Huvittavaa katsella millaisia halpamarkettimatkalaukkuja ihmiset raahaa lentokentällä. Eikö hävetä?
Eikö kannattaisi ostaa kerralla kunnon laukut eikä mitään prismaroinaa? Tai jotain American Touristeria...
Jos ei ole varaa niin voisi jättää matkustamisen vähän vähemmälle.
Tällaiset ihmiset vievät huonoa suomikuvaa maailmalle.
Eikö ihmisiä hävetä yhtään? Halvat matkalaukut antaa köyhän ja mauttoman kuvan ihmisestä.
Tulee mieleen että kyseisellä henkilöllä on pakko olla myös tatuointi.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä ilmeisesti matkustat parempana ihmisenä yksityiskoneella, kun en jaksaisikaan katsella tuollaisia itseäni parempia ihmisiä.
Hyvin on mennyt rinkan tai stadiumin kassin kanssa matkustelu, eikä ole ne tatuoinnitkaan haitanneet. :)
Niin, sinua ei mutta kanssamatkustajia on.
Oikeasti aapeen kaltaisia ihmisiä on.
Erään yrityksen koulutusmatkalla niinkin eksoottisessa kohteessa kuin Tallina, kuulin osastonjohtajan päivittelevän toiselle erään nuoren sihteerin citymarketlaukkua.
On niitä pitänyt itsekin ihmetellä, jos kerran tunnistaa, vaikka ollaan niin hienoa.
Itselleni kertoo kyseisestä arvistelijasta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Golf- ja tenniskentilläkin on säännöt siitä miten pitää pukeutua. Niin pitäisi olla lentokentilläkin.
Lentäminen on sinulle varmaan hyvin harvinainen ja ainutlaatuinen kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen aina ihmetellyt, miten matkalaukkujen hinnoissa on niin suuria eroja ja mitä väliä sillä on, mihin kapsäkkiin kamansa pistää. Olennaista kai on se, että tavarat ovat jossakin, vaikka sitten hello Kitty -matkalaukussa. Mutta enpä nykyään pahemmin matkustelekaan, varsinkaan kera matkalaukun.
Sen huomaa kun matkustaa enemmän. Se kalliimpi kestää yleensä paljon pidempään.
Jaa, mulla on 1995 ostettu 15 dollaria maksanut laukku, jonka kanssa on tullut resuttua ympäri maailmaa. Hyvin on kestänyt, Samsoniten paino oli liikaa, eikä se kyllä kestänytkään...
Jos et matkusta RIMOWA:lla niin sulla ei pitäisi olla oikeutta edes päästä lentokentän ovista sisälle. Piste.
Oma RIMOWA maksoi 800e. Köyhät kyykkyyn.
Samsonite on kestävä, mutta olen laiska ja tungen vähäiset tavarani yleensä vain reppuun. Sillä selviän työmatkasta vaikka viikon kestäisi. Minulla ei ole tarvetta vaihtaa joka päivälle eri asua..
Vierailija kirjoitti:
Jos et matkusta RIMOWA:lla niin sulla ei pitäisi olla oikeutta edes päästä lentokentän ovista sisälle. Piste.
Oma RIMOWA maksoi 800e. Köyhät kyykkyyn.
Meille laatutietoisille on tuskaa katsella taviksia!
Jos teen kerran vuodessa reissun jolle tarvin matkalaukun en viitti ostaa mitään överihintasta (vaikkakin kestävää ja laadukasta) brändilaukkua. Ostin reilu 10v sitten ihan laukkuliikkeestä edullisen laukun ja on noilla mun käyttömäärillä viä ihan priima kunnossa. Jos reissaisin enemmän, niin sit varmaan investoisin laukkuunkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos teen kerran vuodessa reissun jolle tarvin matkalaukun en viitti ostaa mitään överihintasta (vaikkakin kestävää ja laadukasta) brändilaukkua. Ostin reilu 10v sitten ihan laukkuliikkeestä edullisen laukun ja on noilla mun käyttömäärillä viä ihan priima kunnossa. Jos reissaisin enemmän, niin sit varmaan investoisin laukkuunkin enemmän.
Tämä on hyvä syy omistaa halpa laukku!
Lentokentillä on paljon kiinnostavampaa tekemistä kuin katsella toisten laukkuja.
Ei minun tarvitse laukkuani hävetä, koska sinä häpeät puolestani ja saan keskittyä muuhun kivaan.
Aloittaa kuulostaa ihan Au Pair -Janelta tai AP-Vanessalta. Vähintään sielunsisko heille...aaaaaargggggghhhhhh
Ei hävetä. En ole kyllä lähes kymmeneen vuoteen ulkomailla käynytkään, eikä ole mitään hinkuakaan.
Ap on luuhannut Prismassa ahkerasti, kun tunnistaa marketin laukkuvalikoimat niin hyvin.
Thaimaan ja Malagan reissaajilla on reissuunsa sopivat varusteet. Kyllä varmaan Jari Sillanpäällä oli kuitenkin pulveria varten erikoislaukku.
En yhdistä omaa arvoani materiaan kuten sinä ap teet.
Ystäväpariskunta on todella varakas, mutta heillä on ihan älyttömän rumat ja halvan näköiset matkalaukut. Siinä kai se juju onkin.
Varakas kirjoitti:
Eikö kannattaisi ostaa kerralla kunnon laukut eikä mitään prismaroinaa? Tai jotain American Touristeria...
Jos ei ole varaa niin voisi jättää matkustamisen vähän vähemmälle.Tällaiset ihmiset vievät huonoa suomikuvaa maailmalle.
Eikö ihmisiä hävetä yhtään? Halvat matkalaukut antaa köyhän ja mauttoman kuvan ihmisestä.
Tulee mieleen että kyseisellä henkilöllä on pakko olla myös tatuointi.
Mua ei kiinnosta mitä jengi ajattelee mun matkakamppeistani kun tuolla menen. Pääasiassa että mulla on määränpäässä vaihtokamat ja kengät mukana.
Ei hävetä, ei sitten yhtään , ei pätkän vertaa.
Ostan aina halvimman matkalaukun.
Cat kirjoitti:
Lentokentillä on paljon kiinnostavampaa tekemistä kuin katsella toisten laukkuja.
Ei minun tarvitse laukkuani hävetä, koska sinä häpeät puolestani ja saan keskittyä muuhun kivaan.
No mitähän kiinnostavaa siellä oikein on? Olisi kiva tietää.
Ei hävetä yhtään ja viimeksi ostin laukun SisilianCataniasta torilta. Halpa ja kestävä.vieläonlisäksi kolme muuta halpista. Suunnittelen taas matkaa menisinkö Pariisiin,Roomaan vai Barcelonaan. Barcelonassa en ole ollut.