Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa katsella millaisia halpamarkettimatkalaukkuja ihmiset raahaa lentokentällä. Eikö hävetä?

Varakas
22.04.2018 |

Eikö kannattaisi ostaa kerralla kunnon laukut eikä mitään prismaroinaa? Tai jotain American Touristeria...
Jos ei ole varaa niin voisi jättää matkustamisen vähän vähemmälle.

Tällaiset ihmiset vievät huonoa suomikuvaa maailmalle.

Eikö ihmisiä hävetä yhtään? Halvat matkalaukut antaa köyhän ja mauttoman kuvan ihmisestä.
Tulee mieleen että kyseisellä henkilöllä on pakko olla myös tatuointi.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää vain se, miten paljon vastauksia näin nolo trolli on saanut.

Vierailija
62/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää vain se, miten paljon vastauksia näin nolo trolli on saanut.

Nostit kuitenkin kun oli tippunut unohdusta kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä, ei sitten yhtään , ei pätkän vertaa.

Ostan aina halvimman matkalaukun.

Eli ostat joka matkaa varten uuden? Kannattaako?

Vierailija
64/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan Paljon. Viime vuonna toista sataa lentoa.

Yleensa ei ole matkalaukkua mukana, mutta jos on se on keltainen Samsonite, Ostettu 1997.

En todellakaan valita on ruma vai ei. Valitsen aina mukaan keltaisen vaikka meilla on myos musta hillitympi.

Keltainen erottuu muista varsin kaukaa :)

Vierailija
65/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan Paljon. Viime vuonna toista sataa lentoa.

Yleensa ei ole matkalaukkua mukana, mutta jos on se on keltainen Samsonite, Ostettu 1997.

En todellakaan valita on ruma vai ei. Valitsen aina mukaan keltaisen vaikka meilla on myos musta hillitympi.

Keltainen erottuu muista varsin kaukaa :)

Tästä näkee että laatu kestää. Ei mikään markettilaukku.

Vierailija
66/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse reissaan paljon, ja mukanani on jo vuosia kulkenut verkkokauppa.comista ostettu 40 euron kevyt käsimatkatavarakokoinen matkalaukku. Hyvin on kestänyt lukemattomat reissut ja yhden hukkumisenkin (kun joutui täyden koneen takia ruumaan), kulkee sujuvasti pyörillään ja on ihan kivan näköinenkin. Kyllä mä laitan ne laukkurahat mieluummin vaikka sitten parempaan hotelliin ja suoriin lentoihin ja vaikka uusiin matkoihin, ei mitään järkeä maksaa tavaroita ympäröivästä muovista satoja euroja. 

Ja jos aloittaja viittaa tässä hyvillä matkalaukuilla joihin tuhansien eurojen Vuittoneihin, niin enpä kyllä näe sellaisen hankkimisella mitään muuta tarkoitusta, kuin jonkun kuvitteellisen oman statuksen nostattamisen. 

Vierailija
67/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hävetä? En ole köyhä, eikä minulla ole tatuointeja. Häpeäisin, jos maksaisin pelkästä merkistä.

Vierailija
68/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse reissaan paljon, ja mukanani on jo vuosia kulkenut verkkokauppa.comista ostettu 40 euron kevyt käsimatkatavarakokoinen matkalaukku. Hyvin on kestänyt lukemattomat reissut ja yhden hukkumisenkin (kun joutui täyden koneen takia ruumaan), kulkee sujuvasti pyörillään ja on ihan kivan näköinenkin. Kyllä mä laitan ne laukkurahat mieluummin vaikka sitten parempaan hotelliin ja suoriin lentoihin ja vaikka uusiin matkoihin, ei mitään järkeä maksaa tavaroita ympäröivästä muovista satoja euroja. 

Ja jos aloittaja viittaa tässä hyvillä matkalaukuilla joihin tuhansien eurojen Vuittoneihin, niin enpä kyllä näe sellaisen hankkimisella mitään muuta tarkoitusta, kuin jonkun kuvitteellisen oman statuksen nostattamisen. 

Eihän Vuitton osaa tehdä hyviä matkalaukkuja. Niitä tekee ihan muut.

Vierailija
69/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta ihan hauskaa tällaiseen on vastailla.

Vierailija
70/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Seuraava provo kiitos.

Vierailija
71/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä matkalla merkkilaukkuja, vaikka rahaa on varmasti enemmän kuin aloittajalla. Syy on hyvin yksinkertainen. En kiinnosta taskuvarkaita tai muita rahojeni perässä olevia scammereita. Pukeudun yksinkertaisesti ja jopa tylsästi. Korut, asustekoruja lukuunottamatta jätän myös pois reissusta. T. 100+ matkapäivää vuodessa.

Vierailija
72/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa että oon kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla vaikka yleensä ei pahemmin kiinnosta muiden ihmisten valinnat.

Helsingin kentällä näkee todella paljon marketista ostettuja kukkakuosisia tai aniliininpunaisia suurilla vetskareilla ja kovaa ääntä pitävillä laukuilla varustettuja matkustajia.

Ymmärrän että niille jotka matkustavat harvoin ei ole järkeä ostaa tonnin laukkua. Mutta jos laukkua käyttää harvoin ja parhaassa tapauksessa se kulkee sukupolvelta toiselle niin eikö juuri silloin olisi viisasta ostaa laadukas laukku ajattomalla kuosilla?

Vierailija
73/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ostaisivat varmaan samanlaisia kuin ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset, mutta suomalaisilla ei ole varaa parempaan, koska suomalaisilla on huomattavasti heikompi ostovoima. Merkillä ei väliä, kunhan olisi hyvää laatua.

Vierailija
74/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ap nolo. Halpa matkalaukku on täysin ok. Mikä ap:ta vaivaa? Missä muissa asioissa on tällaisia ongelmia?

Vierailija
75/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsonitella on nykyään kevyitäkin cabin size laukkuja. Mulla on yksi sellainen, se on oikein hyvä, eikä se maksanutkaan kuin jonkun vähän päälle satasen tai jotain. Sit mulla on isän vanha migant, maksanut ehkä noin 50 euroa sekin ajaa asiansa ihan ok, vaikka on vähän painavampi. Oma samanlainen hajosi kyllä pisn vtoketjusta, eli ilmeiseeti niissä on vähän maanantaikappaleita joukossa. Usein matkustan myös pehmeän kantokassin kanssa, etenkin jos mukana on myös ruumalaukku.

Itselleni tärkeätä on, että matkustamossa oleva laukku ei saa olla kova. Ne on hankalampia saada sopimaan hyllyihin, eikä ne kestä sitä niin hyvin. Ruumassa taas laukun kannsttaa olla kova, ne kestää sitä paremmin, eikä haittaa niin vaikka kastuisivat kuljetuksissa.

Vierailija
76/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ison ruumaan menevän matkalaukun pitöisi maksaa, jotta uskaltaisi pärstäänsä lentokentällä näyttää? 200, 300 vai 400 euroa? Jostain syystä en itse välitä muitten matkatavaroista mitään vaan yritän pitää huolen onistani. On siis ihmisiä, jotka tutkivat toisten matkalaukkujen merkkejä?! Hulluutta on monenlaista.

Vierailija
77/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksa kattella toisten laukkuja, mä oon menossa lomalle. Yks hailee, kummoset laukut porukoilla on.

Vierailija
78/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsisisin hyvan cabiini laukun. Haluan sen olevan reppu. Helpompi jatkaa matkaa lennon jalkeen.

4 reppua olen tuhonnut 3 vuodessa.

Vaatimuksena on 18" lapparin pitaa mahtua ja  jokseenkin sateenpitava.

Vierailija
79/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Mulla on Ihan siistit peruskamat.

En koskaan kiinnitä huomiota muiden laukkuihin.

Paitsi, ulkomailla pistää silmään Marimekkolaukut. Mutta hyvällä tavalla. Tykkään itsekin Marimekon tuotteista.

Vierailija
80/93 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tarvitsisisin hyvan cabiini laukun. Haluan sen olevan reppu. Helpompi jatkaa matkaa lennon jalkeen.

4 reppua olen tuhonnut 3 vuodessa.

Vaatimuksena on 18" lapparin pitaa mahtua ja  jokseenkin sateenpitava.

Minulla on 15 vuotta ja varmaan tuhansia matkapäiviä palvellut Targus läppärireppu. Nykyään ostaisin samsoniten paradiver sarjan repun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi