olen hyvässä työssä todella isossa ja tunnetussa firmassa. Olen todella onnellinen, asun ihanassa suurkaupungissa unelmieni miehen kanssa ja kaikki tuntuu sujuvan.
Vielä muutama vuosi sitten ja siitä taaksepäin olin todella hukassa, onneton ja melkein syrjäytynyt. Askel kerrallaan aloin tehdä fiksumpia valintoja ja astumaan enemmän ulos comfort zoneltani. Ehkä tämä antaa edes hiukan toivoa jollekin toiselle hukassa olevalle, elämän suunta voi muuttua nopeastikin :)
39-vuotias nainen, perheenäiti, työssä omassa yrityksessä. Tauolla tsekkaan iltapäivälehdet ja av-palstan. Parempaakin varmaan vois tehdä, mutta tästä tullut tapa.
Lukion kakkonen, menossa bussilla kotiin
Nainen, 47, jolla on hyvin ansaittu vapaapäivä.
Ihan sama mikä on ammattini, asuinpaikkani tai lapsieni määrä, koska ei ketään kiinnosta se enempää kuin ylle kirjoittamani.
50+ työssäkäyvä nainen. Tämä on pelottavan addiktoivaa luettavaa.
27-v diplomityöntekijä, kahvitauolla töissä paperitehtaalla