Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä yö taas... :(

Vierailija
23.04.2006 |

Heräsin siihen kun joku kuiskii korvaani, en näe ketään. Kuulin lasten ja ihmisten puhetta jostain kaukaa vaikka asumme omakotitalossa jossa vallitsee täydellinen rauha ja hiljaisuus. Se ei pelottanut taaskaan, mutta aamulla oli kova ahdistus. En muista mitä nämä ihmiset puhuivat tai mitä minun korvaani kuiskittiin. Tunsin taas myös painoa peittoni päällä, joku hiljaa veti sitä päältäni. Sänky tärähteli jonkun kerran, mieheni ei herännyt silti. Mitään en nähnyt ainostaan kuulin ja tunsin.

Mitähän tässä tekisi asian suhteen? Miten tämän saa loppumaan? Nämä asiat seuraa asunnosta toiseen vaikka kuinka muutamme.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain, jos kyse on tosi pahoista räyhänhengistä tms.

Mutta tässä tapauksessa on selkeästi joku tavallinen ihminen, joka on fyysisen kuolemansa jälkeen jäänyt haahuilemaan tänne, eikä ole päässyt tuonpuoleiseen.

Pääsyn tuonpuoleiseen on estänyt esim. juuri se tärkeän asian loppuunkäsittelemättömyys, johon hän nyt pyytää ap:lta apua. Asia voi olla esim. joku varoitus, tai halu sanoa jotain, esim. pyytää anteeksi.

Tai sitten se voi olla vaan pyyntö auttamaan pääsyssä tuonpuoleiseen.. Tällöin hämmentynyt henki ei tiedä mitä hänelle on tapahtunut, vaan kummastelee oloaan maailmassa. Kehoitus siirtymiseen yleensä riittää.

Joskus henget eivät halua siirtyä, vaan lähinnä pyytävät " lupaa" saada asua ja elää jonkun seurana, esim tässä tapauksessa ap:n. Tällöin riittää, kun sanoo että " saat olla kanssani, mutta sovitaan, että sinä et häiritse minua, enkä minä sinua. (ja lisäksi voit pyytää, ettei ota sinuun enää yhteyttä, vaan pysyy huomaamattomana)"

Kehoitan sinua vaan neuvottelemaan ja ottamaan selvää mitä sinulta halutaan.

Älä pelkää, jos henki olisi paha, jo tunnelma olisi ahdistava.

t. se, joka itsekin kokee näitä asioita.. aikaisempaa numeroani en muista

Vierailija
22/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuiskailijalta kuka hän on. Kysy kenen puhe kuuluu. Kysy minne hän vie peittoasi.

Nämä ovat omia ajatuksiasi, ei niitä tarvitse pelätä. Ihmiset ajattelevat ja kuvittelevat, kokevatkin kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan muista aamulla mitä he sanovat. Sängyn tärinä on todella ahdistavaa, tätä olen kokenut nyt 3vuoden ajan. Mieheni ei siihen herää, mutta usein sanon hänelle että tunnetko tuon, sillon hän herää mutta ei unenpöpperössä tajua mitä minä selitän.

Vierailija
24/62 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, mummo...? Usein tämmöiset näkemisen/kokemisentaidot periytyy.

Vierailija
25/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson taakseni oliko se mieheni vai kuka. Ketään ei kumminkaan näy. Näitä asioita on niin paljon. voin vaan sanoa että unta ne eivät ole, eikä mitään minun päänsisällä tapahtuvia asioita. :/

Vierailija
26/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että lähelläsi on ihminen joka harrastaa saatanan palvontaa tai jotain vastaavaa kuitenkin. Itsellä käynyt vuosia sitten niin. En ymmärtänyt silloin yhtään mistä kysymys. Myöhemmin sitten selvisi, että läheisyydessäni oli tosiaan ihminen joka harrasti saatanan palvontaa. Itse en ole moiseen sekaantunut, enkä sekaannu. Ja pelkään jo pelkkää ajatustakin. Uskon siis saatanan olevan olemassa ja Jumalan ja haluan olla mieluummin sillä hyvällä puolella, vaikka en mikään himo uskovainen olekkaan tai ravaa kirkossa.

