Järkyttävä yö taas... :(
Heräsin siihen kun joku kuiskii korvaani, en näe ketään. Kuulin lasten ja ihmisten puhetta jostain kaukaa vaikka asumme omakotitalossa jossa vallitsee täydellinen rauha ja hiljaisuus. Se ei pelottanut taaskaan, mutta aamulla oli kova ahdistus. En muista mitä nämä ihmiset puhuivat tai mitä minun korvaani kuiskittiin. Tunsin taas myös painoa peittoni päällä, joku hiljaa veti sitä päältäni. Sänky tärähteli jonkun kerran, mieheni ei herännyt silti. Mitään en nähnyt ainostaan kuulin ja tunsin.
Mitähän tässä tekisi asian suhteen? Miten tämän saa loppumaan? Nämä asiat seuraa asunnosta toiseen vaikka kuinka muutamme.
Kommentit (62)
Hän näki, että Sinulla on kyky joka on kehittymässä. Sinuna kävisin nyt uudestaan ennustajalla, saisit varmuutta asiaan. Älä vastustele kykyä, se on lahja ja annettu sinulle jotakin tarkoitusta varten.
Mummoni näkee enneunia jonkun verran.
Niin siitä ennustajasta. Se siis ennusti kyllä kaikki minulle oikein. Sanoi lopuksi minulle että näkee että olen hyvin herkkä ihminen ja minun tulisi osata olla vastaanottavampi. Näki minussa valon? Sanoi että joskus ymmärrän. Siitä on vuosia ja vuosia kun olen käynyt, en sillon ajatellut tuota asiaa sen enempää. Ja en kyllä vieläkään ymmärrä mitä hän sillä tarkoitti. ap