Huvittavaa katsella millaisia halpamarkettimatkalaukkuja ihmiset raahaa lentokentällä. Eikö hävetä?
Eikö kannattaisi ostaa kerralla kunnon laukut eikä mitään prismaroinaa? Tai jotain American Touristeria...
Jos ei ole varaa niin voisi jättää matkustamisen vähän vähemmälle.
Tällaiset ihmiset vievät huonoa suomikuvaa maailmalle.
Eikö ihmisiä hävetä yhtään? Halvat matkalaukut antaa köyhän ja mauttoman kuvan ihmisestä.
Tulee mieleen että kyseisellä henkilöllä on pakko olla myös tatuointi.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tarvitsisisin hyvan cabiini laukun. Haluan sen olevan reppu. Helpompi jatkaa matkaa lennon jalkeen.
4 reppua olen tuhonnut 3 vuodessa.
Vaatimuksena on 18" lapparin pitaa mahtua ja jokseenkin sateenpitava.Minulla on 15 vuotta ja varmaan tuhansia matkapäiviä palvellut Targus läppärireppu. Nykyään ostaisin samsoniten paradiver sarjan repun.
Hei samis! Niin mullakin on. Olen aina ajatellut, että se ei voi olla "liian iso", koska se on pehmeä ja painuu kasaan. Se on helppo tunkea penkin alle ja sinne sopii vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tarvitsisisin hyvan cabiini laukun. Haluan sen olevan reppu. Helpompi jatkaa matkaa lennon jalkeen.
Vaatimuksena on 18" lapparin pitaa mahtua ja jokseenkin sateenpitava.Minulla on 15 vuotta ja varmaan tuhansia matkapäiviä palvellut Targus läppärireppu. Nykyään ostaisin samsoniten paradiver sarjan repun.
Liian iso 55cm. Monilla lentoyhtioilla matkustamolaukun koko rajoitettu 20cm x 30cm x 20cm.
Tuo oli 55cm.Muutenkin jatkan matkaa moottoripyoralla kotimaassani
Oletko nyt ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian iso 55cm. Monilla lentoyhtioilla matkustamolaukun koko rajoitettu 20cm x 30cm x 20cm.
Muistin vaarin. Vain rayan air on mennyt tuohon kokoon. Muilla 55cm x40xm x 20cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin listalta yhden lentoyhtiön..
Varakas kirjoitti:
Eikö kannattaisi ostaa kerralla kunnon laukut eikä mitään prismaroinaa? Tai jotain American Touristeria...
Jos ei ole varaa niin voisi jättää matkustamisen vähän vähemmälle.Tällaiset ihmiset vievät huonoa suomikuvaa maailmalle.
Eikö ihmisiä hävetä yhtään? Halvat matkalaukut antaa köyhän ja mauttoman kuvan ihmisestä.
Ongelma on sillä joka muita häpeää. Eli sinulla. Tervemenoa!
Minulla on uudehkot kovakuoriset matkalaukut, yksi merkkituote mutta niihin ei mahdu mitään ja isommat ovat melko painaviakin. Nyt tarkoituksena ostaa kohteesta suurempi, kevyt ja pehmeä laukku tyylikkydestä välittämättä koska se on käytännöllisempi ja sinne mahtuu enemmän tavaraa.
Varakas kirjoitti:
Jos ei ole varaa niin voisi jättää matkustamisen vähän vähemmälle.Tällaiset ihmiset vievät huonoa suomikuvaa maailmalle.
Ei yhtään hävetä. olen ylpeästi köyhä.Mul on muuta omaisuutta,kuin vaivanen matkalaukku.
Kerran Helsingistä Zürichiin matkusti rouva, joka oli kauttaaltaan burberryä. Laukut, hame, jakku, paita, päällystakki, huivi, hattu... Lemmikkikoiran kantokassit ja koiran asusteet.
Mies ei ollut burberrymies mutta ilme oli aika kyllästyneen oloinen.
Ne Tokmannin tai HalpaHallin muoviset Muumi-matkalaukut on aivan vtun rumia. Ja näitä näkee aikuisilla naisilla. Varmaan hajoavat jo pienestä iskusta...
Aloitus oli provo, mutta sanonpahan kuitenkin mielipiteeni kun on kiva keskustelu virinnyt... Ostan aina halvan kangasmatkalaukun sen takia, että laukku on usein ruumassa ja kokee kaikki lastaukset ja heittelyt tms.. Ei todellakaan houkuttele ensin panostaa kalliiseen laukkuun ja sitten erikseen tapella korvauksista lentoyhtiöltä tai matkavakuutukselta rikkoutuneesta laukusta. Paaljon helpompaa on ostaa uusi 40 e laukku cittarista tai tokmannilta, joka kestää taas seuraavat 8 vuotta.
Huvittaa tuo myös tuon huonon Suomi-kuvan vienti maailmalle, kun monta kertaa ulkomailla olen nähnyt, kuinka ihmisillä on vaikka mitä pahvilaatikko, ikea-kassi tai jätesäkkiviritelmää käytössä. Ihme että lentoyhtiöt suostuu edes ottamaan niitä ruumaan vastaan.
Rimowa oli aikaisemmin hyvä, koska laukuissa oli vain kaksi hyvää pyörää, nykyisin saa vain nelipyöräversioita jotka sopii lähinnä esittelyyn lentokentällä, ei kunnon matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettää, mutta ei kauaa koska seuraava laukku tulee olemaan aito Rimowa.
Miksi ihmeessä, jos vanhakin käyttökelpoinen. Sitäpaitsi yhden Rimowan hinnalla pääsee vaikka viikoksi Kanarialle.
Tuo oli 55cm.
Muutenkin jatkan matkaa moottoripyoralla kotimaassani