Sinuna käskisin tuon " ilmestyksen" lähteä heti pois luotasi. Voit sanoa suoraan sille että häivy. Voit vaikka lisätä jos Jumalaan uskot, että olet hänen puolellaan.

Juu, juu, tiedän! Kuulostaa hullulle, mutta kuulustakoon!

Näistä asioista on hirveen vaikea puhua julkisesti, koska ihmiset pelkäävät koko puheenaihetta ja haluavat kieltää tuommoiset ajatukset mielestään.

Vierailija
27/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mummini näkee unia, enneunia ja osaa varoittaa tai tietää etukäteen että jotain tapahtuu ja on tapahtunut.

minä aloin tätä ketjua lukiessa ajatella että hitsiläinen, minä olen viimeaikoina alkanut myöskin kuulla ääniä, lasten ääniä.

vaikka on ihan hiljaista. olen hereillä.

ihan omituista, olen ajatellut että olen vain väsynyt tai jotain.

Mistähän tuo johtuu?

Vierailija
28/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kärsinyt unettomuudesta, nukutko liian vähän tai huonosti. Käytätkö jotain masennuslääkitystä? Nuo kuvaamasi asiat ovat vain ns. hallusinaatioita, jotka tulevat esiin unitilaan vaipuessa tai unesta herätessä. Pitkäaikainen uupumus, väsymys, masennus ja jotkut lääkitykset voivat aiheuttaa tuollaista. Toisilla se liittyy vaan tuohon uniprosessiin sinänsä, niinkuin ehkä sinullakin jos sitä on ollut lapsesta asti. Jos asia kovin häiritsee ota yhteyttä psykologiin. Hänellä voi olal jostain rentoutuskeinoja tms. mikä auttaa. Tässä ei siis ole mitään yliluonnollista.

Vierailija
29/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni on sanottava että olet väärässä. Varmasti kyllä joillain onkin halluja mutta ei tosiaankaan kaikilla. Olet juuri niitä ihmisiä, jotka pelkäävät kaikkea yliluonnollista niin paljon, että kieltävät semmoisia asioita olevan olemassakaan.

Meitä ihmisiä on moneksi ja toisilla on kykyjä ja toisilla ei

Vierailija
30/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinko jossain kohtaa että kaikilla olisi hallusinaatioita joita univaiheet voivat aiheuttaa. En sanonut. Jotkut ovat alttiita niille eivät kaikki. Minä itse myös olen niitä kokenut.

Vierailija
31/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan varmasti on!

Vierailija
32/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25. En ole koskaan kokeillut spiritismiä ja en tunne ketään kuka olisi myöskään tätä kokeillut. Ympärilläni olevat ihmiset eivät ole yhtään sen tyylisiä että jotain tuollaista kokeilisivat. En myöskään tunne yhtäkään uskovaista yms. Ystäväni ja sukuni on aika tälläistä " jalat maassa" kansaa jotka uskovat vain kaikkeen siihen mitä näkevät!

Olen sanonut monesti ääneen että: jättäkää minut rauhaan jne. Mutta minua usein alkaa koko asia sitten naurattamaan kun se tuntuu niin " hullulta" puhua jollekkin josta ei tiedä mitään ja puhua tavallaan itsekseen...

Vierailija:

Olen melko varma että lähelläsi on ihminen joka harrastaa saatanan palvontaa tai jotain vastaavaa kuitenkin. Itsellä käynyt vuosia sitten niin. En ymmärtänyt silloin yhtään mistä kysymys. Myöhemmin sitten selvisi, että läheisyydessäni oli tosiaan ihminen joka harrasti saatanan palvontaa. Itse en ole moiseen sekaantunut, enkä sekaannu. Ja pelkään jo pelkkää ajatustakin. Uskon siis saatanan olevan olemassa ja Jumalan ja haluan olla mieluummin sillä hyvällä puolella, vaikka en mikään himo uskovainen olekkaan tai ravaa kirkossa.

Sinuna käskisin tuon " ilmestyksen" lähteä heti pois luotasi. Voit sanoa suoraan sille että häivy. Voit vaikka lisätä jos Jumalaan uskot, että olet hänen puolellaan.

Juu, juu, tiedän! Kuulostaa hullulle, mutta kuulustakoon!

Näistä asioista on hirveen vaikea puhua julkisesti, koska ihmiset pelkäävät koko puheenaihetta ja haluavat kieltää tuommoiset ajatukset mielestään.

Vierailija
33/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään lääkkeitä. 4vuotta sitten söin hetken masennuslääkkeitä, mutta lopetin ne pian koska ne eivät minuun mitenkään vaikuttanut.

Joten minulla ei siis ole uupumusta, ei väsymystä, ei masennusta jne. Elän hyvin terveellisesti ja olen hyvinkin onnellinen ihminen. Nämä asiat ovat ainut huoli minun elämässäni.. Tai tälläinen häiriötekijä. Nukun hyvin syvää unta ja olen pirteä, mutta ehkä n. kerran kuussa minulla on yö jolloin olen levoton ja en oikein nuku kun pelottaa. Tämänkin univajeen saan sitten nukuttua päivällä pois. ap

Vierailija:

oletko kärsinyt unettomuudesta, nukutko liian vähän tai huonosti. Käytätkö jotain masennuslääkitystä? Nuo kuvaamasi asiat ovat vain ns. hallusinaatioita, jotka tulevat esiin unitilaan vaipuessa tai unesta herätessä. Pitkäaikainen uupumus, väsymys, masennus ja jotkut lääkitykset voivat aiheuttaa tuollaista. Toisilla se liittyy vaan tuohon uniprosessiin sinänsä, niinkuin ehkä sinullakin jos sitä on ollut lapsesta asti. Jos asia kovin häiritsee ota yhteyttä psykologiin. Hänellä voi olal jostain rentoutuskeinoja tms. mikä auttaa. Tässä ei siis ole mitään yliluonnollista.

Vierailija
34/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asia mikä pidetään hyvin piilossa ja siitä ei ulkopuolisille puhuta. En olisi itsekkään uskonut sitten millään! Siihen ei liity mitenkään toisen ihmisen järkevyys tai että on jalat maassa tyyppi. Saatanan palvontaa harrastava ihminen voi olla hyvinkin fiksu, pärjäävä ja kaikinpuolin mukava ihminen.

Vierailija
35/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyky vastaanottaa viestejä edesmenneiltä ihmisiltä. Se tie on pitkä ja vaikea, mutta arvokas ja opettavainen. Onnea sinulle.

Vierailija
36/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan olen ystävänikin tuntenut ja ihan lapsesta saakka joten kyllä sitä toisen jo tuntee kuin omat taskusta. :) Eivät usko jumalaan, eivät saatanaan. Uskovat vaan itse elämään. :) ap

Vierailija
37/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan että tämä loppuisi! Tossa olikin jonkun aikaa ettei mitään tapahtunut, mutta nyt on ollut taas levotonta. :/ ap

Vierailija
38/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti... liittyykä mitenkään elmäntilanteisiisi?

Vierailija
39/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tilanteet on muuttuneet iän mukana. On ollut hyviä ja huonoja aikoja, mutta nämä erikoiset tapahtumat ovat seuranneet mukana koko elämän. Nyt jostain syystä lasten syntymän jälkeen nämä tapahtumat ovat vahvistuneet/lisääntyneet. ap

Vierailija
40/62 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neeseen ja öiseen aikaan, niitä on päivisinkin! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi